Seksitoppi 140-senttiselle???
Kommentit (22)
Vierailija:
Ja vielä jokusen alle 150 senttisen. Kun itselläkin lyhyehkönä on vaikeaa löytää kaupasta vaatteita, en yhtään ihmettele etteikö kannattaisi myydä omia tai itse tekemiä vaatteita " väärän" kokoisille.
että minun kokoiselleni käyvät ihan normaalit topit.
En itse käytä mitään lastenkokoja.
esim. jos tappi ratsastaa miehellä, niin eihän miehellä ole mitään mahdollisuutta saada samalla rintoja nuoltavaksi... kun ei yletä:)))
ei todellakaan ole hankalaa...=)
Mieheni on 184-senttinen, ja minä päällä on lempiasentoni. =)
Kokee kokoni erittäin seksikkääksi ja itsensä miehekkääksi.
Monet miehet haluavat pieniä...;)
Kyllä ne tiukat vaatteet pukee hoikkaa pientä naista paremmin kuin miehen kokoista wannabeetä...=) Niiden pitäisi pysyä teltoissaan, ja pienet naisellisuudessaan.
Kautta historian pienet naiset ovat miesten top-priority.
Ihan biologinen veto.
T. 146-senttinen
Mies voi kokea tuon kokea jo uhkaavana.
t.146-senttinen
useimmat mieheni (suhteet varattujen kanssa) ovat olleetkin minua lyhyempiä, ja ovat aivan haltioissaan, komeasta naisesta..
eli eivät ole kokeneet uhkaavana, vaan päinvastoin:)
ehkä heillä on pienet vaimot..
Ota ihan rauhallisesti. Varmasti miehesi sinusta tykkää.
Vierailija:
ei todellakaan ole hankalaa...=)Mieheni on 184-senttinen, ja minä päällä on lempiasentoni. =)
Kokee kokoni erittäin seksikkääksi ja itsensä miehekkääksi.Monet miehet haluavat pieniä...;)
ihanaa äiskä/iskä kun tulit turvakseni, kun en muuten pärjää. (siis näistä rotevista naisita...)
Kyllä se vaan näin on, että jos riviin laitetaan isokokoiset ja pienet naiset, kyllä se luonto vie pienten luo...soriii...,.
146-senttinen (eikä mikään soutaja/thai tyttö, vaan pieni kaunis vaalea. )
Vierailija:
useimmat mieheni (suhteet varattujen kanssa) ovat olleetkin minua lyhyempiä, ja ovat aivan haltioissaan, komeasta naisesta..eli eivät ole kokeneet uhkaavana, vaan päinvastoin:)
ehkä heillä on pienet vaimot..
tai vähän isommalle, jos tiukka toppi on omasta mielestä seksikäs. :
Pitääkö heti kuvitella, että ne on tehty kolmasluokkalaisille lapsille? Sitähän tässä ajettiin takaa
Vierailija:
Pitääkö heti kuvitella, että ne on tehty kolmasluokkalaisille lapsille? Sitähän tässä ajettiin takaa
Ja vielä jokusen alle 150 senttisen. Kun itselläkin lyhyehkönä on vaikeaa löytää kaupasta vaatteita, en yhtään ihmettele etteikö kannattaisi myydä omia tai itse tekemiä vaatteita " väärän" kokoisille.