Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko, että nää ilmat voi tästä muuttua paremmiksi???

Vierailija
31.07.2007 |

Mulla alkaa olla usko kadonnut totaalisesti! Vaikka nyttenkin lupaa loppuviikolle hienoja ilmoja, mut jotenkin vaan tuntuu, ettei voi uskoa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele koko kesäloma meni säitä ihmetellessä. Sataa, sataa ja taas sataa. Ens kesänä kutsuu vaikka Kreikka:)

Vierailija
2/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ilmat paranee elokuussa. Nautin niistä sitten viikonloppuisin ja iltaisin töiden jälkeen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti v*ttaa että koko 2 vkon loma meni säitä ihmetellessä ja rannalle ei päästy kuin kerran!!! Satoi enemmän kun käsissä on sormia. Eikö saisi vinkua???

Vierailija
4/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä vaan tulee, hirvee tuuli, ja ulkona n. 12 plussan puolella. En ihmettelis, vaikka alkais sataa lunta

Vierailija
5/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on ollut joka päivä yli 15 astetta, muutamana päivänä jopa 25 astetta, joka on mulle ihan liikaa. Ja kyllä niitä aurinkoisia päiviä on ollut enemmän kuin sateisia.

Jos te todellakin haluatte samanlaisen kesän kuin viime kesä, niin muuttakaa perkele jonnekkin Afrikkaan, siellä on auringonpaistetta ja kuumuutta ja kuivuutta ihan tarpeeksi.

Vierailija
6/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta sun mielipitees!

Vierailija
7/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot todella rasittava! Häivy!

Vierailija
8/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina taas sadetta :)). Jee... Jossain oli joku ennuste,että elokuu samaa p***aa. Onneksi oltiin kreikassa, muuten ei kyllä jaksaisi!!!

Vierailija
9/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viileällä ei hiki valu!

Vierailija
10/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voikin olla noin helvetin vaikeata tajuta, että ei tartte olla mikään läski, jos vihaa helteitä????????? Katsos, kun jotkut voivat todellakin tykätä enemmän talvesta ja syksystä. DAA.

Vierailija
11/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmintä, mutta su pilvessä :D Tasan ei mene :D

Vierailija
12/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut mielessä MUUTAMAAN otteeseen näinä helvetin sateisina päivinä :että oot varmasti tyytyväinen näihin ilmoihin. Muistan kun tästä aiheesta keskusteltiin keväällä ekoilla parilla hikisillä aurinkopäivinä täällä av: lla. Sä olit ainoa joka ei tykkää helteistä. No, sulla on ainakin ollut hyvä kesä:). Kun nyt katson ikkunasta ulos niin ei uskois että on vielä heinäkuu. Vuosi sitten oltiin monena iltana rannalla myöhään iltaan lasten kanssa kun oli ihana lämmintä. Nyt ei sellaista iltaa ole ollut. Jos on ollut aurinkoista niin tuullut niin että tupeet lähtee. Ens kesänä saa mun puolesta sataa vaikka paskaa, me häivytään etelään.

Vierailija
13/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt ulos kun on sun kelit;) Voit juosta ne mustat hiippahiukset tuulessa hulmuten.

Vierailija
14/14 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus voivotella säätä. Se kuuluu sään luonteeseen oli sitten helle tai kaatosade.