**** HUHTIHIPPUSET PE-LA-SU *******
Kommentit (59)
Testi on taas tehty ja negahan se oli selvästi. Kyllä siinä fastest-testissä on sellainen viivanpaikka, että kun se kostuu niin viivanpaikka näkyy vaaleana, eli sen näkee selvästi mihin sen viivan pitäisi tulla. Sitten ajan kanssa se kohta aavistuksen tummuu, mutta ei niin paljon että se näkyis kuvassa, yritin nimittäin kuvata sitä.
Otin vielä tänä aamuna lugen. Postissa pitäis tulla mammaksin herkkiä testejä, eli kokeilen päivällä vielä sellaisella ja sit luovutan, jos ei siinä näy mitään.
No, mutta positiivista on, ettei tiputtelu ole alkanut :) Eli luget auttaa näemmä siihen ainaki vähä. Mut kun en illalla sitä seuraavaa annosta ota, niin katsotaan miten tilanne sitten kehittyy, koska menkat alkaa ja onko sitä ennen tiputtelua.
Plussaonnea muille!!
Koralli73 kp 27/n.28 dpo12 yk13
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli (lämpökäyrä on edelleen kiva :) )
negasta! :( Mut toivoahan on vielä kun ei ole täti yllättänyt!
Koita jaksaa..
ON:Eilen oli tosi kipeä maha koko päivän joka juimi selkään... No illalla tuli nännitkin kipeeksi.. En kyl tiiä merkkaako mitään kun viime kierrossakin näillä päivillä tuli nännit tosi kipeix. Mitä lie hormooni sekoilua vielä kun pillereiden lopettamisesta ei kuitenkaan ole kun se kohta 2kk..
Mariatar 21/28-29
Eilen 17/28 tuli pongattua ovis. Viiva ei ollut ihan yhtä vahva kuin testiviiva, mutta selkeä viiva kuitenkin. Tarttee testata vielä tänään uudestaan, josko vaikka vahvistuisi. Toivottavasti tärppää, plussa onnea myös kaikille muille, huhtikuu on hyvä kuukausi synnyttää :) Vaikka tässä vaihessa kyllä kelpaa ihan mikä tahansa kuukausi.
Huomentapäivää
Tervetuloa Salsatar. Meillä taitaa olla saman ikäiset lapset, kun oma poikanikin oli vuoden alussa 9 kk. Lopetin silloin imetyksen ja menkat alkoi onneksi heti. Meillä siis myös eka yrityskierto. Menossa kp 19/27-28. Eilen nippaili kovasti alavatsaa vasemmalta - hetkittäin niin, että ihmettelin jo että onko kyse vakavammastakin...Vielä yli viikko jännättävää.
Täälläkin on uusi vauvakuumeen saanut toivottavasti tuleva äiti. Toista kuukautta nyt yritetäänlaittaa esikoista alulle, mutta sattui flunssa pahaan aikaan just niinä päivinä. Eikös omat verisolut sit jyllää, ja makrofagin pirulaiset syö kaikki siittiöressukat? No harvemmalla kai se ihan ekalla tai tokalla yrittämällä muutenkaan onnistuu. Toiveita nyt kai voi kuitenkin pikkasen elätellä viikon verran, sit pitäis ruveta näkyyn, josko olis sittenkin onnistunut :D
Onnea kaikille plussan saaneille!
Koralli 73 harmittelut negasta mutta jos ei vuotoja näy niin eihän vielä ole mitään menetetty.
Itse meinaan tänään kurvata apteekin kautta testin ostamassa. Josko malttas huomisaamuun testaamisen kanssa kuitenkin odottaa. Kp nyt 31/26-31. Eilen piti oikein etsiä vanhaa kalenteria ja laskea tuota kierron pituutta. Yleisin oli kuitenkin 27-28 päivää eli katsellaan.
Plussaonna kaikille!
Mammaksin testissä näky jotain, mutta onko se vain viivanpaikka en tiedä. Lueskelin vanhoja viestejä ja lastwish, sinä ainaki olit saanu joskus väärän haamun mammaksin testillä? Oliko näin?
Enpä taida nyt lugeja vielä lopettaa kaiken varalta, myöhästykööt sit menkat pari päivää sen takia, jos niikseen tulee.
Voi miten mä peukutan täällä!
Tuohan on ihan hyvä viiva eikä mikään viivanpaikka! Ja siinä mammaksissa näkyi se vastavärinä laitettu ihan selvästi! Menee ihan kylmät väreet!
Nyt jos maailmassa on yhtään oikeudenmukasuutta niin kyllä se siitä vahvistuu!
*sormet ja varpaat ristissä*
Mä kun kattelen sun fastestin kuvaa ja omaa ekaa vastaavaa niin sun tikun viiva erottuu paremmin. Pistäppä vierekkäin niin näät! =)
*mun peukkuja jo särkee, mut jatkan vielä*
.. ei vieläkään tunnu yhtään raskautuneelta olo... ainut erilainen olo on, että koko ajan tuntuu olo kuumeiselta kun lämpö on yli 37 päivällä koko ajan. Mutta sen on pakko johtua lugeista.
Minä oon täs vuoden aikana oppinu niin skeptiseksi, etten taida uskoa toiseen raskauteen ennen kuin se toinen vauva on jo sylissä... ;)
Mut siis, en mä vieläkään usko, mut onpa kerranki pikkusen ees jännitystä elämässä :) Ja mikä parasta, se tiputtelu ei ole vieläkään alkanut. Ihanaa, se on ollut niin rasittavaa aina ennen menkkoja. Jo sen takia tämä lugekokeilu kannatti.
Se tulee mikä on tullakseen, katsotaan nyt ihan rauhassa (vaikka sydän jompottaa ja pompottaa ;) )
Jos joku muukin haluaa syynätä:
http://koralli.page.tl
oikeastaan se vastavärikuva on ainut, jossa näkee ehkä jotain, kun oikein tihrustaa.
Noh, nyt pitää vaan malttaa mielensä pari päivää.
ps. sori kun niin omanapaista tekstiä ollut mulla tänään.
Kyllä minäkin sen viivan tosiaan siinä näen, juuri tuollaisia tuloksia sain mammaksilla ja monta :( Kuitenkin negaa oli :( Tsemppiä Koralli että vahvistuisi <3
ovistesti jonka tein tälle aamulle tosiaan on kuivuttuaan noita muita tummempi, josko olis ovis tulollaan tai sitten ei :( Meni syteen tai saveen niin en luovuta ;)
Lastwish
Moi
Klematis: Malttia, vaikka se aika tuntuukin pitkältä... Toivottavasti nuo oireet kertoisivat kiinnittymisestä.
Salsatar: Tervetuloa ja toivotaan että tärppi olis käynyt. :)
).( Flunssa vaan jatkuu. :( No se hyvä puoli, että on veto niin pois ja särkee joka paikkaa, että ei tule kytättyä mitään raskaus/menkkaoireita. Kuume ei onneksi ole noussut, en varmaan pystyis olemaan esikoisen kanssa jos nyt kunnolla kipeäksi tulisin. Vieläkään ei ole sitä tuhruvuotoa ilmaantunut. en kyllä mitenkään sitä kaipaa, mutta oishan se kiva että menkkaoireet pysyis joka kuukausi samanlaisina. Nyt kun tuota tuhrua ei ole tullut, niin tottakai pieni toivonkipinä nostaa päätään... Sikaärsyttävää jos menkat alkaa ilman mitään ennakkovarotteluja. :/ Tai voihan se olla että kierto on tässä kuussa pitempi. Huoh.
Tsemppiä kaikille, mikä vaihe nyt sitten kelläkin on menossa...
Caarina kp 27/28< Kyllä ne päivät vaan menee eteenpäin...
Äskeinen oli siis aamupäivältä.
Koralli: Toivottavasti viivat vahvistuu! Mulla ei ainakaan esikoisesta ollut yhtään " raskautunut" olo... Päinvastoin olin satavarma etten ole raskaana. Tsemppiä!
Lastwish: Toivotaan että ovis tekis siellä tuloaan.
Täällä vaan ollaan kipeenä. On tosi kuumeinen olo vaikka kuumetta ei olekaan. Oisin voinu aamulla vaikka vannoa että kuumetta on siellä 38 korvilla mut ei...Tähän olotilaan vielä menkat päälle ni voi morjens...
Muuta en nyt kerkiä. Taisi taas olla uusia, tervetuloa!
...eksyin tälle sivulle, sellasen pikkukuumeen ajamana. Nyt, kun lukee toisten ajatuksia ja samanlaisia haaveita, niin tämän naisen kuumehan alkoi nousta ihan ennätyslukemiin. No, sehän nousee vaan entisestään sitte, ku alkaa kierto lähestyä loppuaan :)
Peukut pystyyn Korallille ja muille!
En ole käynyt pariin päivään täällä mutta nyt lueskelen taas juttujanne, KORALLI: hyvältä näyttää hyvältä näyttää.
Itse tein tänä aamuna testin ja PLUSSA tuli, haaleahan tuo on mutta ilmestyi heti ja on selkeästi vaaleanpunainen, kp 26 ja testi oli aconin liuskatesti. Olo tuntuu oudolta kun en ajatellut että ihan näin nopeasti onnistuisi, tosin ei kahden tyttöni kohdallakaan tarvinnut odotella tokalla kierrolla tärpit, mutta nyt siis ekalla yrityskierrolla. Teen kyllä sunnuntaina vielä testin niin epätodelliselta tämä tuntuu. La ilmeisesti olisi sitten 14.4.2008
PLUSSAONNEA KAIKILLE TOIVOTTAVASTI KAIKKI TULEVAT ODOTUSPUOLELLE HUHTIKUISIIN!
Ihan ensimmäiseksi, minä putosin nyt tästä kelkasta. kp 1 meneillään. Osasin sitä odottaakin. Fiilikset tällä hetkellä ihan ok. Miehen kanssa eilen juttelin ja itkin ja aletaan miettiä tosissaan lapsettomuushoitoja, mutta vielä ei oo päätetty mitään niiden suhteen. Varaan kuitenki hetimmiten ajan gynelle, koska tässäkin kierrossa oli tuhrua kokonaista viikon (!) ennen menkkoja ja 3 päivää menkkojen jälkeen, ja välilläkin vähän. 11 päivää tuhrua kierron aikana menkkojen lisäksi ei taida olla ihan normaalia...
Koralli, voi että mä toivon et sun haamut vahvistuis! :) Tuliko mammaksin haamu testiajan sisällä? Kyllä mä sen siitä kuvasta erotin ihan selvästi...
Bzz, onnea plussasta! Pahoittelut muille jotka putos kelkasta kuten minä. Toukokuisissa tavataan. Aion vielä vakoilla tätäkin pinoa, listaemon ominaisuudessa mutta kyllä muutenkin. ;) Toukokuisissa saatan kirjoitella vähän harvemmin ku mitä nyt... tai mistä sitä ikinä tietää. :)
Piipaa, ihana kun kävit halaamassa! :]
Minut on hylätty =o(
Mies on Jyväskylän suurajoissa ja minä en yhtään tykkää olla yksin kotona. Tai no en mä yksin ole, onhan mulla poika seurana, mutta siis ilman miestä.. läheisriippuvainenko??
Edelleen testien " plussat" vaaleita. Ok, niitä viivoja ei pidä verrata toisiinsa, mutta esikoista odottaessa, ne oli ihan samanvärisiä. Ei edelleenkään yhtään sellaista fiilistä, että olisin muka raskaana.
Herää epäilys, onkohan kaikki ok, jos vaikka joku tuulimuna..
Korallille toivon todella vahvempia viivoja testii ja onnea plussanneille..
Mitähän mun pitäis tän epätietoisuuden kanssa tehdä??
Olen pahoillani puolestasi! Haleja sulle.
Mullahan on kans ollu 2 vuotta tiputtelua ennen menkkoja. Tämä kierto on nyt ainutlaatuinen poikkeus ja luulen että se johtuu tuosta lugestronista (progesteronista). Jospa sullaki olis jotain häikkää keltarauhastoiminnan kanssa? Ajattelin kun nytkin sait plussan jo testiin mutta kiinnittyminen ei sit kuitenkaan tapahtunu kunnolla. Käy ihmeessä kysymässä gyneltä tuosta tiputtelusta. Niin munki olis pitäny mennä, tai meninhän mä viime joulukuussa, mut onnistuin löytämään just sen gynen jonka mielestä tiputtelu ei oo ongelma lainkaan...just joo... en oo sit rohjennu mennä sen jälkeen ja nyt sit omin luvin kokeilin ystävältäni saatuja lugeja.
Kyllä tuo mun mammaksin haamuviiva/viivanpaikka tuli ihan testiajan sisällä. Mä oon viime aikoina tehny testit niin että syynään niitä tarkasti koko sen ekan 5 minsan ajan, ihan vaan nähdäkseni mitä niissä tapahtuu ja sen takia huomasin esim, miten nuo fastest-testit käyttäytyy. Ja tuos mammaksin testis tuo viivanpaikka (mikä lie) tuli kans heti näkyviin, mut on se vaan niin haalee, etten mä sitä viivaksi vielä suostu sanomaan. Mies ei nähny sitä lainkaan ennen ku näytin testiä spottivaloa vasten, sit näky " viiva" ihan selkeästi eikä mieskään voinu enää olla näkemättä sitä :D Minä näen kyl " viivan" käsivarren mitan päästäki, mut mulla onki pakahduttava vauvakuume ja vauvakuumeiset silmät :D
Menkkamaista juilintaa masulla on kyl nyt enempi ku tuos aiemmin, joten saapa nähdä, tuleeko tästä kumminkaan mitään. Katotaan nyt...
Bzz: onnea kovasti plussasta! :)
Mam80: ootko kokeillu erimerkkisillä testeillä?
lastwish - 03.08. 08:10 vastaa tähän viestiin (42/42)
Aamua
Ei mitään uutta tällä rintamalla, hieman vain tyrmistynyt olo. Senhän kyllä saattoi arvata ettei ovista edes tule. No jooh sitten jos tähtäisi toukokuisiin :)
Lastwish kp21 yk6
http://s173.photobucket.com/albums/w61/_ Lastwish_/?action=view¤t=ot_rivi.jpg
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish