ICSI-hoidoissa olleita!
Kuinka mones hoitokerta onnisti?
Meillä takana yksi pistosrumba, josta tuoresiirto ja 4 pas-siirtoa - ei yhtään plussaa. Pakkasessa 8 alkiota ja nyt pohdin, että kannattaako niitä edes yrittää???
Kommentit (11)
Tuntuu, että kaikki onnistuvat vain niistä tuoresiirroista...
ap
Meillä takana yksi ICSI ja siitä 3 PAS:ia. Negoja kaikki... Syksyllä uusi ICSI. Lapsettomuushoidoista ei kannata välttämättä tällä palstalla huudella, tulee paskaa niskaan kuitenkin.
Mutta vastaan kysymykseesi, että aina kannattaa yrittää. Ja pakastetut alkiot pitää käyttää, ennen kun voi taas tuoresiirtoon mennä.
Meille tehtiin 1ivf ja kaksi Icsiä ennen kuin saimme viimeisen hoidon PAS:sista plussan :)
Toinen tyttö saatiin kolmen Icsin jälkeen. Ei siis todellakaan kannata eikä saa luovuttaa!
Meillä kaksi ivf-tuoresiirtoa, negaa molemmista. Eka pas, siirrettiin kaksi alkiota = kaksoset!
Meillä kolme lasta ja kaksi heistä on ottanut vauhtia pakkasesta.
Olen ollut todella surullinen, kun yhdelläkään kertaa ei ole onnistunut. Meillä on luomuyritystä takana jo 4-vuotta.
ap
1. ICSI -> vauva
3xPAS (omaan kiertoon) -> kaikki negoja (Naistenklinikka)
2. ICSI -> nega (Fermedi)
3. ICSI ->vauva
1.PAS (lääkkeellinen) ->vauva (Felicitas)
Mun mielestä meillä on ollut ns. hyvä onnistumisprosentti. Mutta tilanne on meillä sillä tavalla selvä, että lapsettomuusongelma on johtunut miehen huonoista siittiöistä.
eka ICSI onnistui siis raskauduin, mutta tapaturman vuoksi menetimme pienen keskiraskaudessa :´´(
saman ICSIn PAS negaa
seuraava ICSI negaa
sen eka PAS plussaa ja nyt raskaana rv26 :)
Kaikissa suunnilleen samantasoiset alkiot. Vähintään kolme kertaa kannattaa kokeilla ja tietty kuunnella lääkäreitä (!). Jopa 80-90 prosenttia saa hoidoilla toivomansa vauvan, tosin aikaa voi mennä.
Voimia ja plussatuulia!
Minä olen pitänyt mielessä sanonnan lapsettomuushoidot on kestävyyslaji... Meillä kesti kolme vuotta.
Siis montako lasta olet hoidoilla saanut?
Tyttö täyttää kolme ja mä en uskalla mennä hakemaan niitä pakkasalkioita, kun pelkään niin paljon, ettei enää käy yhtä hyvä tsägä. Elämä on nyt ihanaa ja en millään haluaisi stressata sitä epäonnistumista. Nyt elän sellaisessa toivon ajatuksessa, että sitten joskus menemme niitä kahta kokeilemaan.