Nainen, kun olit alle 20-30-vuotias, piditkö
40-50-vuotiaita miehiä seksikkäinä? Olisiko itsestään hyvää huolta pitävä 40-50-vuotias saanut sinut punkkaan " sormia napsauttamalla" ? Tämä kyssäri seksipalstan innoittamana... Koetin miettiä asiaa joka kantilta enkä ole itsessäni tällaista huomannut. Enkä muista että oltais kavereittenkaan kanssa hehkutettu vanhempien miesten kokemuksen seksikkyyttä. Kukaan kaveri ei ole koskaan lähtenyt raflasta vanhemman hepun mukaan. Jotain leffatähtiä tyyliin Sean Connery saattoi kyllä pitää seksikkäänä, noin median läpi katsottuna.
Sen kyllä huomasin, että ryhmän johtajuuden omavan miehen suosiosta naiset kilpaili reissuilla. Siis porukan vetäjä saattoi olla joku supertavis leukaheltta herra 47-vee, jota ei muuten ikimaailmassa katsois kaksi kertaa. Mutta sitten kun se veti jotain bussireissua, naiset kisasi sen suosiosta ja huomiosta. Ja mikä raivostuttavinta, vaikka koko touhu oli omastakin mielestä naurettavaa, niin itsekin tuli siihen syyllistyttyä =).
Kommentit (9)
mutta en todellakaan pidä vanhempia miehiä mitenkään erityisen seksikkäinä tai haluttavina.
olen asiakaspalvelutyössä ja päivittäin näen varmasti kymmeniä vanhempia miehiä, mutta harva heistä on sellainen että edes viitsisi vilkaista siihen suuntaan... aika moni on tuossa 40-50 iässä jo lössahtänyt, joten ei kiinnosta.
Vierailija:
Vierailija:
kun se veti jotain bussireissua, naiset kisasi sen suosiosta ja huomiosta. Ja mikä raivostuttavinta, vaikka koko touhu oli omastakin mielestä naurettavaa, niin itsekin tuli siihen syyllistyttyä =).Bussireissun vetäjälläkö sellainen karismaattinen alfauros, että sulla polvet notkuivat?! Hih, ei tarvitse olla kovin korkealla ravintoketjussa, että saa sut lankeamaan!!
LOL
Mutta jonkun neiti 20-veen kanssa se kyllä lähti huoneeseen. Ymmärsin, ettei lopulta silti kotipesään päässyt ;). Ja siis sillä lailla menin mukaan, että kun kaikki sitä oikeasti tosi tavista elinkeinopäällikköä tms. liehitteli ja flirttaili sen kanssa, itsekin huomasin tekeväni sitä. Vaikka ikinä en olisi oikeasti lähtenyt sen kanssa. Tämä flirtti siis nousuhumalassa. Kaikkia meitä porukan nuoria flikkoja se kyllä yritti. Yhtäkkiä tunsin sen kädet niskassa, ja kun käänsin päätä se suuteli. Holy motherfucker! En muista mitä siinä tilanteessa sanoin, mutta ei mua niin paljon kiinostanut. Loppuillasta se kuitenkin notkui ulos raflasta porukan näteimmän naisen kanssa =).
No, ehkä nelikymppinen menis...
32v
Eli en automaattisesti pidä kaikkia vanhoja miehiä seksikkäinä, kuten ei nuoriakaan. Olen seurustellut itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja siinä oli puolensa. Nyt olen onnellisesti aviossa lähes ikäiseni kanssa. Kumpikaan näistä valinnoista ei ole ollut ikään perustuva. Edelleen katselen mielelläni seksikkäitä miehiä, ikään tuijottamatta :)
Seurustelin alle 20-vuotiaana vain kolmekymppisten kanssa. Nyt en edelleenkään ole vielä 30v ja minusta komeimmat miehet ovat jotain 40-50v. Hopeaa ohimoissa, maailmanmiehen asenne & elkeet ja mä olen myyty.
Kerran kyllä olen erehtynyt hyvin nuorekkaaseen tämmöiseen 25-vuotiaana. Pitihän se kokeilla.
20-vuotiaana parhaat oli max 25v, 25v ikä oli 20-35v, 30v on 25 -40v, mutta ei yli. 30v tienoilla olevat on parhaat, ja oma kyselykierros eri ikäisten naisten keskuudessa on paljastanut että 30v pidetään parhaimpana miehen ikänä oli naisella ikää 20v tai 90v.
Jo lapsena ihastuin isäni ikäisiin miehiin ja ihastun yhä.
Juuri sellaisiin, jotka ovat pitäneet itsestään hyvää huolta, ovat sporttisia ja aikaansaavia.
Eilen juuri katsoin kaupassa ehkä 50v. miestä jolla oli kaksi ikäistäni tytärtä mukana. Ei voi mitään, oli niin seksikäs!
t. rouva 22v.
olen vielä itse kaunis, muodokas blondi ja nuo vanhemmat miehet tykkää kun niille flirttailee. Hyvin harvoin edes huomaan alle 40v. miehiä, pidän niitä ihan poikina, säälittävinä reppanoina.
t. se sama rouva 22v.
Vierailija:
Bussireissun vetäjälläkö sellainen karismaattinen alfauros, että sulla polvet notkuivat?! Hih, ei tarvitse olla kovin korkealla ravintoketjussa, että saa sut lankeamaan!!
LOL