Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laukeaa liian nopeasti

Vierailija
23.09.2009 |

Eli ongelmana on se että mieheni laukeaa liian nopeasti,itse en ehdi laukeamispisteeseen kun tosi harvoin!vaikka mieheni tekee minulle vaikka mitä esileikissä,nii silti hän on se joka laukeaa ensin.(itse en esileikissä tee hänelle mitään,etten kiihottaisi häntä liikaa,mutta silti käy aina niin että hän laukeaa) :( Olen raskaana ja rakastan miestäni yli kaiken..haluaisin vain itsekkin joskus päästä nauttijan osaan!onko kenelläkään vinkkejä,miten tästä ongelmasta voisi päästä?tämän vuoksi en halua seksiä enää juuri koskaan!tai HALUAN,mutta pelkään että jään taas nautinnotta.Tästä on tullut minulle jo todella ongelma.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään kunhan synnytät ja liika tiukkuus katoaa. Samalla tietysti katoaa osa miehen nautintoa, mutta ei se mitään.

Vierailija
2/15 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelmana on se että mieheni laukeaa liian nopeasti,itse en ehdi laukeamispisteeseen kun tosi harvoin!vaikka mieheni tekee minulle vaikka mitä esileikissä,nii silti hän on se joka laukeaa ensin.(itse en esileikissä tee hänelle mitään,etten kiihottaisi häntä liikaa,mutta silti käy aina niin että hän laukeaa) :( Olen raskaana ja rakastan miestäni yli kaiken..haluaisin vain itsekkin joskus päästä nauttijan osaan!onko kenelläkään vinkkejä,miten tästä ongelmasta voisi päästä?tämän vuoksi en halua seksiä enää juuri koskaan!tai HALUAN,mutta pelkään että jään taas nautinnotta.Tästä on tullut minulle jo todella ongelma.

Kokeileppas sellaista että, kun rakastelette ja huomaat että miehellä tulee kohta siemensyöksy niin purista voimakkaasti kullin juuresta että laukeaminen estyy. Useita kertoja toistettuna rupeaa laukeaminen viivästymää. Me ainakin saatiin siitä apu kovalla harjoittelulla ja nyt kumpikin saa orkun lähes yhtaikaa. Nykyään on kylläsuihkeita ja voiteita ennenaikaiseen laukeamiseen saatavana seksikaupoista ja internetistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuna varmasti löytyy se että harrastakaa seksiä useammin niin alkaa miehellä kestoa löytymään.

Ja uusinta heti kun miehesi taas pystyy varmasti auttaa että ei toisella kertaa laukea niin helposti.

Myös miehesi tyydytys käsin/suulla muutamaa tuntia ennen varsinaista yhdyntää lisää kestävyyttä.

Ei kannata odottaakkaan jos miehesi ei ole moneen päivään saanut kestävyyttä jos pussit täynnä ja halutus mieletön.

Vierailija
4/15 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Myös miehesi tyydytys käsin/suulla muutamaa tuntia ennen varsinaista yhdyntää lisää kestävyyttä.

Ei kannata odottaakkaan jos miehesi ei ole moneen päivään saanut kestävyyttä jos pussit täynnä ja halutus mieletön.

Ainakin meikäläiseen tepsii tämä konsti, uskoisin että tepsii useimpiin muihinkin.

Vierailija
5/15 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on haluton seksin suhteen eikä juuri koskaan tee aloitetta. Sitten kun noin 2 kertaa kuukaudessa seksiä harrastetaan, niin ei siinä kovin kauaa mene kun lasti on liikenteessä. On se aika turhauttavaa kun harvoin saa ja sitten se on muutamassa minuutissa ohi.

Vierailija
6/15 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/15 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jonkun verran. Minä olen synnyttänyt 3 lasta, mutta sillä ei ole ollut mitään vaikutusta. Mies kehuu vaan että pimppi on entistä parempi. Hän on oppinut vähän pidättelemään orkkuaan, että minäkin ehdin mukaan. Ja kun rakastelemme vähintään joka toinen päivä, niin hän ei tule ihan niin nopeasti.

Parasta on kun hoitelen hänet ensin suulla ja sitten kohta rakastelemme, silloin hän jaksaa jopa niin kauan, että ehdin saada useamman. Ja minäkin siis saan todella helposti ja nopeasti.

Vierailija
8/15 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!ongelma on ollut siis jo ennen raskautta,mutta tuntuu että se on pahentunut raskauden aikana!Harrastimme ennen seksiä joka päivä,silloin ongelma ei ollut niin paha..mutta silloinkin oli monesti sitä että mies laukesi ennen minua!onko syy sittenkin minussa?jos miehen laukaiseminen onnistuisikin muutamaa tuntia ennen uutta touhuilua,mutta toiset lapset pitäisi saada silloin muualle :) ehkä silloin homma toimisi.Eikai se sitten auta kuin tyytyä tuottamaan miehelle hyvää oloa :/ jos jollakin vielä jotain vinkkejä,nii luen mielelläni!!!

Vierailija
9/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on haluton seksin suhteen eikä juuri koskaan tee aloitetta. Sitten kun noin 2 kertaa kuukaudessa seksiä harrastetaan, niin ei siinä kovin kauaa mene kun lasti on liikenteessä. On se aika turhauttavaa kun harvoin saa ja sitten se on muutamassa minuutissa ohi.

Vetäisepä välillä käteen niin ei tule mälli heti kun pukille pääsee.

Vierailija
10/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sitä, että mies työntää etusormensa yhden nivelen verran sun anukseen samalla hetkellä kun lasti irtoaa. Mun ukko tekee aika usein niin, ja sille ei voi mitään, että saan siitä usein melko mahtavat orkut. Kantsii etukäteen varata hiukkasen liukastetta ja sitten juuri sillä hetkellä kun eka ruiskaus lähtee, niin silloin sormi sisään. Eka kerran se tuli minulle yllärinä. Muistan hiivatin elävästi kun tunsin sormen persaukolla, silloin puristin kannikkani yhteen ja nostin mahaani ylöspäin ja samalla ukko alkoi mumisemaan, että nyt tulee, nyt tulee....

Vierailija
11/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa koskaan yhdynnässä mitään orkkua, vaan mut on hyväiltävä ja vielä yleensä ei miehen hyväily auta. Eli sitten ratsastan miehellä ja hyväilen samalla itseni ja kun olen itse saanut, jyystää mies loppuun saakka itsensä. En edes odota, että koskaan voisin muuten saada mitään muuten kuin hyväilemällä.

Vierailija
12/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautumisestasi on kiinni. Mun mies laukeaa myös nopeasti. Mutta sen jälkeen, kun hän on lauennut, tyydyttää hän minut joko käsin tai suullaan. Ja niin monta kertaa kuin haluan eli yleensä saan 2-4 orkkua per rakastelukerta. Ja molemmat on tyytyväisiä.

Vierailija
13/15 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa esiintyy myös meillä. Mies kestää paremmin, jos sekstaillaan joka päivä, mutta silti tulee aina herkästi. Melkein tuntuu että kahden lapsen jälkeen tuo olisi mennyt vielä nopeampaan suuntaan. Tosin, itsekin osaa käyttää nyt lihaksia paremmin ja tosiaan mies tuntee samantien kun itse alan saamaan, ja meinaa tulla myös. Yleensä tulee siksi aikaa pois, antaa orkut mulle nopsaan sormilla ja jatketaan.

Vierailija
14/15 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan kyseiseen vaivaan on käytetty potenssilääkkeitä, jos siemensyöksy on todella herkässä.

Onko ongelma miehesi tiedossa? Urologin juttusille ja siitä se lähtee.

Vierailija
15/15 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä alan liikkeessä ja ostaa sellainen rengas, mikä laitetaan peniksen ympärille. Niitä on erilaisia, samoin myös sellaisia, jotka laitetaan kivesten ympärille. Lisäävät kestoa.

Ne toimivat kivasti ja mieskin saa enemmän nautintoa :)

Usein teen kuten monet muutkin, eli ensin otan suihin ja sitten vasta yhdyntä, joilloin se tosiaan kestää pitempään ja ehdin mukaan hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme