Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menimme naimisiin 20.07.2007, nyt olemme eronneet :( Muita?

Vierailija
20.07.2012 |

Ei lapsia.

Moni meni naimisiin tuona "hauskana päivänä", kuten mekin spontaanisti maistraatissa.

Jo parin vuoden päästä erosimme.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme valinneet 9.9. päivämäärän, hyvä päivä siinä missä muutkin. Vuosi tosin 1998 kun ei viitsitty odottaa 1999.

Vierailija
22/48 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes muista hääpäivämääräämme, ei muista kyllä mieskään. Kesäkuussa 1993... pitänee selvittää päivämäärä ennen kesäkuuta 2018, silloin olisi hopeahääpäivä ja voisi pistää juhlat pystyyn. Naimisiin menimme kyllä kirkossa, mutta läsnä oli vain kaikken lähimmät sukulaiset, n. 15 henkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v hääpäivä. Sitäkö tarkoitit lisäilolla? Onnea vaan.

Vierailija
24/48 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten eri asioihin ihmiset kiinnittävät huomiota. Kun me valitsimme päivämäärää, kummallekaan ei juolahtanut mieleenkään, että niiden numeroiden pitäisi jotenkin rimmata. :D

Vierailija
25/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin 20.7.2007 ja 20.7.2012 oli ensimmäinen "hääpäivä" eronneena :( Voi niitä aikoja :)

Ero astui lopullisesti voimaan heinäkuun alussa. Ei sitten jaksettu pitempään..vaikka alttarilla luvattiin "kunnes kuolema meidät erottaa..."

Vierailija
26/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omalla kohdalle on osunut sattumia sillä lailla, että kihlapäivä 10.9. oli myös esikoisemme kastajaispäivä, ja esikoinen syntyi 21.7, jolloin oli nimipäiväni ja ukkini ja hänen veljensä syntymäpäivä. Lisäksi olen syntynyt 22.2., kuten myös kolme serkkuani. Eri vuosina tietty. Naimisiin mentiin ilman numerologiaa, hienot syyshäät 15 vuotta sitten.

päivillä on varmaan suuri merkitys itse asianosaiselle, mutta näin ulkopuolisena äkkiä luettuna en jaksa ryhtyä edes mielessä hämmästelemään että "onpa melkoisia yhteensattumia". Kamoon, jokainen tuntee useita satoja ihmisiä, ja jos nyt yhtenä päivänä on ukilla ja hänen veljellään (tosi läheinen! =D ) synttärit, niin ooooh mitä mystiikkaa...

Vierailija
27/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut erityistä päivämäärää, mutta meilläpä luki hesarissa "2gether 4ever".

Ja eronneita olemme. Tosin pitkän liiton jälkeen.

Vierailija
28/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka alttarilla luvattiin "kunnes kuolema meidät erottaa..."

Teidän rakkaus kuoli. Kaipa se tarkoittaa just tuota nykyään.

Vierailija
29/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omalla kohdalle on osunut sattumia sillä lailla, että kihlapäivä 10.9. oli myös esikoisemme kastajaispäivä, ja esikoinen syntyi 21.7, jolloin oli nimipäiväni ja ukkini ja hänen veljensä syntymäpäivä. Lisäksi olen syntynyt 22.2., kuten myös kolme serkkuani. Eri vuosina tietty. Naimisiin mentiin ilman numerologiaa, hienot syyshäät 15 vuotta sitten.

päivillä on varmaan suuri merkitys itse asianosaiselle, mutta näin ulkopuolisena äkkiä luettuna en jaksa ryhtyä edes mielessä hämmästelemään että "onpa melkoisia yhteensattumia". Kamoon, jokainen tuntee useita satoja ihmisiä, ja jos nyt yhtenä päivänä on ukilla ja hänen veljellään (tosi läheinen! =D ) synttärit, niin ooooh mitä mystiikkaa...

mun tyttärellä on syntymäpäivät 13.12.80 ja 31.12.08. Kyllähän se aika hauska sattuma on, mahdollisuus tuohon on kuitenkin tosi pieni.

Hääpäivään meille tuli ihan sattumalta tietty numerosymboliikka, mutta se ei ollut tarkoituksellista. Ymmärrän kyllä, että on hauska mennä erikoisella päivämäärällä naimisiin, onhan se helpompi muistaa. Ja jos muutekin on naimisiin meno suunnitelmissa, niin eihän se erikoinen päivä mitään haittaakaan.

Vierailija
30/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole jännittävää balindromipäivämäärää, naimisiin mentiin 2006 ja erottiin reipas vuosi sitten , koska mies kuitenkin valitsi edellisen liiton lapsensa, eli on juuri tällainen av-palstan unelmamies, jolle edell. liiton lapset menee kaiken muun edelle, joten uusi onni ja ne yhteiset lapset eivät saa olla välissä. Jos homma ei toimi, jos lapset eivät hyväksy, jos itse ei osaa, niin.. lapset ainakin ovat ja pysyvät ja rakastavat pyyteettömästi, toisin kuin vaimo, joka vaatii.

Vierailija
31/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa, varsinkin nykyään kun kirkko järjestää "pikavihkimisiä" 12.12.12 tms. päivinä, että joku oikeasti menee niihin... Itse allekirjoitan myös väitteen että numerokikkailupäivinä menneet naimisiin saattavat erota helpommin, koska silloin menee helpommin naimisiin ei niin tosissaan kuin muina päivinä. Tiedän 070707 naimisiin menneitä ja eronneita useampia. Kuitenkin sattumalta käyneet tai mietityt päivät ovat hauskoja mielestäni. Itse tulin raskaaksi ja mies ilmoitti että ensimmäinen lauantai joka meille sopii vietetään häitä. Sattui olemaan omien vanhempieni hääpäivä, onneksi äitiä ei haitannut :)

Vierailija
32/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme ikuisen liiton numerologisena päivänä naimisiin ja olemme edelleen yhdessä. Haluamme olla yhdessä aina. Siis ihan oikeaan kuolemaan asti.

Vierailija
33/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa, varsinkin nykyään kun kirkko järjestää "pikavihkimisiä" 12.12.12 tms. päivinä, että joku oikeasti menee niihin...

Koska häiden pitää olla isot spektaakkelijuhlat koko suvulle ja niitä on pakko järjestellä vähintään vuosi?

Vierailija
34/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa, varsinkin nykyään kun kirkko järjestää "pikavihkimisiä" 12.12.12 tms. päivinä, että joku oikeasti menee niihin...

Koska häiden pitää olla isot spektaakkelijuhlat koko suvulle ja niitä on pakko järjestellä vähintään vuosi?

häät on kahden ihmisen lupaus toisilleen, koko loppuelämän kestävä sitoumus toiseen ihmiseen ja jollain tavalla pyhä hetki. Naimisiin pitäisi mennä vain kerran, jos hyvin käy... Minulle ei ole väliä tapahtuuko se maistraatissa vai ulkona vai kirkossa ja kuinka monta euroa siihen on käytetty. "Pikahäät", joissa vartin välein vihitään uusi pari ei MINUN mielestä ole ihan tätä, mutta se onkin minun mielipiteeni ja elän sen kanssa.

Vierailija
35/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät on kahden ihmisen lupaus toisilleen, koko loppuelämän kestävä sitoumus toiseen ihmiseen ja jollain tavalla pyhä hetki. Naimisiin pitäisi mennä vain kerran, jos hyvin käy... Minulle ei ole väliä tapahtuuko se maistraatissa vai ulkona vai kirkossa ja kuinka monta euroa siihen on käytetty. "Pikahäät", joissa vartin välein vihitään uusi pari ei MINUN mielestä ole ihan tätä, mutta se onkin minun mielipiteeni ja elän sen kanssa.

"pikahäistä" puutu lupausta, sitoumusta eikä pyhyyttä. Vihkiminen on ihan sama toimitus silti. Tiedän, olen ollut paikalla monessa näistä tapahtumista median edustajana (ja vertailun vuoksi: ihan perushäissäkin!).

Tosi iso osa näissä tapahtumissa naimisiin menevistä on ollut vuosikausia yhdessä, jotkut jopa kymmeniä vuosia.

Ja kyllähän kesällä suosituissa vihkikirkoissa vihitään monta paria peräjälkeen, ihan sama asia.

Vierailija
36/48 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa, varsinkin nykyään kun kirkko järjestää "pikavihkimisiä" 12.12.12 tms. päivinä, että joku oikeasti menee niihin... Itse allekirjoitan myös väitteen että numerokikkailupäivinä menneet naimisiin saattavat erota helpommin, koska silloin menee helpommin naimisiin ei niin tosissaan kuin muina päivinä. Tiedän 070707 naimisiin menneitä ja eronneita useampia. Kuitenkin sattumalta käyneet tai mietityt päivät ovat hauskoja mielestäni. Itse tulin raskaaksi ja mies ilmoitti että ensimmäinen lauantai joka meille sopii vietetään häitä. Sattui olemaan omien vanhempieni hääpäivä, onneksi äitiä ei haitannut :)

Olen mennyt " numerokikkailupäivänä" naimisiin, odotettiin sitä oikeaa päivämäärää vuosia... Kihloissa siis 9v ennen naimisiin menoa. Ei se päivämäärä ihmisiä suinpäin naimisiin aja, kyllä monet odottaa vuosia että saa sen päivämäärän kun haluaa ja siinä odottamisessahan ei taas mitään pahaa ole näinä erotilastojen kulta-aikoina. Ainakin ehdittiin perusteellisesti miettiä onko tämä sitä mitä halutaan loppuelämä.

Vierailija
37/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sehän on lupaus, tahto yrittää. Jos ei jaksa, eikä rakkaus riitä, niin rakkaus kuolee, ja elämä jatkuu. Itse en edes tajunnut aluksi tuota (2007 2007) päivämäärää :D Piti eka mennä uutena vuotena naimisiin, mutta itse hätäilin ja piti päästä asap. ;) ja btw, se oli toinen avioliitto, ja tällä hetkellä ajattelen, että "kolmas kerta toden sanoo", ja toisin sanoen, tulee jos on tullakseen (ilman erit. pvm:iä)

Vierailija
38/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.01.2001 Ja edelleen yhdessä :). Eikä erota, se on valinta. "Pitää vain valita yksi ihminen ja pistää suhde toimimaan." Yksinkertaista :). Kompromisseja ja sietämistä kausittain pitkiäkin aikoja, mutta myös niitä onnellisia hetkiä.

Ja lapsilla pitää olla sekä äiti että isä saman katon alla. Rakkaus kestää vain ekat vuodet, sen jälkeen kyse on kumppanuudesta ja tiimityöstä. Vähän vain hellyyttä ja huomioonottamista peliin. Jos ei ole väkivaltaa, alkoholismia tms. niin kyllä parisuhteet saa toimimaan. Ei ehkä niin kuin on unelmissaan maalaillut, mut toimiva arki saadaan aikaan pienellä vaivalla ilman suuren rakkauden räiskintääkin.

Vierailija
39/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä rimmaa mitenkään päin. Mutta silti tykätään toisistamme:)

Vierailija
40/48 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenämme, joten valitsimme päivän 02.02.2002, jotta se on helppo muistaa myöhemmin.

Kirkkohäitä tuskin järjestäisin mitkään päivämääräkikkailut mielessä. Silloin painavat muut asiat, kuten vieraille sopivat ajat yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi