**** HUHTIHIPPUSET PE-LA-SU *******
Kommentit (59)
Näköjään tulee kirjoiteltua taas myöhäsellä (kun jälkikasvu nukkumassa). Ekaksi pahoittelut Majitalle ja toivottavasti gynekäynnistäkin olisi jotain hyötyä! Sitä aina toivoo sydämensä pohjasta erityisesti plussaa niille, jotka ovat jo pitkään sitä nyyttiä toivoneet. Teilläkin jo pitkä odotuksen odotus takana.
Korallille plussatuulia +++++++++++! Kyllähän tuossa jo haamuviivaa näkyi, jospas se vahvistuisi.
).( Itse huomaa miettivänsä kaikkia nippailuja ja mahan kuplimisia jne. päivät pitkät. Vielä pitäisi se viikko jaksaa odottaa, mutta vähän tuntuu, että ensimmäinen testi polttelee kovasti kaapissa! Jos ainakin ensiviikon puolelle odottaisi sen... Eipä tässä vielä minkäänlaisia oireita varmaan voisi ollakaan, ehkä ensiviikolla sitten jos on tärpännyt. Lähinnä rintojen kipeytymistä odottelen, koska sen muistaa edellisen raskauden alusta.
Ja vielä onnitteluja Bzz:lle Plussasta!
- Salsatar kp 22/27?
Hyppäsin mukaan tähän huhtijunaan, mutta en ole aiemmin vielä kirjoitellut.
Meillä on vuoden ikäinen tytär ja toista toivomme, nyt yk 6 menossa. Esikoinen tärppäsi kolmannesta kierrosta.
Nyt olen olevinani löytänyt oireita (jo tässä vaiheessa!!), rinnat on arat ja välillä viluttaa. Mutta paljon mahdollista, että mielikuvituksen tuotetta ovat vaan...
Plussaonnea kaikille!
miranda-neiti kp 17/27
Mulla on ollut nyt piinapäivinä tauko tässä netin käytössä. Teki ihan hyvää: aika kului nopeammin. Kävin kyllä lukemassa viestit to, mutta en jaksanut kirjoittaa. Tervetuloa uusille kuumeilijoille.
Onnea BZZ:lle!!!Meillä sama laskettu aika, jos olen raskaana:) Toivottavasti Korallin viiva vahvistuu ja oikein iso voimahali Majitalle! Nyt vain lääkäriin selvittämään asiaa.
Mä oon jotenkin niin optimistinen, että luulen olevani raskaana:) Mä oon aina tälläinen asiassa kuin asiassa ja sitten joudun pettymään. Niin munhan piti testata vasta, kun menkkojen pitäisi alkaa (nyt kp 25 tai 26/24-27), mutta kaikki testit on käytetty ja negaa on tullut. Nyt menen hakemaan apteekista uudet testit, jännittää ihan valtavasti. Ajattelin ostaa taas digitaalisen, mutta ei-digitaalisella voisi saada edes haamun ja toivoa. Tai sitten tulisin siitä haamusta hulluksi...
En käynyt koko yönä vessassa, että saan kunnon ammupissit. No, herättiin klo 6.30 ja ajattelin, että olen korvia myöten pissassa yhdeksält, kun pääsen apteekkiin. Sitten mieheni tajusi sanoa ääneen (oli ajatellut asiaa heti aamusta), että eikö sitä voisi ottaa purkkiin ja testata siitä. No voi!!! Ihana, mikä helpotus, oli ihan hirmuinen vessahätä.
Mulla ei ole raskausoireita (nännitkin tuli kipeäksi ensimmäisessä raskaudessa vasta kun menkat oli viikon myöhässä), mutta menkkasäryn tyylistä on ollut ja mahaa nippaillut. Tässä vaiheessa kiertoa mulla yleensä tulee jo verta pönttöön, kun käyn vessassa:), vaikka sitä ei ole muuten tullut. Nyt ei verta näy!!! No eipä nuo raskauttavia raskauden merkkejä ole, mutta jotenkin vaan tuntuu, että sen plussan on pakko tulla!!!
Nyt saisi sinne apteekkiin lähteä, muttajotenkin tuli sellainen olo, että en uskalla testata, jos tulee nega..siis mä olen sekoamassa. Mutta vaikka nega tulisi, niin toivoa on vielä, sillä menkat ei vielä ole välttämättä yhtään myöhässä edes. No ilmoittelen, kun tulos tulee!
Sori kaikille, kun jauhan vaan itsestäni, mutta kun nyt on niin jännät paikat, ettei pysty oikein mihinkään keskittymään.
Kp 25-26/24-27
Neppikselle tsemppiä, että plussaviiva pärähtäisi!
Itsellä mammaksin testiin tuli tänäänkin viivanpaikka, mutta vain sellainen vaalea viiltomainen, eli kyllä se taitaa olla tyyppivika tuossa testissä. Katson nyt vielä huomisen testin, mutta kyllä kai sitä nyt olis jo pitänyt tulla herkällä testillä kunnon viiva? Lugen otin sit vielä tänäänki, vaikka menkat taitaa nyt sen takia sit myöhästyä (huomenna olis pitänyt alkaa).
Parempaa plussaonnea muille! :)
Koralli73 kp 28/n.28 dpo 13 yk 13
No negaahan se näytti taas. Kyllä tunteet niin vaihtelee. Nyt tuntuu, että kyllä ne menkatkin ihan kohta alkaa....Hö...No pitää testata uudelleem huomenna tai ylihuomenna. Tein testin digitaalisella.
kp 25-26/24-27
Toivottavasti vielä plussaksi muuttuisivat! Eihän ihan ole toivo mennyt, jos ei kerran menkatkaan ole vielä alkaneet.
Mam80: Tsemppiä yksinoloon. Mullakin mies on millon missäkin ja joudun olemaan yksin (tai kaksin) kotona. Illat on varsinkin aika pitkiä. Mun käsittääkseni plussa on plussa, vaikka viiva oiskin vähän haaleempi... Mutta en ole mikään raskaustesti ekspertti. Voisithan sä soittaa neuvolaa ja kysyä sieltä? ja varata vaikka ajan varhaisultraan jos olet kovin huolissasi.
).( Kyllähän mulle eilen nousi kunnon kuume. Mietinpä tässä että voiko kuume/flunssa vaikuttaa tuohon menkkojen alkuun...? Kun ei vieläkään ole mitään merkkejä menkkojen alusta. Mahaa ei ole vielä kunnolla juilinut eikä tuhrua näy vieläkään. Varmasti en testaa vielä kun en kestä sitä pettymystä jos nega tulee. Ja uskon että jostain muusta syystä nyt kierto venyy. Eikä tää tosiaan olis mitenkään tavatonta että kierto ois pitempi. Esikoisen jälkeen kerran ollut sellaset 30-31 päivää. Mut viimeset kuukaudet sen 28 päivää... aikoinaan ennen esikoista mulla heitteli aina kierto muutamalla päivällä. Anteeksi nää mun jankkailut, yritän vaan itteeni toppuutella, että en_ole_raskaana.
Lykkyä työ kaikille!
Caarina kp 28/28< yk2
Kylläpä on mielenkiintoista: tänä aamuna sain Apteekin Ovulaatiotestillä kaksi tasavahvaa tummaa viivaa! Mä olen limojen perusteella luullut olevani jo parhaissa päivissä. Ja mikä oudointa, niin www.halpa-testi.fi:stä ostetut ovulaatiotestit näyttävät testiviivan haaleanpana kuin kontrolliviivan. Joten kumpaa testiä sitä sitten uskoisi... Minkäänlaisia merkkejä ei ovulaatiosta ole ollut paitsi taas kunnon limat. Eilen tuli oikein sellainen " limatulppa" . No eipähän ole mennyt ovulaatio ainakaan vielä ohitse :)
Raskaustesteistä: Tuleeko mammaksi-testeillä muka viivanpaikkaa? Minä en ole ikinä raskaustesteillä saanut edes viivanpaikkaa, jos en ole ollut raskaana.
Rizza kp 20/?
Nepikselle ja korallille plussatuulia.
Itse tein aamulla testin ja vahvat kaksi viivaa sieltä nousivat. Apteekin testin ihan tavallisen tein. Jotenkin on kuitenkin olo sellainen että onko tottakaan. Oireita ei ole, ellei lasketa sitä että illat istun viltin sisällä kun palelee. Mutta muuten ei mitään. Nyt täytyy tässä rauhallisesti odotella mitä tuleman pitää.
Plussaonnea kaikille. Itse taidan siirtyä tonne odotuspuolelle pikkuhiljaa.
Täällä rupee kans pikkuhiljaa jänskättää, että kuinka on käynyt. Oviksesta olettaisin olevan 4 päivää. Vielä reilu viikko jännäämistä. En ajatellut testata kuin vasta kp 27 tai 28, koska ovis oli kp 14(?). Siis jos tartee edes testata, mutta oletan, että menkat alkaisivat noihin aikoihin. Voi kunpa saatais vihdoin esikoiselle sisarus!
MAJITALLE suuret pahoittelut menkoista :( Hyvä, että menette lääkäriin.
BZZ sai plussan, onnea kovasti!
MAM80, kyllä tosiaan se haaleakin viiva on plussa! Mä sain haalean viivan esikoisesta, kun testasin samana päivänä, kun odotin menkkojen alkavan. En sit enää toista testiä tehnyt. Mutta usko vaan, kyllä sä raskaana olet :) Soittele vaan neuvolaan jo varaa ensimmäinen aika.
NEPPIS ja KORALLI, toivottavasti vielä testit plussaksi muuttuu!
RIZZALLE peuhausintoa, kun ovis käsillä =)
Nelliina kp18/23-28 yk8
Täällä jatkuu oudot tuntemukset vatsassa tai koko lantion alueella jatkuvat. Tietenkin kuvittelen sen liittyvän raskauteen mutta yhtä hyvin voi enteilllä menkkojakin. En vaan oo aikaisemmin huomannut tällaistä, tosin vasta parit menkat ollu esikoisen syntymän jälkeen. Mutta katsotaan vielä, aikaisintaa uskallan testata joskus ens viikonloppuna, ku kuukautisista n. 30pv.
Pahoittelut negan saaneille.
Joko Caarina uskaltanut testata?
Niin ja ONNEA PALJON VIPELLE JA BZZ:lle! Ja toivottavasti kaikkien haamut muutuvat plussaksi.
Etkö kuvannut tämän aamun tikkua lainkaan? Se eilinen oli kyllä melkosen selvä.
Mulla on veikkaus. Jospa sun ovis onkin ollut vasta vaikka kolmekin päivää myöhemmin kuin käyrät sanovat. Sun lämpöjen perusteella sekin voi minusta olla mahdollista varsinkin, kun et kipujakaan huomannut.
Tai sitten kyseessä on kemiallinen raskaus, koska se on varmaa, että hcg.taso on sulla noussut, ei noihin tikkuihin muuten ois noinkaan selviä viivoja tullut. :/
Tai sitten se hormonitaso nousee vaan jostaan syystä hitaasti.
Voi miten mä ootan huomista, toivottavasti sieltä pärähtäs kunnon viivat!
En kuvannu tämän aamuista, ei siinä näkyny oikeastaan mitään :/
Se tämän aamuinen oli vähä kupruinen testi, joten pidätin 4 t ja tein tos tunti sit toisen testin, ja se oli ihan selvä nega.
Ehkä se eilinen viiva oli kemiallisen merkki tai sit testien viivanpaikka vaan niin näkyvä.
En usko kyllä olevani raskaana. Mulla on yks acon huomisaamua varten, mut en tiedä käytänkö sitä. Ja taidan jättää illan lugen ottamatta, ettei tää kierto pitkity kauheesti.
Olis niin kiva ollu että viimeinki olis tärpännyt, mut ei kai se vieläkään ollu sen aika. ;(
Tänään näytti ovistesti jo tummempaa viivaa, tosi kurjaa vaan kun on jo 22kp ja vika tero otetaan 24pv tuleekohan se vuoto sitten niin että vaikka olisikin hedelmöittynyt niin ei voi kiinnittyä vuodon vuoksi? Mulle kyllä yksi ystävä sanoi että jos on hedelmöittynyt niin ei ne menkat tule vaikka syökin teroja?? Tiedä sitten, ovisplussaa bongailless (mielikin on vähän jo parempi) (kohdunsuu ammottaa aukinaisena xD )
Koralli tsemppiä huomiseen testaukseen *pitääsormetjavarpaatristissä*
Lastwish kp22 yk6
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Vipe: Onnittelut plussasta! Toivotan sinulle mukavaa raskausaikaa. :)
Myissi: En ole vielä testannut, ehkä alkuviikosta jos menkat ei ala... Toivotaan että sinulla nuo tuntemukset johtuisivat raskautumisesta. Malttia, kyllä se viikko lopulta kuluu... Vaikkei siltä aina tuntuiskaan.
Nelliinalle myöskin tsemppiä piinailuun.
Rizza ja Lastwish: Eiku peitot heilumaan... Pidän peukkuja molemmille, että tärppi kävisi! Ja Lastwish, toivotaan että niistä teroista ei mitään haittaa olisi kiinnittymisen suhteen. Tuntuu kyllä aika hullulta, jos niin olisi...
Mulla ei mitään uutta kerrottavaa, menkkoja ei näy vieläkään...Odotellaan...
Caarina 28/28<
Tämä siirtyy toukokuisiin. Täti tuli ja meni. Nyt kp 8/29....
Heippa. Onnea kaikille huhtihippusille plussasta.
Miltä sen kohdun napukan pitäisi tuntua jos on raskaana? Tai ei ole?
Neljättä yritetään, nyt toista kuukautta. Aikaisempia olen myös joutunut odottelemaan kauan, ensimmäistä 8 vuotta, toista 6 kk ja kolmas tuli aika nopeasti 6 kk yrityksen jälkeen...
Nyt innolla/kauhulla odotetaan yrityksen tuloksia, kauanko menee...
Onnittelut kaikille jo plussaa saaneille, mulla kp 20 ja varmaan juuri mennyt ovis, joten tärppiä odotellaan...
Seppäskä kp 20/35-38 yk 2
En ole ilmoittautunut tähän pinoon, kun olen hieman laiska kirjoittelemaan.. Mutta LA menis huhtikuulle, ja olen taustaillut koko ajan aktiivisesti. Plussiakin oli jo tullut! Onneksi olkoon!!
Itselläkin jännät paikat, Kaksi todella haaleaa haamua takana ja nyt tänään tai oikeastaan viime yönä oli pitänyt tädin tulla. Huomenna uusi testi.
Olen tehnyt yhden apteekin raskaustestin, 2 vilja raskaustestiä ja yhden mammaxilta tilatun testin, joka oli kyllä ulkonäöltäänkin ihan samanlainen kun noi vilja testit. Kaikkiin tuli vaalean punainen viiva testiajan sisällä, mutta mua hämää se viivan vaaleus, vaikka on selvästi punainen.