Minka ikaiset esittavat taalla karkkaimmat mielipiteet? Ovatko ne kolmikymppisia kriisilaisia, vai parikymppisia ehdottomia ihmisia? Mitas veikkaatte?
Kommentit (8)
olen täällä palstaillut nelisen vuotta enempi tai vähempi ja nyt olen 26. Minulla ei juurikaan ole ehdottomia mielipiteitä asioihin joita täällä käsitellään.
Numeroiden sijaan luulisin, että fanaattisimpia mielipiteitä esittävät ihmiste, joille elämä ei ole opettanut mustan ja valkoisen välissä olevia harmaan sävyjä.
Kun kolmekymmentä tuli mittariin minusta tuli kyllä ' akka' . Ei jaksa aina miellyttää kaikkia ja osaan pitää entistä paremmin puoleni. Osaan myös sanoa missä tökkii.
että pahimmat vastaukset tulee just niiltä fanaattisilta vanhoilta mammoilta, yli 30v
Vähän OT, mutta mun käy sääliksi oma itseni silloin nuorena teininä. SItä oli niin olevinaan ja katsoi jo lapsia saaneita säälien, että mitä nekin tietävät elämästä... Oli vapaa kuin taivaan lintu tai niin luuli olevansa.
Olen huomannut, että suvaitsevaisuus lisääntyy lähestyttäessä neljääkymppiä. Nuorempana, noin 20-30-vuotiaana oli vaikeuksia hyväksyä erilaisia tapoja elää ja kasvattaa lapsia, esim.
Nyt kun mittarissa on kohta 37, antaa melkein kaikkien kukkien kukkia ;) Melkein...
Ja nuorien naisten ja äitien ehdottomuus naurattaa.
Riippuu myös hieman mistä puhutaan. Jos on kyse erilaisita tavoista jne. niin niitä pitääkin osata kunnioittaa. Mielestäni kuitenkin saa olla ehdoton sellaisten asioiden suhteen, jotka satuttavat tai saattavat muut vaaraan. Esim. laki sanoo (ja toivottavasti järkikin), että pienen lapsen pitää matkustaa turvaistuimessa. Tälläisessä asiassa ei mielestäni ole sitä " kultaista keskitietä" .
kaikkien osalta pidä paikkaansa. minua myös naurattaa monien nuorien äitien ehdottomuus, vaikka itsekin olen suht nuori, 26v
joka on palstaa pitkään seurannut. Seura tekee kaltaisekseen...