Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet alistuvat

Vierailija
02.08.2007 |

Olemme olleet vaimoni kanssa naimissa 10vuotta ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Kaksi viikkoa sitten sain tietää vaimoni pettäneen minua. Vaimoni kertoi ihastuneensa tähän mieheen ja halusi erota. Sunnuntai-iltana vaimoni ilmoitti minulle että minun pitäisi lähteä yhteisestä kodistamme. Tässä vaiheessa kiukku ja viha nousi pintaan. Ilmoitin vaimolle että jos joku tästä taloudesta lähtee niin se on kyllä vaimo. Tämän jälkeen vaimo ilmoitti lähtevänsä heti aamulla lastemme kanssa. Siinä vaihessa minä pistin asialle stopin, ja kehoitin vaimoani poistumaan kodistamme välittömästi. JA ilman lapsia. Minun lapsiani ei se huora tule viemään.

Nyt lukot on vaihdettu ja vaimo pihalla. Menköön uuden miehensä nurkkiin loisimaan. meillä lasten kanssa menee hyvin ilman pettävää lunttuakin.

Nyt kysynkin teiltä, miksi ihmeessä miehenne suostuvat aina lähtemään kotoa jos vaimo haluaa eron. Meillä sai ämmä lähteä.JA ilman lapsia. Pitäkää miehet puolenne näissä erojutuissa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt vähän kyllä eksynyt tänne äitien palstalle, muuten OK.

Vierailija
22/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittele pettänyttä miestään siaksi, kusipääksi, pukiksi, ties miksi...? Eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä fiksu ihminen osaa säädellä miten purkautuu ja missä purkautuu. Rajummin sopivammassa paikassa (vaikka AV) ja hillitympää surua lasten läsnäollessa. Ei se niin kummallista tai " koneistamista" ole.

Vierailija
24/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti ottaa lapset. Kyllä meilläkin niin olisi, vaikka mieheni lasta rakastaakin. Olisi itsestäänselvyys, että lapsi jäisi minulle.

Vierailija
25/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Mutta kyllä fiksu ihminen osaa säädellä miten purkautuu ja missä purkautuu. Rajummin sopivammassa paikassa (vaikka AV) ja hillitympää surua lasten läsnäollessa. Ei se niin kummallista tai " koneistamista" ole.

18 ja 20

Vierailija
26/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein miehet saavat taistella oikeudestaan edes tavata lapsia, sillä lapset määrätään automaattisesti äidilleen. Ja jos tämä ei noudata tapaamissopimuksia, se on voi voi eikä miehelle oikeastaan jää mitään aseita käteen muuttaa tilannetta.

Siksi toivotankin ap:lle malttia. Käyttäydy asiallisesti sekä lapsia että heidän äitiään kohtaan, niin sinä olet se, joka saa tavata heitä kahdesti kuussa.

Sopuun ja sen säilymiseen ei kannata näissä tilanteissa luottaa pätkän vertaa.

Vierailija
27/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi pitää mitään ratkaisua itsestäänselvyytenä ja jos tulee riittaa, annetaan ulkopuolisten ratkaista asia!

Vierailija
28/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia kommentteja tässä ketjussa...

Nainen ja äiti myös

Vierailija
29/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä.JA

Onko se valvoja?

Vierailija
30/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on siitä, miten järjestelmä toimii eikä se kysele sinulta.

Vierailija
31/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä.ja

Vierailija
32/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemman.

Niinpä esim. kun lähivanhempi aivopesee lapsen sanomaan, ettei tahdo tavata etävanhempaa, on etävanhempi täysin vailla oikeuksia. Usein se on isä.

Vierailija
33/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole väittänytkään että järjestelmä kyselisi minulta jotain!

Vierailija
34/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

En ole väittänytkään että järjestelmä kyselisi minulta jotain!

Vierailija
35/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppania, saavat ehdottomasti ottaa meidän lapsetkin! Siinä se arki mukavasti tulisi mukaan heti kättelyssä, jäisi kuhertelut aika vähiin...ja oikeasti myös tarkoitin mitä uhkasin! Minä voisin sitten keskittyä omiin juttuihini rauhassa ja tavata lapsia vain kaiken mukavan merkeissä, ilman arkirumban pyöritystä.

Vierailija
36/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole mielipidepalsta?

Miksi sä julistat omaa mielipidettäsi sitten vai pidätkö sitä totena?

Vierailija
37/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi antaa anteeksi vaimollesi? Aika monet miehet pettävät ja vaimo antaa anteeksi.

Jos eroatte, voisitko ajatella että lapset asuisivat vuoroviikoin molempien vanhempiensa luona.

En tietysti tiedä minkälainen olet isänä tai minkälainen äiti vaimosi on, enkä siksi ota kantaa kumpi olisi parempi lähihuoltaja. Lasten näkökulmasta on kamalaa, jos äiti heitetään yhtäkkiä pihalle ja tulevaisuus on epävarma.

Vierailija
38/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän saakka olen aina kuullut siitä, miten vaimo pakkaa toisen tavarat ja laittaa ne pihalle. Olen aina ihmetellyt, miksi se on vaimo, joka näin tekee ja mies lähtee kiltisti. Eli ap:n ajatukset kulkevat samoja ratoja, vaikka minä nainen olenkin.

Meillä aikoinaan sanoin, että jätän lapset miehelle jos eroamme. Sitten meille tuli ero ja tein niin kuin olin puhunutkin. Mutta se oli meidän tapauksessamme huono päätös. Osittain siksi palasin yhteen mieheni kanssa ja sanon aina, että enää en lapsia miehelleni anna. Niinpä pysymme yhdessä, kun kumpikaan ei luovu lapsista. Tosin meillä ei ole pettämisestä kyse, joten ei ole sellaista tarvetta erotakaan.

Vierailija
39/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap on tehnyt oikein, enkä usko hänen rähjäävän lapsilleen. Hyvä, että viha purkautuu tänne. En ymmärrä miksi hänen täytyisi alistua sellaisen ihmisen edessä, joka on pettänyt ja yrittää ilmoitusluontoisesti viedä häneltä koko elämän samalla (kodin ja lapset). Uskon, että tämän päivän Suomessa löytyy oikeus myös pettäjänaisille.

Tietääksen vauva-lehden palsta on niille ihmisille tarkoitettu, joiden elämää vauvat ja vanhemmat lapset koskevat - ei vain äideille. Suurin osa miehistä pitää lapsia elämänsä sisältönä... myös etävanhempina ollessaan. En tiedä, mistä te kyynikot olette muunlaiset miehenne kaivaneet.