kuinka usein seksiä? uuden kumppaninkanssa
siis meillä on nyt suhde kestänyt noin 2kk.
tosi paljon on hellyttää, halataan, suudellaan yms. ihan miehen aloitteesta useimmiten.
mutta hokasin että itse " sitä" on melko harvoin tilanteeseen nähden.
nytkin peräti 2 viikkoa aikaa jo viime kerrasta, vai olenko mä vaan puutteessa :)
heh, heh.
kivahan se on että mies ei vonkaa, mutta pitää hyvänä muuten.
mutta kyllä sitä seksiäkin ihan kaipaa toisinaan.
kun meillä on vielä niin et mies on jonkun verran reissussa, just viikonlopun oli tai töissä ollaan tms...
tai sitten on lapsi meidän luona, ja nukkuu samassa huoneessa kun me. tai mun sisko meilä yötä... ei siinä paljon viitsi hommailla kun seinän takana nukkuu...
ja vauvaa meinattiin että saa tulla jos tulee, mut pitäis tehdä sen eteen jotain että tulis!
ja mä olen huono tekeen aloitetta!
Kommentit (4)
ja enemmän on sellaista hellyyttä, kuin itse seksiä miehen puolelta. Edellisissä suhteissa tässä vaiheessa vielä seksiä oli joka päivä ja useamman kerran päivässä jopa, mutta nykyinen mies ei jostain syystä ole niin " seksihullu" . Minä voisin harrastaa seksiä vaikka 3 kertaa päivässä.. -Nyt harrastetaan ehkä sellaiset 3-5 kertaa viikossa. Tosin, minä olen kotona lapsen kanssa ja hän tekee pitkiä työpäivä yleensä jopa 6 päivää viikossa.
Sanoisin kyllä sulle, että älä tee vielä lasta, tutustukaan oikeasti kunnolla toisiinne ja odottakaa ainakin toiset kaksi kuukautta! :)
nyt kun ollaan oltu yhdessä toistakymmentä vuotta ja lapsiakin on liuta, on noin kolme kertaa viikossa.
Älä nyt vauvaa ala tekemään pari kuukautta kestäneeseen suhteeseen!!!
vieläkin lähes joka päivä. Alusta saakka suhde ollut hyvin intohimoinen, h7yvä niin, sillä aiemmin en ole tällaista kokenut =).