Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vaihtaa ammattia, auttakaa keksimään 'oma' ala!!

Vierailija
14.10.2008 |

Olen nyt terveydenhoitoalalla, ja sieltä haluaisin pois. Olen korkeasti koulutettu, mutta mahdollisen uuden ammatin ei tarvitse olla akateeminen. Olisi itse aisassa hyvä jos ei vaatisi pitkää koulutusta. Siinä täytyisi olla jotakin, mikä jaksaa pitää mielenkiintoani yllä vuodesta toiseen. Asiakaspalvelussa en varmaankaan ole kovinkaan 'hyvä', mutta tulen kyllä toimeen muiden ihmisten kanssa. Luova ammatti kiinnostaisi, lähinnä jokin sisustamiseen liittyvä. Mutta ei siis tarvitse olla mikään taiteellinen ammatti, ihan vastakohtakin käy, kunhan on mielenkiintoinen. Olen tosi järjestelmällinen ja tarkka. Mitä muuta pitäisi tietää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin suositella sulle hoitajaksi ryhtymistä ennenkuin avasin viestisi motolla "töitä aina riittää"

Itse samalla alalla ja samoilla aatoksilla kuin sä, jotain muuta, kiitos.

Vierailija
2/3 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tuntunut omalta vielä. 4, tuota juuri pelkään, että minulla on liian romantisoitu kuva siitä että työ voi oikeasti olla mukavaa, haastavaa, nautinnollista ja siltikään ei liian kuormittavaa ja vaikeaa. Onko joku teistä oikeasti todella tyytyväinen työhönsä/alaansa ja jos niin mikä työ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy miettiä asiaa vähän pidemmälle..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän