Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet alistuvat

Vierailija
02.08.2007 |

Olemme olleet vaimoni kanssa naimissa 10vuotta ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Kaksi viikkoa sitten sain tietää vaimoni pettäneen minua. Vaimoni kertoi ihastuneensa tähän mieheen ja halusi erota. Sunnuntai-iltana vaimoni ilmoitti minulle että minun pitäisi lähteä yhteisestä kodistamme. Tässä vaiheessa kiukku ja viha nousi pintaan. Ilmoitin vaimolle että jos joku tästä taloudesta lähtee niin se on kyllä vaimo. Tämän jälkeen vaimo ilmoitti lähtevänsä heti aamulla lastemme kanssa. Siinä vaihessa minä pistin asialle stopin, ja kehoitin vaimoani poistumaan kodistamme välittömästi. JA ilman lapsia. Minun lapsiani ei se huora tule viemään.

Nyt lukot on vaihdettu ja vaimo pihalla. Menköön uuden miehensä nurkkiin loisimaan. meillä lasten kanssa menee hyvin ilman pettävää lunttuakin.

Nyt kysynkin teiltä, miksi ihmeessä miehenne suostuvat aina lähtemään kotoa jos vaimo haluaa eron. Meillä sai ämmä lähteä.JA ilman lapsia. Pitäkää miehet puolenne näissä erojutuissa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halusi lähteä etsimään uutta elämää. Naisella ei ole oikeutta viedä lapsilta kotia ja isää.

Toivottavasti ap jaksat taistella lähivanhemmuudesta.

Nainen tehkööt lisää lapsia uuden rakkautensa kanssa.

Vierailija
2/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää, miksi niin harva voisi jättää lapset miehelle, vaikka miehessä ei olisi mitään vikaa? Samoin se, miksi etä-äidit niin herkästi tuomitaan " lapsenhylkääjiksi" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen nainen

Vierailija
4/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei vaimosi ole alkoholisti, narkkari tai mielenterveyshäiriöinen, sinulla on hyvin vähän mahdollisuuksia saada lapsia itsellesi, ellei lasten äiti itse sitä vaadi.

Vierailija
5/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riidalla ja tappelulla. Varsinkin lapsista pitää tapella viimeiseen senttiin asti. Äitiä kandee nimitellä huoraksi oikein lasten kuullen, että tietävät millainen mutsi niillä on. Ja tietysti pyrkiä epäämään kaikenlaiset tapaamiset. Näin toimii aikuinen mies eikä mikään hiiri.

Vierailija
6/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole alkoholisti, narkomaani tai mielenterveysongelmainen, eli olen hyvä isä. Miksi vaimossa pitäisi olla vikaa että minä saan olla isä lapsillemme?

Vierailija
7/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kohtelit vaimoasi, jotta hän ajautui pettämään. Ymmärräthän itsekin, että tuo oli sinun vikasi. Sitäpaitsi lasten takia sinun olisi pitänyt jatkaa. Ero on aina väärin lapsia kohtaan. Toinen virheesi. Ja kolmas tietysti tulla tänne kertomaan...

Vierailija
8/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vaimoani nimitellyt lastemme kuullen. Tapaamiset voidaan sopia lastenvalvojalla jos emme yhdessä pääse asiasta sopuun. Minulle sopii että vaimo ottaa lapset kahdesti kuussa viikonlopuiksi.

Vierailija
9/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten kohtelit vaimoasi, jotta hän ajautui pettämään. Ymmärräthän itsekin, että tuo oli sinun vikasi. Sitäpaitsi lasten takia sinun olisi pitänyt jatkaa. Ero on aina väärin lapsia kohtaan. Toinen virheesi. Ja kolmas tietysti tulla tänne kertomaan...

Vierailija
10/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuton!

Vierailija
11/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sinulla on selkärankaa, kaikkea hyvää perheellesi.

Vierailija
12/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeasti mies kyselee, miksi hän ei saa olla isä lapsilleen jos äitissä ei ole vikaa. Eihän kukaan miehen isän oikeuksia vie, jos mies on normaali ja tasapainoinen ihminen! Isä saa ja pitää olla, mutta taitaa vain olla niin surullisesti että useita miehiä ei isän rooli enää kiinnosta, kun " on päässyt perheestä eroon" . Näin ainakin meillä; isä kyllä tapaa lapsia, mutta muuten häntä ei kiinnosta mitä lasten elämään kuuluu.

Väitän, että tässä on miehen ja naisen välinen ero. Naista ei saa helpolla irrotetuksi omista lapsistaan, toisin kuin monet miehet (ei tietenkään kaikkia). Ja koska useimpien äitien suhde lapsiin on tiiviimpi kuin isän suhde lapsiinsa, päätyvät lapset eron jälkeen äidille.

Poikkeustapauksia tietenkin on, ja paljon onkin, mutta mielestäni lasten on pääsääntöisesti aina parempi olla äidillään eron jälkeen. Jos isä on sisäistänyt roolinsa, hän pysyy lasten elämässä mukana eron jälkeenkin ILMAN että alkaa riitelemään tai lasten äitiä haukkumaan.

Ja miksi muuten pettänyt nainen on aina lunttu tai huora, mutta vuosikausiakin vieraissa ravannut isä ja aviomies on vain halujensa perässä juossut tosimies, joka ei ole saanut riittävästi huomiota vaimoltaan ja on siksi oikeutettu pettämään???!!

Vierailija
13/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pettävät miehet ovat tai eivät ole jotain. Minä en vaimoani ole pettänyt.

Lapsistani tulen taistelemaan viimeiseen asti. Meillä on hyvä olla kotonamme, vaimollani ilmeisesti ei ollut. Sille minä en voi mitään.

Loppuviikon sain lomaa työstäni, kiitos ymmärtäväisen pomon, ja nyt lähden viemään lapsia tarhaan ja hoitamaan eroon ja kotiimme liittyviä asioita.

Pitäkää oikeuksistanne huolta isät!

Vierailija
14/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittelee " huora" " ämmä" ! Et kuulosta ap fiksulta mieheltä. Mihin se rakkaus hävisi yhtäkkiä, kuukausi sitten vielä rakastit varmaan vaimoasi? Ja aviopuoliso joka nimittelee toista puolisoa noin rumasti, ei voi olla hyvä isä lapsilleen, katkeruus kuultaa liikaa läpi!

Ja kaikille sattuu virheitä, miksei voisi anta anteeksi, miksi pitää olla noin jyrkkä ja armoton? Nimittäin armottoman ja julman ihmisen kuvan annat itsestäsi ap!

Vierailija
15/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin purkautuu täällä, kuin vaikka lapsilleen.

Vierailija
16/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Mieluummin purkautuu täällä, kuin vaikka lapsilleen.

Vierailija
17/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun veli oli yksinhuoltaja aikoinaan. ja hienosti meni! minusta lapset kuuluvat sille joka niistä pystyy paremmin huolehtimaan.

Vierailija
18/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä nainen kirjoittaa, että " vitun äijä kun ei tullutkaan kotiin kun lupasi" , niin kukaan ei oleta, että äiti sanoisi lapsilleen noin.

Vierailija
19/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Jos täällä nainen kirjoittaa, että " vitun äijä kun ei tullutkaan kotiin kun lupasi" , niin kukaan ei oleta, että äiti sanoisi lapsilleen noin.

Se miehisyys ei minulle sinänsä merkitse, olisin samaa mieltä jos nainen olisi kyseessä!

Ei ihminen ole mikään kone, että on vihainen jossain ja taas muualla kuin itse aurinko! Tai jos on, sekin purkautuu joskus ja jossain.

20 ja 18

Vierailija
20/39 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siinä olet oikeassa että kyllä se saa lähteä joka uuden on löytänyt. Kunhan ette käyttäis niitä muksuja lyömäaseena toisianne kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi