Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden 2v10kk ikäisten vaatekoko? Onko vaikea ostaa sopivia housuja?? =/

Vierailija
03.08.2007 |

Tyttömme on isohko kokoinen aina ollut.. reittä on paksulti vieläkin, mahan pyöreys nyt jo hieman tasaantunut.

Olen huomannut, että housuja on hirveän vaikea ostaa juuri oikean kokoista! Housujen merkeissä kun on niin paljon eroja, joissain jopa melkein 20cm pituudessa!! Hennsin vaatteista 104cm paidat ovat joko hyviä tai sitten pesussa kutistuvat juuri liian tiukoiksi.. housuista 98/104cm jota on paljon siellä, jää heti pesujen jälkeen lyhyiksi! Ja sitten taas jossain muualla 104cm koko onkin yhtäkkiä noin 4-5 vuotiaan (arviolta) koko pituutensa puolesta!

Tytön kummitäti oli keväällä ostamassa omalta paikkakunnaltaan Sokokselta tytölle samettilappuhaalareita ja soitteli kysyäkseen kokoa.. sanoin arviolta, että osta 104cm niin mahtuvat varmaan talvella sitten. Kummi laittoi haalarin postissa ja ne ovat niin valtavan pitkät, että varmaan menevät vasta aikaisintaan 2 vuoden päästä!! =O

Kertokaapa missä merkeissä olisi ns. leveähköjä esim farkkuja säädettävällä vyötäröllä? Sellaisia, jotka menevät reilusti reittä omaavalle tytölle... ei hennesin ja lindexin kaltaisia kapeamallisia, jotka menisivät kyllä pituudesta mutta ottavat reisien ja pepun kohdalta kiinni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle menee vielä 92 cm housutkin (on persjalkaista mallia), paidoista pitää olla 100 cm. Poika on itse n. 98 cm pitkä tällä hetkellä.

Vierailija
2/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissa on hänellä se vaikeus, että ne ovat vyötäröstä (ja muutenkin) ihan liian löysät. Joissakin malleissa on sellainen nappisysteemi, jolla saa kiristettyä tai sitten olen löytänyt sellaisia, missä on jopa kiristysnauha. Mutta henkseleitä joutuu käyttämään melkein kaikkien kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on ihan hehtaarihousuja.

Vierailija
4/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap