Niko Viljamin siskolle nimeä?
Niko on saanut nimensä ENNEN Niko " buumia" :) joten nimimakumme ei kuitenkaan ole sitä yleisintä hakeva :)
Tykkäämme reippaista,napakoista (ei kuitenkaan aina tarkoita lyhyistä) nimistä...
Toisen nimen suosikkeina meillä on Elisabet tai Emilia isomummujen mukaan tai sitten Katariina,Viola tai Annika...
Kommentit (41)
Ja en oikeasti välitä vaikka tykkäisinkin " yleisistä" nimistä ja minä taas en ole ikinä kuullut/tavannut yhtään Viljaa enkä Venlaa (salkkareissa tais olla yks?? mut en itse katso sarjaa ikinä...)
Me ollaan miehen ja Nikon kanssa pohdittu ja meidän suosikeiksi on nousseet Anna,Lotta,Kaisa ja Kaisla.
Ai niin,eikä minusta lasten nimien tarvi edes " sopia yhteen" tyyliin Niko ja Nella,minusta se on itseasiassa aika ikävää,mutta ei mua silti haittaa jos muut nimeää lapsensa niin :D
Mikä meidän miettimistämme saa eniten kannatusta ja ehdotuksia toiseksi nimeksi???
ap
Se tais jäädä mainitsematta? Monet miettimistämme toisista nimistä tulee suvusta! Viola olisikin muuten oikein kiva :)
ap
Vilja
Vilhelmiina
Eevi (jos se eeva miellytti nimenä, niin tuo on erikoinen, mutta ei liian!!)
sit on vielä yks V :llä alkava mutta en saa sitä päähäni. palaan asiaan..
Eevi menee liian lähelle Eevaa kuitenkin :)
ap
Ei kai siitä aina tule Minttu sekä Villeä....?? eipä taida nykylapset muistaa paljoa koko kappaletta... :D
Ehdottomasti listalle,tosi pirteä ja kiva nimi :)
ap
Jäi ihan pyöriin päähän :)
Mitenköhän emme itse ole edes ajatelleet vaikka tuntuu,että on kaikki nimet käyty läpi mitkä mitenkään mahdollisia :D
Saako kysyä Mintun toista nimeä? En kopio :D
ap
Me yritetään sovelta Mintun perään jotain noita meidän alkujaan jo miettimiä toisia nimiä...
Ja vielä sitten pitäis valita et tääkö se nyt on :D se meidän " oikea" nimi :) siltä kyllä nyt tuntuu,mikään muu ei oo ihan näin " kolahtanut" :)
Pitää koittaa jutella " mintulle" nimellä,katsoa et miltä kuulostaa... :D
KIITOS!!!
ap
kiva jos " kolahti" näin kävi tosiaan meilläkin aikanaan.. ei osannut enää muuta nimeä kuvitella.. se toinen nimi sitten olikin tosi vaikea keksiä..!
Nea Emilia
Titta Viola
Ronja Elisabeth
Netta Emilia
oli pakko ihan etsiä etunimistä googlesta, jäi vaivaamaan.. siis:
Viveka
mut sit löysin tosi hyvän:
Vivianna
Oon kyllä törmänny sellaseenki nimeen ku Meea, voi olla että oli yhdellä e:llä. Muuten kiva mut luultavasti moni kuulee sen neea...
siis Esim jos siihen Minttuun tykästyitte..
Minttu Vivianna
Niko Viljami
Verna Elisabet
Reeta Elisabet
Mette Emilia
Tessa Emilia
Manta Katariina
Anri Katariina
Inka Viola
Milka Viola
Tara Annika
Taika Annika
Inka Viola ihan ok,mutta Inkasta tulee mulle mieleen vain ja ainoastaan ne inkat,inka-kulttuuri yms...
ap
ja en muutenkaan pidä mia,tia ja pia nimistä... Kiian voisin sietää mutta tulee se auto mieleen. Teeasta pidän,mutta tutuilla on tämän niminen tyttönen.
ap
Minkä on kuin unohtanut ä:n pisteet :D:D olenko vaikea???? :D:D
ap
Niko ja Netta/Nella/Neea
Niko ja Iida
Niko ja Emmi