Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tief schwartz? Saksantaitajat..

Vierailija
02.08.2007 |

Tarkoittaako syvän mustaa? outoa kun näyttelytuomari sanoi noin harmaahapsisesta veteraanikoirasta...?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuulit väärin? Ei kai tief Schwanzkaan mitään järkevää tarkoita, jollei sitten ole termi.

Vierailija
2/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei tosiaan ole syvänmusta, mutta tiheä häntä sillä kyllä on. Voisiko tief scwanz(?) tarkoittaa sitä. Käsiala kun oli sekava..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koira ei tosiaan ole syvänmusta, mutta tiheä häntä sillä kyllä on. Voisiko tief scwanz(?) tarkoittaa sitä. Käsiala kun oli sekava..

Vierailija
4/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin silloin satoi vettä, ehkä se huijasi tuomaria?? mutta silloinhan kaikki koirat ovat olleet syvän mustia? Saksalainen tuomari menee kotiin ihmetellen miten kaikki suomalaiset ovat syvänmustia ja kiiltäviä... :D

Vierailija
5/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin silloin satoi vettä, ehkä se huijasi tuomaria?? mutta silloinhan kaikki koirat ovat olleet syvän mustia? Saksalainen tuomari menee kotiin ihmetellen miten kaikki suomalaiset ovat syvänmustia ja kiiltäviä... :D

Vierailija
6/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tiefer Schwanz" - eli tarkoittaa sitä, miten koira pitää häntänsä (alhaalla, matalalla - en ole koira ihminen, enkä tiedä minkälaisia ilmaisuja on oikein)

Olen saksankielinen ja olen saanut useampaan otteeseen " kääntää" Suomeksi koira näyttely arvostuksia, ja joka kerta ihmettelen niin huonoa saksankieltä kun myös useimiten aivan hirveä käsiala. Ja sitten kun ei yhtään tiedä koiristä mitään, ei suomeksi ei saksaksikaan...

Eikö olekin niin, että aika usein tuomarit ovat esim hollantilaisia jotka kirjoittavat arvostelut kuitenkin Saksaksi?

Vierailija
7/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luulen vahvasti että se on se tief schwartz.

Vierailija
8/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" tiefer Schwanz" - eli tarkoittaa sitä, miten koira pitää häntänsä (alhaalla, matalalla - en ole koira ihminen, enkä tiedä minkälaisia ilmaisuja on oikein)

Olen saksankielinen ja olen saanut useampaan otteeseen " kääntää" Suomeksi koira näyttely arvostuksia, ja joka kerta ihmettelen niin huonoa saksankieltä kun myös useimiten aivan hirveä käsiala. Ja sitten kun ei yhtään tiedä koiristä mitään, ei suomeksi ei saksaksikaan...

Eikö olekin niin, että aika usein tuomarit ovat esim hollantilaisia jotka kirjoittavat arvostelut kuitenkin Saksaksi?

Vierailija
9/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hännän asento tai paikka.

Vierailija
10/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

"

Vierailija
12/12 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, saksalainen, korkeahäntäinen.. lyö tyhjää!