Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** HUHTIHIPPUSET PE-LA-SU *******

03.08.2007 |

Pistetääs loppuviikolle oma pino pystyyn.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja testaa, vaikka siinä ei todellakaan ole järjenhiventäkään. :/ Varsinkin, kun jos onkin pidempi kierto niin oviskin olisi vasta nyt ollut... Vaikka nyt onkin vahva tunne, että olisi lyhempi kierto (kun olis sitä ovis?vuotoa). Rfsu:n testillä testasin ja sellainen viivanpaikka siihen tuli, mutta siitähän ei voi päätellä mitään, kun tällaista on kuulemma esiintynyt paljon... Jos vaikka parin päivän päästä uudelleen.

Myissi, minäkin kuulostelen noita mahatuntemuksia alkaviksi raskausoireiksi, kyllä tämä luulotauti on äitynyt jo aika pahaksi... Mitään muita oireita ei vielä tunnukaan.

Tervetuloa uusille, ainakin Seppäskä oli liittynyt joukkoon! :)

Onnea Vipelle plussasta!!! :) :)

Mitä Korallille kuuluu, joko olet testannut uudestaan??

Lastwishille onnea ovikseen ja pupuiluintoa!

Vielä ainakin muutama päivä (tai sitten pidempään, jos onkin pidempi kierto!) odottelua. Huhhuh, kun jännittää!

- Salsatar kp 24/27?

Vierailija
42/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä odotus on jo todella piinaavaa. Ja mulla kun oli muka kaikenmaailman raskausoireita....Taas tuli nega. Ja kyllähän sen olisi pitänyt jo varmaankin sen plussan näyttää. Nyt kp 26/n.24-27 (en enää tiedä itsekänä)

Nyt päätin, että en kyllä huomenna viimeistä testiä käytä. Odotellaan nyt niitä menkkoja. Tulisivat, niin pääsisi tästä edes toukotuhisijoihin...Onneksi pian alkaa työt eikä ehdi niin miettiä näitä juttuja. Toivon, että sitten aika menee niin nopeasti, että hyvä kun ehtii ovulaatiot ym. huomaamaan..Masentaa nyt kyllä niin.....

Mutta Onnea plussanneille!!!Ja tervetuloa uusille mukaan ja ovulaatiovaiheessa olevat: heilutelkaa niitä peittoja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin luget eilen illalla mutta lämpö oli tänään vielä korkea joten epäilen että luget myöhästyttävät menkkoja nyt jonkun aikaa. Toivottavasti ei kovin montaa päivää.

Luovutin nyt. Ja minusta tuntuu että luovun nyt näistä kuukausipinoistakin. Kun on vuoden verran tippunut kuukausi toisensa perään pinosta toiseen niin ei pää tahdo kestää. Ehkä kirjoittelen välillä kuulumisia ja tuonne lapsettomuuspuolellekin ajattelin siirtyä.

Toivottavasti jonakin päivänä on vielä minunkin vuoro nähdä se ihana toinen viiva testissä. Just nyt tuntuu ettei sitä varmaan koskaan tuu. Mutta katson nyt tuon kuukauden päässä olevan gynen, ehkä hän löytää jonkun selvän syyn jonka saa fixattua. Pakko yrittää luottaa tulevaan.

Jään nyt kumminkin vähän taustalle täältä. Toivon oikein monelle teistä plussia raskaustesteihin ja ihanaa odotusaikaa! Ehkä näemme odotuspuolella joskus!

Koralli73 odottelee yk14 alkamista

Vierailija
44/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tiputettiin taas tänään maan pinnalle. Ei tullut Acon 10-testiin haamun haamuakaan. Alkaisi edes menkat että ei tulisi ihan megapitkää kiertoa.

Olen myös tyytyväinen siitä, että työt alkaa viikon päästä. Saa jotain muutakin ajateltavaa kuin mahdolliset raskausoireet. Tulevissa kierroissa en aio enää ovista tikutella. Siitäkin sai vain turhaa stressiä.

Essi78 kp 30/21-50

Vierailija
45/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tosi paljon sun puolesta... Toivottavasti lääkärissä selviää jotain. Toivon teille sitä pientä ihmettä tosi paljon.

Ja voin vaan kuvitella miltä tuntuu tippua joka kuukausi listoilta. Itsellä vasta toinen yrityskerta ja jo viime kuussa päätin etten enää kuukausipinon kirjoita, kun tuntui niin kamalalta tippua. Ja täällä sitä kuitenkin ollaan. Tippumassa taas... Mahassa tuntuu että menkat on alkamaisillaan millä hetkellä hyvänsä. Itkua olen tuhertanut koko aamun ja tuntuu ettei mies käsitä ollenkaan. Tai no eihän se voikaan käsittää...

kaikille muille tsemppiä! Toivottavasti tulee vielä paljon plussia! Täällä nyt näyttää tosi epätodennäköseltä, että tarvis edes testiin koskea... Katsotaan nähdäänkö sitten toukokuisissa. Ainakin tuolla " 2008 vuoden vauvaa yrittämään" -pinossa aion pyöriä. Tulen vielä varmistamaan, kun ne menkat alkaa.

Caarina kp29/28< tai 1/28<

Vierailija
46/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut neganneille. Ei kovin positiivinen sivu. :(

Minime:lle tsempitykset että sulla plussa vahvistuisi!

Vierailija
47/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä muillakin mieli maassa (niin myös mulla)....Voi, että kun niitä plussia tulisi.

Essi78, Koralli73 ja Caarina2: meillä olisi ollut ihan lähekkäin lasketut ajat. Jos meistä edes joku sen plussan sittenkin saisi.

Itse yritän taas (kuitenkin) elättää toivoa, mikä on varmasti ihan tyhmää. Mutta kun laskin kiertojani, niin ne olivat aika lailla sitä 27 päivää, paitsi edellinen, joka oli vain 25. Joten, kun nyt on kp 26, niin toivon, että tiistaina tulisi plussa...no joo..en taida itsekään uskoa...mä alan kanssa olemaan niin sekaisin, että olisi hyvä jäädä vähän taka-alalle...

Mutta olihan sielä muutama plussannutkin:oikein paljon onnea. Itse on nyt niin monta negaa vahdannut, että plussan näkeminen olisi niiiiin ihanaa...

Vierailija
48/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan haamujen vahvistumista! Kovasti plussatuulia muillekin +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!

Onpas monta negaa tullut, toivottavasti vielä plussaksi muuttuisi! Itselläkin tuo viivanpaikka on varmaan toiveajattelua, mutta pitäähän sitä toivoa viimeiseen asti ja onhan tässä vielä itsellä monta päivää odottelua jäljellä...

- Salsatar

Vierailija
49/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin pahoillani. :( Vaikken ole täällä ihmeemmin kirjoitellut, niin palstalla olen taustaillut ja odotuksen odutusta mm. sinunkin kohdallasi seurannut. Ja noista kuukausipinoista tippumisesta minullakin on jo sen verran kokemusta, että nyt en ollut moneen kuukauteen pinoihin ilmoittautunut. Paljon tärppionnea sinulle ja toivoahan on aina, kunnes täti tulee...

miranda-neiti kp 19/27 yk 6

Vierailija
50/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkasi nuo lämpökäyrätkin kiinnostamaan? Onko jotain sivua, jossa olisi yksinkertaisesti selitetty niistä???? Vai osaisiko joku selittää lyhyesti, miten lämmöt ovat kuukautiskierron aikana???Ja miten niitä voi hyödyntää?

Olen kyllä lukenut kiroituksia, jossa on lämpökäyristä, mutta olen ihan sekaisin...

-sekaisin-kp 26/27 (edellinen kuitenkin 25)

Edelleen menkkoja odotellessa....ei vaan näy...Tietääkö joku, onko tuo clearbluen digitaalinen testi herkkä???Eli onkohan mulla vielä toivoa?

Vierailija
51/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kp 48/32 ja negaa, negaa ja negaa toisensa perään. Ikinä ei ole kierto tälläin heittänyt. Onko kellään ehdotuksia mistä moinen? Ensi viikolla on onneksi lääkäri.

Pahoittelut kaikille muille nega saanneille. Toivon teille kaikille plussaa!

Ida

Vierailija
52/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Caarina2 ja Salsatar tsempityksistä!:) Niitä tarvitaan. Nyt on päivät täti myöhässä, mutta sen voi laittaa tän jännäämisenki piikkiin. Huomenna varmaan aamulla roikun apteekin ovessa!:D Tuleva yö kyllä pelottaa kun yöllä mulla alkaa yleensä vuotamaan.

-Minime kp32/32

Vierailija
53/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa nuo negat, pahoittelut kaikille. Varmasti on rankkaa tippua taas pinoista, jos monet pinoilut kahlannut läpi.

Itselle tää vasta eka kuumeilupino niin ei vielä kokemusta siitä. Nyt jännään että mitä tässä viikon sisällä tapahtuu, alkaako menkat.

Mineme: rauhallista yötä sulle, toivottavasti täti ei tuu yöllä.

Vierailija
54/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirhekin vielä, siis Minimelle toivottelin rauhaisaa yötä ilman tätiä.

Vierailija
55/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla olen enemmän ollut, onnea kaikille jotka on jo plussanneet!!!

Mä siirryn tästä toukokuisiin, täti ei ole vielä vieraillut mutta kaksi negatestiä olen tehnyt.. Taitaa olla jännityksestä tms syystä myöhässä.. Ehkä ensi kuussa sitten taas.. Mieskin on kyllä ihan täysillä mukana tässä ja ehdotti ovistestejä, mutta en oikein tiedä lisäisikö se vaan jännitystä tai siis stressiä..?

kp 28/26-? yk4

Vierailija
56/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Myissi, yritän saada nukuttua!:) Ja paljon plussaonnea tulevaan odotuksen odotukseen!

Vierailija
57/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tärppionnea myissi ja muut vauvakuumeiset!!:D

Vierailija
58/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä tarviin apua! GREIPPIMEHUN ystävät: onkos se niin että sitä olisi hyvä juoda menkoista ovikseen saakka? Jostain luin näin...Mutta miksi vain ovikseen saakka? Mä lopetin juomisen oviksen aikoihin ja tänään ostin kaupasta taas ku ajattelin et ei kai siitä haittaakaan ole, jos loppukierrostakin juon. Eikös sen pitäisi kiinnittymiseen auttaa? Mulla tuo mehu on auttanut, ainakin ovislimoja tulee runsaasti :)

Kaikille negan saanneille halitukset! Kunpa plussaksi muuttuisi ja täti pysyisi poissa.

Nelliina ja oliskohan kp19/23-28 yk8

Vierailija
59/59 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehusta mulla on sellainen tieto, että nimenomaan ovikseen ja limoihin sillä olisi suotuisa vaikutus. Mutta ei siitä varmaan mitään haittaa ole, vaikka muutenkin sitä litkisi. :)

Täällä taas toiveet korkealla, vaikkakin toisaalta sellainen olo, että meillä ei ikinä tärppää... Tänään jo mietin, että milloin voisi testata, vakka eipä tuota viikkoon vielä kannattaisi miettiäkään. Olisipa sellainen itsekuri ja maltti, että oikeasti odottaisi kuukautisten myöhästymistä..

Pahoittelut negan saaneille. :( Se on kyllä niin masentavaa.

Nyt plussatuulia oikein urakalla koko porukalle!!

miranda-neiti kp 19/27 yk6