Mitä kertoo ex-miehestä se
että koko ajan kertoo kuinka paljon onnellisempi on uuden naisensa kanssa, kuinka seksi on parempaa ja kuinka on kaikinpuolin parempi kuin minä....??? Olen pyytänyt että lopettaa sen pätemisen, kun ei vois vähempää kiinnostaa mutta toinen vain jaksaa...
Kommentit (5)
Olen vaan sanonut tyynesti hänelle että: hieno juttu. :)
Minusta se kertoo vaan siitä että haluaa ärsyttää toista. Itselleni ei tulisi mieleenkään kehuskella minun ja uuden mieheni suhteesta vaikka kehumista kyllä olisi.. ;)
Kuten sanoin, minua ei kiinnosta pätkääkään, mutta koko ajan se jaksaa jatkaa... Erosta 2kk, itse jätin miehen. Ja nuo kehuskelut tapahtuu tekstiviesteillä, eli siihen ei paljon keskustelua tarvitse...
tarkoitusta kuin saada sinulle paha olo aikaiseksi. Ja miksi haluaisi että saisit pahan olon, siksi koska ei ole päässyt erosta yli..
Ja tuli sitten eilen sellainenkin viesti yhtäkkiä että häntä niin naurattaa minun käytös, kun koko ajan hehkutan uudesta miehestäni. Ja mitään en ole uudesta miehestäni sanonut kuin nimen ja tietää tämän henkilön. Liekö katkera. Anoppikin kuulema minut haukkunut, vaikka olen sen kanssa lämpimissä väleissä ja viimeksi tänään puhuttiin puhelimessa niitä näitä. Enpä viitsinyt sanoa poikansa touhuista mitään...
Mies on nuija, mutta et sinäkään ihan normaalilta vaikuta.