G: Voisitko seurustella bi-miehen kanssa? Miksi? Miksi et?
Kommentit (9)
en seurustelis sellaisenkaan miehen kanssa, joka haluaisi jotakuta muuta naista mun lisäks. en käsitä tuollaista bi-juttua muutenkaan.
Olisi hirvittävän paljon enemmän niitä, kelle olla mustis. Ja jos suhde loppuisi, en haluaisi jäädä toiseksi miehelle. Siis jos minun exäni löytäisi uudeksi miehen.
Ei kai tuo lopulta niin ihmeellistä ole - kyllähän monet ovat hieman bi-henkisiä ja silti aivan hyviä puolisoita. Vai pettävätkö bit useammin kuin heterot??
bi-miehen kanssa, jolla on kokemusta sekä naisista että miehistä. Minua se rakastaa...
Tuttavapiirissämme on useita miehiä, jotka pettävät vaimojaan/tyttöystäviään jatkuvalla syötöllä. Muutama on käynyt jopa huorissa. Eli vaikka olisivat heteroita, ei tuommoinen käytös ole mitenkään hyväksyttävää.
minun seurustelusuhteissani on aina sitouduttu kumppaniin. Ei sukupuoleen. Se on ihan sama pettääkö miehen/naisen kanssa, sillä pettämistä en suvaitse. Minulla on riittävä itsetunto, että en epäilisi kumppanini himoitsevan ketään muuta kuin minua. Jos niin ajattelisin, niin en osaisi seurustella.
Vierailija:
Minulla on riittävä itsetunto, että en epäilisi kumppanini himoitsevan ketään muuta kuin minua. Jos niin ajattelisin, niin en osaisi seurustella.
Minusta tuo kertoo pikemminkin siitä, ettei kerta kaikkiaan usko kumppanin himoitsevan ketään muuta. Onko uskomus aiheellinen vai ei, sitä ei kukaan varmaksi tiedäkään.
Eikö hyvää itsetuntoa ole se, että luottaa kumppanin uskollisuuteen eikä koe uhkana sitä, vaikka hän joskus jotakuta toista himoitsisikin (mikä on täysin luonnollista pitkissä suhteissa)?
Inhottais pelkkä ajatuskin, että sen pili on vieraillut miehen anuksessa...
enemmän miestä kuin naista, mutta ottaa naisen vain, koska se on yhteiskunnallisesti hyväksyttävämpää. Eli olisin aina se toiseksi paras.