Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miesystävääni viikonloppuna.

Vierailija
30.07.2007 |

On vähän morkkikset... En oo kertomassa. Pitäiskö?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata esittää kummoisempaa kuin mitä todella on.

Vierailija
2/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapahtuma taas vaikuttaa suhteeseenne, niin kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei mua vaivaa ja sillä ei ole enää merkitystä meidän suhteen kannalta.

Eli ei ne aina tuu esille. Itse asiassa suurin osa pettämisistä taitaa jäädä salaisuuksiksi.

Sun tapauksessa pidän riskinä sitä, että oot hölöttänyt kavereillesi. Mä en luottaisi ihmisiin, luotettavinkin voi lipsauttaa tai juoruta eteenpäin. Monet saattavat kokea jossain tilanteessa puolisolleen lojaaliutta ja kertovat tällaiset. Mitä useammalle kerrot, sitä enemmän on todennäköistä, että tieto leviää jossain vaiheessa.

Vierailija
4/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni asuu eri paikkakunnalla, meillä ei ole yhteisiä tuttavia, joten todella epätodennäköistä, että saisi tietää asiasta. Jos joku on kotimatkalla nähnyt meidät viime viikonloppuna, niin se olis ainoo vaihtoehto kiinnijäämisen suhteen. Tosin ei sekään mitään kerro jos jonkun kanssa kotiin kävelee..

Olin kans ennen sitä mieltä että pettäminen pitää kertoa ja varmaan jokainen on ennenkuin joutuu itse vastaavanlaiseen tilanteeseen..

Mutta kyllä mua suoraansanottuna vähän tää häiritsee. Eilenkin mua ärsytti kun miesystävä soitti mulle. Heijastan sitä mun omaa pahaa olooni siihen ja se on sit ihan ulalla että mikä mua vaivaa. Enkä edelleenkään aio kertoo ja satuttaa sitä. Miksi satuttaa vielä toista ihmistä, kun itseenkin sattuu? Helpointa on olla vaan ajattelematta koko juttua..

Vierailija
5/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan olet tehnyt jo sen perusmokan että ystäväsi tietää. Loppupelissä tulee siis miehesikin tietämään.

Jos haluat asian todella salassa pitää niin älä kerro kenellekkään.

Vierailija
6/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne eri paikkakunnalla asuvat (Porvoossa taidat itse asua) ystävät osaavat kertoa äijällesi teoistasi. Nainen on naiselle susi, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
7/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin asia vaivasi tapahtuneen jälkeen. Eniten oikeastaan se, etten ollutkaan se ihminen, mikä ajattelin (" minähän en petä!" ). Mieli oli sen takia kriisissä, että piti miettiä oma itsensä uusiksi. Kukapa sitä haluaa olla oikeasti pettäjä, varmasti jokainen ei-tunnevammainen pettänyt etsii itselleen oikeutusta omiin tekoihin ja pohtii, miksi niin kävi. Psykopaatit ovat sitten erikseen.

Luotettavinkin ystävä voi asian lipsauttaa jollekin kaverilleen. Tai he puhuvat huolimattomasti keskenään aiheesta. Mä oon nähnyt liian monta kertaa, kuinka luotettava ystävä on kuitenkin juorunnut asian eteenpäin. Siksi itse pidin suuni kiinni omasta pett' misestäni. Ja hän, kenen kanssa petin, on nyt ulkomailla.

t.26

Vierailija
8/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kyseenalaistaa, kun ette tunne/tiedä ystäviäni. Vaikka mä itse oon pettäjä, niin ei se tarkoita että mun koko lähipiirissä petetään toisia. Ja kuten sanoin haluan lopettaa nää pettämis-jutut.

Tajusin tossa eilen, että ihan turhaahan sitä on ns. " pettää varastoon" , jos tulee sellainen tilanne, että mies sit jossain vaiheessa napsahtaa itse kiinni. Näin mä oon selittänyt tätä käytöstäni, koska en osaa luottaa miehiin. Joo tiedän, ei mun kuuluis seurustella ollenkaan.... Mutta tulisko sitä sitten itselle parempi mieli jos vaikka mies pettää ja tulee ero ja saa sanottua sit siinä tilanteessa: " ei tässä mitään, mäkin petin sua ja aikoja sitten ja monta kertaa..." Sillonhan sä teet itsestäskin paskiaisen.

Vaikka oli se olo silti kamala, kun olin edellistä miesystävää ja lapseni isää pettämättä koko seurustelun ajan ja sitten kun kävi ilmi, että hän petti minua (tai kertaan se vaan jäi) ja myönsin sitten itse etten ole pettänyt. Siis tuli ihan semmonen olo, että IHAN TURHAAN jätin totakin pettämättä, vaikka mahdollisuuksia olis ollut! Vaikka olinhan mä silti periaatteessa parempi ihminen siinä vaiheessa. Tosin ei kulunut kauaakaan kun tämä ex syytti mua siitä, että " ajoin hänet toisen naisen syliin" ja " ansaitsin petetyksi tulemisen" . Kai se sit niin meni...

Enkä ole Porvoosta, kerran kyllä olen siellä käynyt. Nätti kaupunki ;)

Vierailija
9/22 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa. En voi käsittää, avoinsuhde onnistuu jos toiseen luottaa. Kyse on seksistä toisten kanssa, ei siitä että käyttää hyväkseen kumppania.

En ymmärrä miksi on jonkun kanssa jos ei voi puhua asioistaan. Miksi kavereille voi kertoa asioita mutta ei sen kanssa jonka kanssa elää?

Parisuhdehan on kavereita tärkeämpää. Elät jonkun kanssa ja luotat häneen. Miten voit elää jonkun kanssa ja petät hänen luottamuksen?

Se, että elää vapaassa suhteessa vaatii suhteelta vielä enempi kuin normaalisti. On kova juttu kun tietää mitä toinen tekee. Ja sinä et voi sanoa sitä?

Se joka pettää tekee itse valintansa. Jos parisuhde on perseestä, ei toinen aja siihen että toinen hakee seksiä muualta. Parisuhde pitää hoitaa kuntoon että seksi toimii siinä missä muukin arkinen aherrus tai pitää erota.

Minä kertoisin pettämiseni ja haluan tietää jos mieheni pettää minua. En haluaisi elää suhteessa jossa ei voida hyvin. Mielestäni yhdessä kuuluu olla halusta, ei olosuhteiden pakosta. Kaikki ei ole aina kivaa, ongelmia saa olla, mutta yhdessä olemisen kuuluu olla olennaisinta -ei se että harrastaa seksiä. Ei toi ole parisuhde jos ei olla pari ja petetään toista.

Vierailija
10/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli että vietin illan toisen kanssa baarissa ja että pussattiin. Mutta sekin riitti. Ero tuli. :) Minulle parempi mieli, hänelle kauhia paikka.

Vierailija
11/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänellä on oikeus tehdä ratkasu, haluaako tollasen kanssa olla tekemisissä jatkossa.

Vierailija
12/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä hoito, vuosi sitten jo ekan kerran hänen kanssaan olin. Mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun petin jotakuta hänen kanssaan. Ei saa toistua. Kaveritkin sanoneet, että ei kannata kertoa. Eikös kertomalla vaan siirrä oman huonon olonsa siihen toiseen? -ap

Vierailija
13/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitäs moraalittomat ihmiset siitä välittäs??

Vierailija
14/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitte ap alkaa sun miehes kanssa vapaaseen liittoon-molemmat sais hyppiä vieraissa mielin määrin

Vierailija
15/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmassa suhteessani en pettänyt, mutta kun sitten silloinen äijä petti ja jätti, niin en osaa enää olla pettämättä uudessa suhteessani. Eihän tunteeton seksi oo paha asia?! Ja nyt yritän lopettaa moisen. -ap

Vierailija
16/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai salassako vaan?

Vierailija
17/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten se vaivaa sinua koko tulevan suhteenne ajan. Ja käy vielä niin, esim. 5-10 vuoden kuluttua että " omatuntosi" pakottaa sinut lopulta kertomaan. Silloin voi lopputulos olla jo aika lailla huonompi...

Vierailija
18/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat jatkaa suhdetta miehesi kanssa. Jos pettäminen toistuu, kannattaa erota...

Vierailija
19/22 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään toimiva suhde voi valheelle ja pettämiselle rakentua.

Vierailija
20/22 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa, siitä ei seuraa mitään hyvää.