Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan uskaltaa kävellä Kaisaniemen puistossa keskellä yötä??

Vierailija
14.10.2008 |

Taas on yksi raiskattu siellä. TAAS. Minä olen aivan hermoheikko kulkemaan pimeällä ja Kaisaniemeen minua ei yöllä saisi kirveelläkään. Kuka ihme sinne uskaltaa mennä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen sitä, että ihmisillä on varaa käydä ravintolassa, mutta sitten pihistellään taksirahojen suhteen. Taksilla pääsisi kuitenkin turvallisesti kotiovelle asti. Pieni hinta turvallisuudesta.

Vierailija
2/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, olen lukenut Pelon Maantieteen blaa blaa

TIETENKIN raiskaajat pitäisi salvoa välittömästi, mutta saa sitä nyt itsekin järkeää käyttää,,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mene yksinäni Kaisaniemen puistoon päivälläkään.

Vierailija
4/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on raiskattu jo niin valtavasti porukkaa, että luulis, ettei kukaan astuisi siihen puistoon pikkasenkaan hämärään aikaan yksin.

Vierailija
5/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee jotka ei tiedä tai muista että sinne ei kauheasti kannata yksikseen mennä. Silloin kun mä aikoinani muutin Helsinkiin niin ei mua ketään tosta puistosta varotellut.

Vierailija
6/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuvat, sitä suurempi on riski että jotain sattuu. Hyvä valaistus ja paljon ihmisiä niin pysyy mustikit piilossa. Reclaim the parks...

Vierailija
7/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuvat, sitä suurempi on riski että jotain sattuu. Hyvä valaistus ja paljon ihmisiä niin pysyy mustikit piilossa. Reclaim the parks...

Vierailija
8/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes kännissä ei tulisi mieleen mennä sinne kun hyvä että päivällä uskaltaa.

Vierailija
9/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä sitä vaan kuvittelee, että itselle ei voi mitään pahaa tapahtua ja sitä menee vaan minne nenä näyttää. Ei siinä muistu mieleen äidin kiellot tai muutkaan varoitukset. Tai sitten olin vain poikkeuksellinen nuori, en nyt mielestäni kuitenkaan "ansainnut" tätä kohtaloa omalla "tyhmyydelläni".. Raskas taakka kantaa ilman itsesyytöksiäkin.

Vierailija
10/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksikuski raiskasi pikkusiskoni

Vierailija
11/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut syyllistää ketään. Ihmettelen vain.

ap

Vierailija
12/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla raiskatuksi kuin taksissa???

taksikuski raiskasi pikkusiskoni

Vierailija
13/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesi jo silloin että Kaisaniemen puistoon ei ole asiaa kuin kirkkaalla päivänvalolla. Kaikki syntyperäiset stadilaiset tietää sen, ehkä nämä junan tuomat eivät sitä kaikki vielä tiedä?

Vierailija
14/14 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikimaailmassa uskaltaisin sinne illan hämärtyessä. Mua epäilyttää mennä jo päiväsaikaankin sinne kasvitieteelliseen, joten... Ihan hirveetä.