Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä Reimatec haalarit menevät kaikista merkeistä nopeimmin huonoksi polvista :O

Vierailija
14.10.2008 |

Kaksi kertaa olen Reimatecit ostanut. Talvihaalarin muutama vuosi sitten, jolloin polvet ja peppu karheentuivat nopsaa tahtia ja näkyvästi. Välillä olen ostanut Remua ja yhden lassien. Nyt Lassie ja Reimatec ovat olleet käytössä rinnakkain, Lassiessa ei juuri mitään jälkeä, Reimatecissa polvessa jo karheuman lisäksi reiän alku. Remutkin ovat kestäneet paremmin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia vai mistä lie kysymys?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kun lapset olivat pieniä niin ostin ne joissa kumihousut. Olen ne aina ostanut sillä asenteella että kun ne maksavat vain puolet (tai alle) Reimateceista, niin ostetaan sitten uudet jos menevät heti huonoiksi. Mutta koskaan vielä eivät ole menneet, vaan käyvät vielä kahdelle pikkusisaruksellekin ennekuin hyvillä mielin voin laittaa ne roskikseen. Eli minun kokemuksellani Lassiet kestävät kolmella lapsella kulumatta puhki, joten ostan vastaisuudessakin vain niitä. Mutta värit ovat tänä vuonna aika kamalat, mutta niin ovat muidenkin malleissa.

Vierailija
22/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassietec taas vastaa Reimatecia. Tärkeimmät saumat teipattu ja meillä ainakin Lassietecit (haalari/2-os.) kestäneet hyvin kulutusta isommallakin pojalla (4-6v) kun alaosa on vahvaa supratech-kangasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimateccien lisäksi lapsillamme ollut lähinnä Remuja ja jokunen ns. halpishaalari. Remuissakin paljon parempi hinta-laatusuhde kuin Reimateceissä.

6

Vierailija
24/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä pettynyt Lassieen (G-tech, niitä Cittarin haalareita). Nelivuotiaalla pojalla keväällä ostetut haalarit ovat polvista niin kuluneet, että kastuvat heti läpi. Siis jos hyppää lätäkköön mahalleen... Ennen lapsia en tiennyt, että joku voisi keksiä niin tehdä.

Mietin juuri, että taitaa se Reimatec sittenkin olla hintansa väärti. Tai sitten tuota kulutusta ei kestä mikään. Isäni tapasi sanoa meille lapsena, että "Eihän teillä kestä mursunnahkainen persekään"...

Vierailija
25/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella huonolaatuisia (nykyään, vanhat oli parempia) hintaan nähden.

Meillä oli viime talvena Reimatec-toppahousut (69,-) -> polvet ja pylly puhki kahden käyttökerran jälkeen

ns. kakkoshousuina oli H&M:n toppahousut ja ne ovat edelleen ehjät ja siistit vaikka niitä käytettiin ja pestiin useammin kuin reimatekkejä.

Vierailija
26/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman vk-haalari hajosi VAUVALLA samantien. Siis vaunuissa istuvalla lapsella ja useammasta kohdasta... Reimatec-talvihaalariin olen ollut ihan tyytyväinen, mutta silloinkaan lapsi ei vielä ollut kovin rymyäväinen.

Vierailija
27/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen Reimatec, Remu tai Jonathan enää kestäkään. 4v ja sitä vanhemmalle suosittelen corduravahvisteisia tai supratech vahvisteisia asuja.

Vierailija
28/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Reimaa enkä Lassieta. Muuten meillä on on ollut kumpaakin ja perusjutut kestäneet lähes yhtä hyvin. Lassie hiukan paremmin.

Tänään katselin naapurin tytön ReimaTec-pukua, joka on noin kuukauden vanha ja oli tosiaan aika kuluneeen näköinen. Mietinkin sitten, että ostan Lassieta meidän pojalle.

Vierailija
29/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei minkäänlaista kulumaa.

Vierailija
30/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostin kuopukselle Remun ja pari talvea on ollut Lassieta, joihin olen ollut varsin tyytyväinen.

Lumikeleillä Reimatec lienee hyvä kun ei kastu, mutta tällaisten lumettomien talvien aikana ei ole mitenkään ylivertainen muihin nähden.

Vierailija
31/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla käytössä ja kestivät hyvin vaikka rymysikin kovasti milloin missäkin.

Vierailija
32/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kun lapset olivat pieniä niin ostin ne joissa kumihousut. Olen ne aina ostanut sillä asenteella että kun ne maksavat vain puolet (tai alle) Reimateceista, niin ostetaan sitten uudet jos menevät heti huonoiksi. Mutta koskaan vielä eivät ole menneet, vaan käyvät vielä kahdelle pikkusisaruksellekin ennekuin hyvillä mielin voin laittaa ne roskikseen. Eli minun kokemuksellani Lassiet kestävät kolmella lapsella kulumatta puhki, joten ostan vastaisuudessakin vain niitä. Mutta värit ovat tänä vuonna aika kamalat, mutta niin ovat muidenkin malleissa.

kolmella muksulla menemättä puhki?

Vierailija
33/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen aina tätä Lassien erinomaisuutta Reimaan nähden monien mielessä. Minusta olisi aika erikoista, jos firma tarkoituksella myisi sitä parempaa (ja silloin varmasti myös kalliimpaa tehdä) tuotetta halpistuotteenaan ja sitä huonompaa kalliimpana. Lassie ja Reimahan ovat saman valmistajan tuotteita, kuten varmaan tiesittekin.

Meillä on vaatteiden puhkikulutuksen mestari, jolla parhaiten kestävät Reimatec+:t, Lassie G-tech ja Reimatec aika samoissa, Jonathaniin olemme olleet aika pettyneitä. Tosin ne eivät malliltaankaan oikein käy.

Vierailija
34/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne ole ihan puhki mutta kolmen rymyeetun jälkeen kyllä siinä kunnossa, ettei niitä kukaan enää huoli. Turha kirppiksellekään viedä, vaikka ilmaiseksi antaisin niin ei mene. Ja mielestäni kolmen lapsen jälkeen saan jo laittaa jotain roskiinkin ja ostaa sitten uutta.

Vierailija
35/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ekrrankin satsata neljän lapsen haalareihin. Mietiskelin reiman ja laasien välillä (hintaero ei ollut minkään suuri kuitenkaan). Lopulta päädyin siihen himpun kalliimpaan ja nyt kaduttaa. Pitää ostaa seuraavaksi ne lassien haalarit, vaikkeivat nekään mun mielestä ole mitenkään halpis haalarit. Mutta...jos kerran ovat hyvät.

Vierailija
36/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin oli siitä positiivisia kokemuksia. Meillä taas ei. Haalari oli 2,5 v rauhallisella tytöllä tammikuusta eteenpäin eli lähinnä vain lumisena aikana ja hoitotäti on vielä innokas pukemaan kurikset tarvittaessa päälle. Tästä huolimatta haalari on polvista lähes puhki. Samoja kokemuksia oli kaverilla, jonka 5 v tyttö käytti Lenneä. Edellistalvena meillä oli Lassie joka kesti hyvin. Toki lapsikin oli silloin aika pieni. Nytkaapissa odottaa Remu. Saa nähdä miten käy.

Vierailija
37/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin ajoi sekin asiansa. 3v pojalla kastui kerran viime talvena läpi se ja asutaan lapissa

Vierailija
38/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko suku (9 lasta) käyttää Remuja ja SuperRemuja, eikä ole tarvinut vielä mihinkään pettyä. Talvihaalarit menee aina kolmelle lapselle parempina haalareina ja sen jälkeen ovat huonompien kelien haalareita, eli tuossa laskeskelin että vanhimmat haalarit on olleet jo kuutena talvena käytössä ja vielä ovat ehjiä. Ennemmin siis pesujen myötä lämmönpito heikkenee kuin rikki menevät/kuluvat, mutta mitkään muutkaan haalarit ei noin useita pesuja lämpöisinä kestä.

Välikausihaalareita ei ole vielä ainuitakaan tarvinut pois heittää, kulahtaneita tosin alkavat olemaan koska niistä vanhimmat on olleet käytössä jo seitsemänä vuonna, mutta tuon ikäisenä se sallittakoon.

Jonathanin kosteússuojapuku on ollut kahdella tytöllä, toisella kaksi kesää ja toisella kolme. Housut on polvista haalistuneet mutta takissa ei ole mitään jälkiä.

Ja alennusmyynneistä ostetaan aina haalarit, ei todellakaan haittaa että ovat edellisen kauden juttuja. Kolmen lapsen kanssa näin säästää 100-150€ ja sille rahalle keksin kyllä parempaakin käyttöä.

Vierailija
39/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se on tarkoitettukin kestämään erilailla kuin reimatec. Tec sitten taas pitää vettä muttei ole kulutuksen kannalta niin kestävä. Meillä ollut reimalta kaksi peuhari pukua ja kulumia toki on mutta ovat olleetkin kolmella lapsella käytössä. Nyt kun lapsilla käytössä toppahousut ja takki niin olen ostanut peuharin housut ja jonkun muun merkkisen takin kun siinä ei ole ainakaan meillä ollut niin suurta tuo kuluminen. Esikoisen 4v vanhat peuharihousut saavat tänä talvena kuopuksesta kolmannen käyttäjän.

Vierailija
40/41 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec on parantanut tänävuonna hankauksen kestoaan 30000:een viimeuotisesta 20000:sta, remut on keskimäärin 50000.

Ikävä kyllä Rasavil ei vaan ole väreiltään ja malleiltaan mitenkään kaunista katseltavaa.