onko muita jotka harrastaa ns. normiseksiä
Kommentit (44)
Mina paall,a mies paalla tai sitten takaapain. ei muuta!! =(
Ja posliinihan on pakko olla, jos meinaa nuolla.
eli kaikkia mahdollisia ja mahdottomia asentoja kyllä :) suuseksiä kyllä. Mutta kakkosta ei! Onneksi mulla on se aito reikä vielä niin tiukassa kunnossa, että ei tartte ulostusreikään munaa päästää. :) Toisaalta miehelläni on niin iso, että tuskin sinne mahtuisikaan.
Muuten ei ole tarvetta erityisiin kikkakolmosiin.
, mutta ei vain ja ainoastaan normiseksiä. Ainakaan joka kerta. Ei se kaikki muu sulje pois MYÖS normiseksin harrastamista ;-)
Tosin en ole koskaan osannut ajatella suuseksiä muuna kuin ihan perusnormiseksinä.
miehelle annettava suuseksi on perusnormiseksiä, naiselle annettava taas jotain sellaista, mitä mies ei voisi kuvitellakaan.
jos ei halua, niin ei halua. Ei edes sormillaan suostu koskemaan. Liukkaria käytetään että normiseksi sujuu.
Mä en jäis tollaseen suhteeseen. Anteeks vaan, mutta naisellakin on oikeudet sängyssä. Se on give&take. Eihän se kunnioita sua pätkääkään. Ei mitään esileikkiä ja sitte liukkaria vaa pelii. On siinäki " mies" . Oikea mies lämmittelis sut ja antais sulle hekumallisia hetkiä ja sais sut märemmäks ku niili.
Vierailija:
sais sut märemmäks ku niili.
Minä en sekstailis sellaisen miehen kanssa jolta en saisi mitään. Mulla olis itsekseen kivempaa..
Inhottais mies, jonka mielestä esileikki on suuhun ottamista eikä mitään naiselle. Muuten mikä vaan menee, paitsi ulosteiden kanssa läträäminen.. :p
Vierailija:
Omasta mielestäni kylläkin suuseksi kuuluu ns. normiseksiin.
Myös suuseksi ja joskus kakkoseen veto, on meille normaalia.
Joten joo, kyllä meitä on muitakin.
Vierailija:
eli ei nuolla eikä panna peräreikään tms.
Luin miehelle näitä teidän vastauksia ja se väitti, että teidän on pakko provoilla.
Meillä normiseksiä ja normiseksiin kuuluu molemminpuolinen suuseksi
mikä seksi on normin mukaista? mistä tuon seksinormin löytää?
oma asia? Pääasia,että ovat tyytyväisiä.
Joskus uteliaisuudesta koitettiin eikä siitä tullut kun verta ja porua joten jätimme sen asian sitten rauhaan.
Näillä ollaan pärjätty jo vuosikausia ja seksi sen kun paranee mitä vanhmmiksi tullaan.
Vierailija:
En anna persettä, enkä suuseksiä paitsi joskus harvoin.
Inhottais mies, jonka mielestä esileikki on suuhun ottamista eikä mitään naiselle. Muuten mikä vaan menee, paitsi ulosteiden kanssa läträäminen.. :p
AV-lla on vain posliineja, joilla on viivoiksi nypityt kulmakarvat ja seksi tarkoittaa heille VAIN nuolemista ja pyllyynpanoja.
Se emätinhän on oikeastaan vain synnytystä varten.