Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita jotka harrastaa ns. normiseksiä

Vierailija
30.07.2007 |

eli ei nuolla eikä panna peräreikään tms.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suihinotto miehelle on normiseksiä, naisen nuoleminen ja anaali taas eivät ole. Ehkä sen takia en pidä niitä tavallisena, että meillä ei niitä harrasteta. Kai se siitä johtuu mitä itse harrastaa. Mutta kyllä mun mielestä miehen saama suihinotto ja naisen nuoleminen on ihan eri asioita, vaikka monet täällä vertaakin, että jos ottaa suihin, pitää saada itsekin. En ole samaa mieltä. Onhan ne naisen sukuelimet paljon vaikeammassa paikassa, ts se nuoleminen on paljon intiimimpää ja " nolompaa" kuin miehen saama suuseksi. Tätä mieltä meillä ollaan molemmat. Olen sanonutkin miehelle, että en kehtais istua vastapäätä aamukahvipöydässä jos sen naama ois ollu yöllä meikäläisen jalkovälissä. Mulla ois tommosen hoidon jälkeen varmaan niin supernolo olo, ettei mitään rajaa. Miten siitä muka pystyy nauttimaan? Eihän siitä suuta tarkoitettu sinne jalkoväliin. Ihan luonnotonta. Ja sitten joidenkin mielestä vielä normiseksiä. Huh huh!

Vierailija
42/44 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, koska mielestäni se kuuluu perusseksiin. Ei MINULLA ole mitään suuseksin antamista vastaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis siinä taas kallotohtoreilla tekemistä

Vierailija
44/44 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusedellytys on, että tietää että se joka tekee sitä, nauttii siitä. Ja jos mies on sanonut, ettei käy pissipaikkoja nuolemaan, että hänestä se on luonnotonta, niin kyllä sitä minä ainakin vuosien saatossa olen alkanut itsekin olla tätä mieltä.

Jos ei mies edes sormilla koske alapäähän, niin kyllä sitä itsekin käy epäilemään, että jotain on vialla, ja sitten käy inhoamaan sitä suuseksiä.

Mutta hyvä se on pitää suuseksin saaamista normaalina jos mies suostuu sitä antamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan