Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atkinsilla -24kg 7kk aikana. Enpä olis uskonut, ennenkuin itse koin.

Vierailija
14.10.2008 |

Olin toki lukenut karppauksesta ja huimista tuloksista. En vaan koskaan uskonut, kuinka helppoa se voisi olla.

Nyt paino 69kg ja elämä hymyilee :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen ollut juuri 2 vko south beach dieetillä. Paino tippui 3,5 kg.

Kuinka paljon harrastit liikuntaa per vko vai harrastitko ollenkaan ja kuinka paljon sinulla tippui paino per vko?

Minun pitäisi tiputtaa vielä n. 10 kg...

Vierailija
2/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 kg kuudessa kuukaudessa syömällä tosi paljon hiilareita - pastaa/riisiä/perunaa ja leipää joka päivä. Ja helppoa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Itsekin aion yrittää karppausta raskauden jälkeen. Toki raskauden aikanakin voisi vähähiilihydraattista koittaa, mutta kun tuo liha, oli sitten punaista, kalaa tai kanaa, pistää oksettamaan.

Vierailija
4/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 kg kuudessa kuukaudessa syömällä tosi paljon hiilareita - pastaa/riisiä/perunaa ja leipää joka päivä. Ja helppoa oli.

Vierailija
5/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä selluliitista pääse eroon rasvaakaa syömällä. se kattokaas ei liity lihavuuteen muutenkaan.

Vierailija
6/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heti, kun aloitat taas normaalin ruokavalion saat korkojen kera noi kilot takaisin. Että onnea vaan matkaan.

Vierailija
7/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että onko toiveita laihtumisesta, jos jättää perunan, riisin ja pastan pois, mutta syö toisinaan täysjyväpastaa, täysjyväriisiä, päivässä 1-2 viipaletta leipää ja sortuu toisinaan kohtuudella makeaan?

Vierailija
8/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka jälkeen kun palaa normaaliin ruokavalioon, niin kilot ei tule takaisin?????

Ei sellaista taida ollakaan.

Ja tuossa karppauksessa on se hyvä puoli, että siinä saa syödä kuitenkin koko ajan hyvää ruokaa. Eli mikä estää olemasta tuolla ruokavaliolla vaikka koko loppuelämä?

eli heti, kun aloitat taas normaalin ruokavalion saat korkojen kera noi kilot takaisin. Että onnea vaan matkaan.

Vierailija
9/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse kieltäytyä kokonaan. Mulla ei esimerkiksi toimi vatsa jos en silloin tällöin syö vähän ruisleipää. Tämä tuskin kaataa mun ruokavaliota pitkällä tähtäimellä. Mulla ei ole myöskään mitään intressiä kärsiä päänsärystä ja aina kun alkaa särkeä, syön ruoan kanssa yhden perunan tai leivän.

Vierailija
10/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä selluliitista pääse eroon rasvaakaa syömällä. se kattokaas ei liity lihavuuteen muutenkaan.

Vierailija
11/11 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiilareita, olla turvoksissa niistä, palella, päänsärky, ilmavaivat, akne... Kyllä herkutella voi jos hetken karpattuaan enää edes vanhat namit kiinnostaa. Minua ei ainakaan kiinnosta. Onneksi ei ole pakko syödä perunaa, riisiä, pastaa, leipää tai muitakaan mauttomia mössöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme