Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kahden pojan äiti käyttäytyy näiin?? Onko hän katkera ettei itsellä ole tyttöä vai mitä ihmettä tämä on?? ov

Vierailija
29.07.2007 |

Eli tutullani on kaksi poikaa. Tiedän, että kummankin kohdalla toivoi tyttöä, sillä on itse niin molemmilla odotuskerroilla sanonut, mutta on sanonut olevansa todella onnellinen pojistaan. USKON TÄMÄN TÄYSIN! Siitä ei ole nyt kyse! Jokainenhan rakastaa omaa lastaan!

Mutta, heillä oli pojan synttärit ennen meidän tytön synttäreitä. Heillä ihan tavalliset, jossa aikuiset ja lapset sekaisin, meillä taas kaverisynttärit ja sukulaissynttärit erikseen.

Hän halusi osallistua koko perheensä kanssa lasten kutsuille. Arvosteli sitten aivan kaikkea ja vähättelevään äänensävyyn.

Tyyliin: oliko nyt pakko näin paljon nähdä vaivaa? ai, sä olet sit noin viitsinyt laittaa ne tarjolle? Jaa, sä teit nyt sit noin vaativan kakun jne jne.

Miksi näin paljon koristeita?

Meillä on tapahtunut paljon muutosta vuoden sisällä, kun on laitettu asuntoa sisältä ja ulkoa ja halusin järjestää unohtumattomat juhlat tytölleni. Harmittavaa tuollainen, kun tulee pilaamaan toisen juhlamielen. Minä ainakin otin ihan vähättelynä kaiken mitä hän sanoi. Myös mieheni sanoi, ettei oikein tajunnut niitä kommentteja.

Sitten tämä nainen esitti, että on jotenkin älytöntä, että lapseni tunnistaa kaikki prinsessat?!? olisi mielestäni outoa, jos ei tietäisi!

Lisäksi oli kauhuissaan, kun kaikki oli prinsessajuttua ja kun ei meillä ole POIKIEN leluja. Sai heidän lapsi traumat, kun leikki siivousvälineillä ja lasten uunilla....

Onko hän siis katkera, kun ei itse " saa" kaikenlaisia hörhellyksiä ostella ja järjestää. Tai kateellinen, kun itse jaksan ja ehdin nähdä vaivaa asioiden eteen?

Ennen kaikkea ihmetyttää se pojissaan roikkuminen. Nytkin olisivat ilman äitiä halunneet juhlia kuten muutkin, mutta äiti keksi ummet ja lammet miksi hänenkin pitää mukana olla. Huoh. Tuleeko noista niitä " unelma anoppeja" ??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuta en sitten tuosta jutusta tunnistanut.

Vierailija
2/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti vaan ei voi jättää. pitääkö päästä arvostelemaan muiden kotia vai mikä sitä vaivaa?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai siitä että sinä otit kaiken tuon noin?

Vierailija
4/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai leipomistaidoista, lapsen kaverien määrästä tmv.?

Vierailija
5/5 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa kaveripiirissäni. Järkyttävää huomata että jotkut ovat oikeesti kateellisia toisille. Uskon että tämä kaverisi on katkera kun sinä sait tytön. Sitä en epäile päivääkään että ei rakastaisi poikiaan mutta tietty katkeruus tuosta paistaa. Hän on kateellinen koska järkkäsit kivat kemut tytöllesi ja ehkä katkera kun ei itse ollut järkännyt pojalleen noin kivoja kemuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi