Toisin päin: Nainen, miten haluat tissejäsi hyväiltävän seksin aikana?
Mikä saa sut kiihottumaan?
Vai tykkäätkö ollenkaan, että tisseihisi kosketaan?
Kommentit (40)
Nännin nipukoista hierominen sormen päällä, imeminen ja kielen päällä nänninipukan pyörittely tuntuu hyvältä. Tissejäni saa ja pitää hyväillä yhdynnän aikana. JOS mies ei sitä tee niin minä itse hyväilen sormillani tissinpäitäni. Ratsastaessa mieheni hyväilee molemmilla käsillään rintojani. Se tuntuu hyvältä.
ja jos minusta yhtään tuntuu, ettei mies pidä rinnoistani niin en halua että koskee niihin. jos oikeasti tykkää niin sitten minusta on mukavaa, että niitä hellitään,pyöritellään, nännejä suudellaan ja hiukan näykitään...
DD-kupin rinnat ja on jumalaisen tuntoista kun niitä nuollaan, ja kiihotun pelkästä sen katsomisesta kun mies nuolee ja imee ja näykkäilee rintojani, aaaww!! Ja koskettelee ja kun näkee että hänkin kiihottuu :P
nännien nuoleminen ja imeminen kuuluu asiaan, ja varsinkin, kun olen ratsailla. Muuten tietysti käsin. Yleensä tykkään, että alussa kosketaan hellävaraisemmin, lopussa voi hieroa ja leipoa rajustikin.
että rintojani hyväillään. Mieheni ei vain ole tissimies, eikä juurikaan keskity niihin. Joten pyörittelen itse nännejä sormillani seksin aikana. Nännien hipelöinti saa minut ainakin ihan märäksi.
Se kuuluu sekä masturbointiin että seksiin miehen kanssa.
Viime yönä heräsin. Panetti niin pirusti. Tissien, varsinkin nännien hiplaaminen teki tosi gutaa. Kostuin hetkessä tosi turpeaksi...
siitä kun mies nuolee nännejäni. Imemisestä ja näykkimisestä en pidä, mutta nuoleminen on todella kiihottavaa, aaah! Lipominen, ja kunnon nuoleminen tekee hyvää. Ratsastusasennossa on erityisen ihanaa kun mies nuolee pitkällä "kovalla" kielellä nännejä, näyttää irstaalta kun nostan itseäni niin että hän juuri ja juuri yltää nänneihin kieli pitkällä, oih...
Itselläni on lisäksi vielä isot "pehmeät" nännit niin itteekin kiihottaa mielettömästi katsella kun mies nuolee ne ihan märiksi... pelkkä ajatus kiihottaa :oP
Rintojen "vaivaaminen" tuntuu pahalta enkä ainakaan minä ole herkkä muualta kuin nänneistä.
tiedän mistä puhut...
huh...hyvältä tuntuu...ajatuskin...
Voih kun saisin jonkun nuolemaan oikeen pitkään nännejä nyt... kostuin pelkästään tämän lukemisesta.. Uskomattoman märäksi vetää nännien nuoleminen ja imeminen..ah
Rintoja pitää hyväillä, imee, näykkiä, nuolla. Orgasmi tulee jo pelkästä rintojen hyväilystä. Ja ihan turhaa puhetta että rinnat menettää tuntoaistimukset kun ikää tulee. Minä olen 47-v ja rinnat on paljon herkemmät kuin nuorena.
Miehet ovat ikuisia vauvoja, joten on vain luonnollista antaa niille rintaa. Rintaa nussuttava kaljupää on niin ihana.
Kiihotun kauheasti, kun minua pannaan takaapäin ja mies pumpaa ja leipoo samalla tissejäni välillä venytellen nisiä.
Isot nännit ovat aivan ihanat ja laajat nännipihat myös, mua kiihottaa.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m24jncYqFJ1qjw853o1_500.jpg
Minun rintoihin ei saa koskea, sillä heti tulee muistoja imetyksestä!
Rouva ei halua rintojaan mitenkään hyväiltävän joten minkäs teet.
Oi kyllä kyllä!!!!!!! Kyllä Kyllä!!!! Paljon huomiota rinnoille, siitä minä kostun! Joskus oon ollut ihan tulemisen partaalla, kun on tarpeeksi kauan saanut huomiota ;) NAM! Kaikista parasta on, kun mies tulee takaapäin hyväilemään rintoja ja samalla suutelee/nuolee niskaa
Mielellään kovaa. Tykkään, että nännejä pyöritetään sormien välissä samalla kun tissejä "pyöritellään" . Haluan, että mies pyörittää kielellään nänninipukoita, imee ensin hellästi, sitten voimakkaasti,välillä inansa jopa ottaa hampailla kii.
Parhaalta tuntuu, kun olen pystyasennossa tai ratsastan miehelläni ja mies imee voimakkasti nännejä vuorotellen. Näykkii ja imee...