Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis luovuttamaan munasolujasi?

Vierailija
29.07.2007 |

En missään tapauksessa - en voisi elää tiedon kanssa, että osa minua elää jossain tuolla. Eipä silti, että minulta edes huolittaisi, perinnöllisten sairauksien takia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta IVF hoidosta jäi yli 2 munasolua. Vaihtoehtoina oli antaa ne tutkimuskäyttöön, tuhota tai antaa tuntemattomalle lahjoittajalle. Valitsimme viimeisen. En tiedä alkoiko raskaus vai ei, mutta sen tiedän että käytöön menivät heti.

Olen tyytyväinen valintaani, en koe että jossain olisi *lapseni*.

Vaikka tuossa lapsessa on minun geenejäni, niin kyllä se lapsen äiti on se joka hänet on synnyttänyt ja kantanut kohdussaan 9 kk.

On ihana tunne että on pystynyt auttamaan jotain pariskuntaa vauvahaaveiden toteuttamisessa.

Vierailija
42/44 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

la kuin verenluovutukseen.

Olen rekisteröitynyt luovuttaja eli mahdolliset lapset saavat tietää henkilöllisyyteni täysi-ikäiseksi tultuaan jos haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis menin jo luovuttamaan, mutta homma jouduttiin keskeyttämään hyperstimulaatiovaaran vuoksi. Mutta ei siis periaatteessa mitään ongelmaa ajatuksen kanssa.

Vierailija
44/44 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli luovutan munasolujani enkä todellakaan ajattele luovuttavani omaa lastani.

Joka kuukausihan ne " vauvani" menevät kuitenkin vessan pöntöstä alas, joten en näitä luovuttamaniani munasolujakaan lapsekseni tiedosta.

Tulen tulevaisuudessa kuulemaan/näkemään, tuleeko soluistani lasta, sillä luovutan suoraan tuntemalleni ihmiselle. Ja vaikka mahdollisen lapsen näen, en usko ajattelevani häntä omakseni. Ehkä omia piirteitäni hänestä etsin, mutta äiti hänelle en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi