Kaksostytöille nimeksi Nea ja Neea.
Ollaan miehen kanssa mietitty noita nimiä ja päädytty näihin. Mun mielestä nimi on niin ihana, ja tällä tavoin voidaan antaa tytöille tavallaan sama nimi. Mutta kun lausutaan ja kirjoitetaan eri lailla, niin on kuitenkin siis omat nimet. =)
Nea Jenniina ja Neea Janniina tulevat olemaan koko nimeltään.
Kommentit (27)
Vierailija:
sisarussarja Kari, Jari, Mari ja Ari.
Lapsuuden naapureita olivat ja ketä tahansa nimellä kutsui, niin vähintään kaksi muutakin nosti päänsä ja kysyi mitä.
Siksi omat vanhempani antoivatkin meille erilaiset nimet.
Johanna, Hanna ja Anna.
Olen Terhi, kuten monet muutkin ikäiseni.
Vierailija:
Miksei voi lapselle laittaa ihan tavallista nimeä koska lapsi kuitenkin sitten koululaisena kärsii omasta omituisesta nimestään. Lapsi voi jopa inhota omaa nimeeän ja jopa häveta omaa nimeään. Ajatelkaa asiaa lapsen kannalta.
En nyt viitsi nimiä kirjoittaa etteivät tule tunnistetuksi tästä. Minusta ihan älyttömät nimet ja tuntuu että mielikuvitus tosiaan pääsi loppumaan!
Vierailija:
Vierailija:Siksi omat vanhempani antoivatkin meille erilaiset nimet.
Johanna, Hanna ja Anna.Vanhempamme toivoivat vielä kovasti neljättä lasta. Sitä ei kuitenkaan koskaan kuulunut. Mutta jos neljäs lapsi olisi vielä tullut, olisi se saanut kuulemma nimekseen Na.
vaan todellakin ovat SAMAT nimet. Kirjoitusasu vaan eri. Ja sisaruksillehan ei saa laittaa samoja nimiä.
Olen vedet silimissä nauranut täällä! Täytyy laittaa muistiin tu Milli Illusia Päivänsäde