Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisin päin: Nainen, miten haluat tissejäsi hyväiltävän seksin aikana?

Vierailija
15.10.2008 |

Mikä saa sut kiihottumaan?

Vai tykkäätkö ollenkaan, että tisseihisi kosketaan?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kovaa. Tykkään, että nännejä pyöritetään sormien välissä samalla kun tissejä "pyöritellään" . Haluan, että mies pyörittää kielellään nänninipukoita, imee ensin hellästi, sitten voimakkaasti,välillä inansa jopa ottaa hampailla kii.

Parhaalta tuntuu, kun olen pystyasennossa tai ratsastan miehelläni ja mies imee voimakkasti nännejä vuorotellen. Näykkii ja imee...

Vierailija
2/40 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännin nipukoista hierominen sormen päällä, imeminen ja kielen päällä nänninipukan pyörittely tuntuu hyvältä. Tissejäni saa ja pitää hyväillä yhdynnän aikana. JOS mies ei sitä tee niin minä itse hyväilen sormillani tissinpäitäni. Ratsastaessa mieheni hyväilee molemmilla käsillään rintojani. Se tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos minusta yhtään tuntuu, ettei mies pidä rinnoistani niin en halua että koskee niihin. jos oikeasti tykkää niin sitten minusta on mukavaa, että niitä hellitään,pyöritellään, nännejä suudellaan ja hiukan näykitään...

Vierailija
4/40 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD-kupin rinnat ja on jumalaisen tuntoista kun niitä nuollaan, ja kiihotun pelkästä sen katsomisesta kun mies nuolee ja imee ja näykkäilee rintojani, aaaww!! Ja koskettelee ja kun näkee että hänkin kiihottuu :P

Vierailija
5/40 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännien nuoleminen ja imeminen kuuluu asiaan, ja varsinkin, kun olen ratsailla. Muuten tietysti käsin. Yleensä tykkään, että alussa kosketaan hellävaraisemmin, lopussa voi hieroa ja leipoa rajustikin.

Vierailija
6/40 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rintojani hyväillään. Mieheni ei vain ole tissimies, eikä juurikaan keskity niihin. Joten pyörittelen itse nännejä sormillani seksin aikana. Nännien hipelöinti saa minut ainakin ihan märäksi.

Vierailija
7/40 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu sekä masturbointiin että seksiin miehen kanssa.

Viime yönä heräsin. Panetti niin pirusti. Tissien, varsinkin nännien hiplaaminen teki tosi gutaa. Kostuin hetkessä tosi turpeaksi...

Vierailija
8/40 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kun mies nuolee nännejäni. Imemisestä ja näykkimisestä en pidä, mutta nuoleminen on todella kiihottavaa, aaah! Lipominen, ja kunnon nuoleminen tekee hyvää. Ratsastusasennossa on erityisen ihanaa kun mies nuolee pitkällä "kovalla" kielellä nännejä, näyttää irstaalta kun nostan itseäni niin että hän juuri ja juuri yltää nänneihin kieli pitkällä, oih...

Vierailija
9/40 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lisäksi vielä isot "pehmeät" nännit niin itteekin kiihottaa mielettömästi katsella kun mies nuolee ne ihan märiksi... pelkkä ajatus kiihottaa :oP

Vierailija
10/40 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen "vaivaaminen" tuntuu pahalta enkä ainakaan minä ole herkkä muualta kuin nänneistä.

Vierailija
11/40 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mistä puhut...

huh...hyvältä tuntuu...ajatuskin...

Vierailija
12/40 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih kun saisin jonkun nuolemaan oikeen pitkään nännejä nyt... kostuin pelkästään tämän lukemisesta.. Uskomattoman märäksi vetää nännien nuoleminen ja imeminen..ah

Vierailija
13/40 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja pitää hyväillä, imee, näykkiä, nuolla. Orgasmi tulee jo pelkästä rintojen hyväilystä. Ja ihan turhaa puhetta että rinnat menettää tuntoaistimukset kun ikää tulee. Minä olen 47-v ja rinnat on paljon herkemmät kuin nuorena.

Vierailija
14/40 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ikuisia vauvoja, joten on vain luonnollista antaa niille rintaa. Rintaa nussuttava kaljupää on niin ihana.

Vierailija
15/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kauheasti, kun minua pannaan takaapäin ja mies pumpaa ja leipoo samalla tissejäni välillä venytellen nisiä.

Vierailija
16/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nännit ovat aivan ihanat ja laajat nännipihat myös, mua kiihottaa.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m24jncYqFJ1qjw853o1_500.jpg

Vierailija
17/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rintoihin ei saa koskea, sillä heti tulee muistoja imetyksestä!

Vierailija
18/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan saa imeä?

Vierailija
19/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva ei halua rintojaan mitenkään hyväiltävän joten minkäs teet.

Vierailija
20/40 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä kyllä!!!!!!! Kyllä Kyllä!!!! Paljon huomiota rinnoille, siitä minä kostun! Joskus oon ollut ihan tulemisen partaalla, kun on tarpeeksi kauan saanut huomiota ;) NAM! Kaikista parasta on, kun mies tulee takaapäin hyväilemään rintoja ja samalla suutelee/nuolee niskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme