Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt mitä ihmettä teen!

Vierailija
01.08.2007 |

Naimisissa ollaan oltu jo iät ajat, lapsiakin on, nuorin 1.5v. En imetä tms, joten siitä ei ole kyse.

Meillä oli tuossa aikaisemmin seksitön kausi (miehestä johtuva) ja mulla taisi mennä hermot puutteessa olemiseen. Hoidin hommat itse ja nyt kun mies on taas menossa mukana niin minua ei kiinnosta pätkääkään.

Ajatuskin seksistä väsyttää. Ei kiinnosta edes pussata. Mulle kävisi parhaiten se, että hoidettaisiin seksi vaan pikapanolla. Ei mitään turhia imutteluita tms.

Yleensä kyllä nautin seksistä ja saan orgasmin, mutta siis ajatustasolla seksi ei kiinnosta pätkääkään! Mieluummin hoidan hommat itse, siihen kun totuin vuoden ajan.

Auttaisiko tähän joku " rohto" vai mitä helvettiä oikein teen. Eroamaan en tämän takia ala, koska avioliitto muuten toimiva!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuisesti on voinut käydä niin, että kun tulit jatkuvasti torjutuksi, niin sinusta tuntuu ettei mies halua sinua. Sitä voi pään sisällä olla vaikea muuttaa.

Vierailija
2/2 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys seksuaali- ja pariterapeuttiin. Hänelle voit keskustella sellaisistakin asioista joista et edes parhaalle kaverille tai aviomiehelle kehtaa keskustella. Hän on kuunnellut ja auttanut ennenkin ja tietää auttaa . Näin meilläkin oli aikoinaan. Nyt kun 40 lähestyy ja lapsemme ovat isoja on seksimme elämämme parhaimmassa kuosissa. Uskon ja tiedän, että meillä naisilla suurin seksin tappaja on paine äitinä olemisesta. On tiskit, pyykit, laskunmaksut ja meillä jopa määrätyt miestentyöt kuten auton öljynvaihdot, listojen kiinnitykset jne. Koita siinä vielä olla hehkeä seksipommi. Terapia tekee muuten miehellekkin hyvää, jotta tietää, ettei seksi lähde alapäästä vaan yläpäästä. Ehkä hänestäkin tulee tätä myöten parempi isä ja sänkysi kasanova. Lykkyä tykö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä