Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisin päin: Nainen, miten haluat tissejäsi hyväiltävän seksin aikana?

Vierailija
15.10.2008 |

Mikä saa sut kiihottumaan?

Vai tykkäätkö ollenkaan, että tisseihisi kosketaan?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä mieleellään niitä koskettelisin tavalla tai toiselle, mutta vaimo ei ole koskaan siitä pitänyt.

Vierailija
22/40 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä rakastan nännien kanssa leikkimistä, sormilla ja huulilla tehden se on herkkua, erektio tulee välittömästi. / vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia jos mieheni haluaa laueta rinnoilleni ja nuolla sen jälkeen ne puhtaaksi? Jotenkin tuntuu vähän piilohomolle mieheltä mutta tuntuu kyl hyvälle, joten en ole iljennyt kysyä kavereilta tästä. Titta876

Vierailija
24/40 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaminen ei ole homoa, mutta tuo nuoleminen on hiukan epäilyttävää....

Vierailija
25/40 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni haluaa, että puristelen tissejä, pyörittelen nännejä, ja joskus otan kädet pois ja katselen vain heiluvia tissejä.

Vierailija
26/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa katsoa makkarin katossa olevasta peilistä, kun mies on päälläni kulli sisälläni ja imee samalla kiihkeästi nännejäni ja minun peukaloni on hänen pepussaan pallien heiluessa ja piiskatessa pakaroita.

Vierailija
27/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki koskea mutta se ei kiihota mua yhtään, sori vaan.

Vierailija
28/40 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kolmatta lastani nännien nuoleminen/hierominen/koskettelu oli avainsana syttymiseen.. Nykyään,kun en ole sinut pienten,maidottomien rntojeni kanssa, nuoleminen kuin jäätelön, tuntuu todella hyvältä. Samoin kuin kullin vartta voi esim nuolla..

Vierailija
29/40 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi koskea mun tisseihin. Eivät kuulu mun erogeenisiin alueisiin, ei vaikka minkä tekisi.

Vierailija
30/40 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi satakiloinen, valtavatissinen nainen ratsasti minulla ja hurmion huipun lähestyessä kiljui minua nuolemaan tissejään. Samalla hän kumartui voimakkaasti eteen ja pääni jäi niiden valtavien tissien väliin. Henki tahoi loppua ja yritin huitoa käsilläni ja sätkytellä jaloillani, mutta mikään ei auttanut. Lopulta nainen sai orkun ja pääsin pinteestäni, mutta oli hirveä kokemus, vaikka samalla kiihottava.

Vierailija
31/40 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni sanoo myös joskus, että ota kädet pois ja katsele niitä. Se kiihottaa, että toinen kiihottuu.

Vierailija
32/40 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluu vain, että kourin persettä. Lyö näpeille, jos yritän nisiä raplata.

Vierailija
33/40 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti aloitamme kevyemmin rintojen ja ännien käsittelyn, mutta pidemissä seksihetkissä vaimoni pyytää puremaan ja käsittelemään rintojaan kovempaa kun muuten uskaltaisin. Laukeamisen jälkeen rinnat kuulemma ihanan herkät

Vierailija
34/40 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 07:39"]

Normaalisti aloitamme kevyemmin rintojen ja ännien käsittelyn, mutta pidemissä seksihetkissä vaimoni pyytää puremaan ja käsittelemään rintojaan kovempaa kun muuten uskaltaisin. Laukeamisen jälkeen rinnat kuulemma ihanan herkät

[/quote]Minä pidän siitä että mieheni laittaa nänneihini pyykkipojat. Sitten hän ottaa hierontaöljyä aloittaa puristelun liukkailla rinnoillani, tuntuu taivaalliselta. se hieman sattuu kun hän ottaa pyykkipojat pois, mutta sitten hän imeskelee ja pyörittelekielellä niitä samalla puristellenrintojani.Aaaaahhh ihanaa.

Vierailija
35/40 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja rakastan rintojen, varsinkin nännien koskettelua ja suukottelua. Teen sen aina kun se on mahdollista ja sallittua ;) myös rakastelun jälkeen... / vilivallaton

Vierailija
36/40 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kämmenillä hieromalla ja leipomalla jos jotenkin. Tykkään tisseistäni enkä tiedä miksi, mutta en juuri kiihotu niitten koskettelusta. Oikeastaan minkä tahansa muun kohdan hyväily kiihottaa enemmän kuin tissien; niska, kaula, selkä, peppu, jalat nyt ainakin.

Vierailija
37/40 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ottaa nisistä kiinni napakan määrätietoisesti isännän ottein ja molemmin käsin. Sitten suukotusta molempiin nänneihin intohimoisesti ja välillä nännejä pyöritellen. Tämä jatkuu vielä kun muna on puossa koko aktin ajan.

Vierailija
38/40 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan rintojeni hyväilyjä puristelua puremista kieletystä ja että niitä piiskataan välillä. Kyllä on pilluni valmis pantavaksi, sehän on aivan mahlassa. Ei tarvitse liukuvoiteita käyttää.

Vierailija
39/40 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut aavistustakaan, kuinka erogeeniset tissini ovat ennen kuin aloin seurustella Oivan kanssa. Hän leikitteli tisseilläni heti alusta alkaen mitä mielikuvituksellisemmilla tavoilla ja sai minut, ja yhä edelleen saa, valtavaan kiihkoon ja kiimaan.

Hän esimerkiksi kutittelee nänneilläni peräaukkoaan ja siitintään sekä pallejaan. Leipoo tissejäni ihanasti ja nuolee nisiäni valtavan herkästi ja kiihottavasti. Nyt vasta käsitän kuinka tärkeät tissini ovat seksissä.

Vierailija
40/40 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorehko mies ja nautin valtavasti tyttöystäväni rintojen koskettelemisesta. Hänellä on pienehköt ja pyöreät, mutta silti mukavan pehmoiset rinnat ja tykkään yli kaiken hyväillä ja hellästi puristella niitä varsinkin esileikkien aikana. Tyttöystäväni ei yleensä juurikaan kiihotu tissien koskettelusta, mutta antaa silti koskettaa ja nauttii nännien hyväilemisestä. Nännien näykkiminen huulilla ja kielellä lipominen tuntuisivat olevan miellyttävintä hänelle.