Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostustako?

Vierailija
29.07.2007 |

Tiedän kyseleväni tyhmiä, mutta olen näissä asioissa tosi kokematon. Eli jos mies haluaa tietää asioitasi, mm. harrastuksistasi, kiusoittelee, vitsailee, katselee jne. voiko hän olla ihastunut? Olen erään kurssin puitteissa viettänyt kesän mittaan aikaa kahdestaan erään ihanan miehen kanssa, ja nyt tuon kurssin loputtua en saa tätä miestä mielestäni. Viihdyin todella hyvin tämän henkilön seurassa, ja meillä oli paljon yhteistä. Tunsin vahvasti löytäneeni jotakin, mistä en haluaisi päästää irti. Olen selvästi ihastunut, mutta voisiko tunne olla molemminpuolista? En luultavasti näe tätä miestä juurikaan enää ja se ahdistaa. Auttakaa kokeneemmat ja kertokaa, mistä tietää että mies on kiinnostunut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan se tarkistaa. Välttämättä tosin mies ei ajattele samalla tavalla, koska " päästi" sut menemään. Itse olen tunteisiin luottava ja silloin ei auta muu kuin tarkistaa, mitä toisten mielessä liikkuu. Ihastun välillä innokkaasti ja ei se tunne ole välttämättä molemmin puolinen. Toivottavasti käy hyvin sulle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi