Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko hääyösi sellainen kun kuvittelit, millainen se oli? entäs millaisen olisit halunnut ja miksi ei toteutunut?

Vierailija
29.07.2007 |

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..unohtanut panna lämmityksen päälle. Oli tammikuu ja todella kylmä. Myös samppanja oli kylmää. Ja tarjolla tietenkin oli myös iso tarjottimellinen kylmiä herkkuja. Kyllä siinä tunteet kivasti viilenivät.

Vierailija
22/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten se siitä sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kantoi kynnyksen yli hotellihuoneeseen ja mentiin vaahtokylpyyn ja juotiin lisää shampanjaa jonka jälkeen rakasteltiin. Oltiin tosin hieman väsyneitä silla saavuimme huoneeseen n. klo 3.00 aamulla, juhlimme siis pitkään.

Vierailija
24/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siisn 200 vierasta ja suurinosa kavereita ja oli todellakin B I L E häät. Parhaat häät kuulema ovat edelleen, vaikka siitä on 8 vuotta jo=)

Vierailija
25/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kantoi kynnyksen yli, loikoiltiin sängyllä, juteltiin päivästä ja laitettiin sauna päälle. Saunan lämmetessä tilattiin huonepalvelusta iltapalaa ja syötiin. Sitten saunottiin ja nautittiin poreammeessa vaahtokylvystä ja toisistamme... Ja sen jälkeen testattiin sänky ;) Aamulla löysin tyynyn alta huomenlahjani. Kaikki meni just kuten olin aina haaveillut!

Vierailija
26/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää vielä lahjoa vaimoa hääyön jälkeen?

Onko sekin niitä juttuja, että voi brassailla timanteilla kavereille, että " ukko rakastaa mua NÄIN PALJON kun osti mulle tämmösen kolmannen sormuksen/timanttiset korvikset/ kalliin kaulakorun"

Vierailija
27/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpäivät joka helkutin vuosi ja lspikorut sun muut helyt, miesparat...

Vierailija
28/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naitiin kolmelta yöllä.

Ei eronnut normaalista känniseksistä.

Ja kotona hääyö vietettiin.

Nyt eronnut eli kesti liitto kolme vuotta. Ensi kerralla lähden kyllä häämatkalle heti häistä. Nyt tein sen virheen, että menin maanantaina töihin. Arki alkoi liian äkkiä. Olisi pitänyt nauttia enemmän yhdessäolosta ja tunnelmasta, mutta ei siis liitto tähän kaatunut. Kunhan turisen:)

Toivottavasti saan joskus uuden tilaisuuden.

T:Juuri eronnut

Vierailija
29/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapala, 2 boolia, ja ruoan aikana piikki auki, sai olutta, viiniä tai siideriä.

Paras huomenlahja oli kun näin aamulla nauraan komistuksen vieressäni shaketti edelleen päällään=D

Vierailija
30/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen yllätyksen miehen pitää järjestää kun kosii. Näytetään sormus ikkunasta valmiiksi (mahdollisimman kallis timanttisormus ja sanotaan, että " tuon haluan kun kosit minua sitten tapaamisemme vuosipäivänä yllätyksenä jotenkin ihan erityisellä tavalla, mikä on hienompi kuin kavereilla" .

Sitten alkaa se suuri hääshow ja vielä nää huomenlahjat. Sitten itketään jos mies ei tajua sairaalaan tuoda megatimanttia kun lapsi syntyi jne.....

Ei ihme, että miehet ei enää halua naimisiin.

Vierailija
31/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nauraan komistuksen vieressäni shaketti edelleen päällään=D

Vierailija
32/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme odottaneet hääyöhön asti ja vietimme sen ensimmäisessä yhteisessä kodissamme. Makuuhuone oli koristeltu kauniisti ja sängyssä oli satiinilakanat.

Eihän se seksi ensikertalaisilta ilman kommelluksia sujunut ;) mutta oli ihana pitää toista hyvänä ja olla lähekkäin. sitten nukuttiin aamulla pitkään ja otettiin ilmainen uusinta :)

yhteistä taivalta takana nyt reilut viis vuotta ja paljon on opittu monella saralla ;)

Vierailija
33/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut paitsi kakkonen oli rehellisiä. Kakkonen oli provo. En muuten usko minäkään että kokemattomilla se eka yö on kovin auvoinen. Paitsi jos molemmat on luonnonlahjakkuuksia.

Vierailija
34/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten lahjoista parhaimmat sain.

30

Sitten itketään jos mies ei tajua sairaalaan tuoda megatimanttia kun lapsi syntyi jne.....

Ei ihme, että miehet ei enää halua naimisiin.

[/quote]

Vierailija
35/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä, mutta unohdat yhdet asian: Monesti nämä " odotetaan avioliittoon" -ihmiset ovat tehneet jo kaikkea muuta sormettamisesta suihinottoon ja käteenvetoon ym, joten sinänsä osalla homma on jokseenkin hallussa.

Imenkalvot on jo puhkaistu, joten kipuakaan ei koeta ja itse yhdyntä on vain kokematta.

Vierailija
36/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aitassa vanhempieni pihamaalla, siellä paloi kynttilät kun mentiin, oli kukkasia ja huntu viritettetty sängyn päälle, iltapala oli katettu pöydälle... siskot olivat koristelleet tietämättämme aitasta todellisen sviitin ja kyllähän siellä maistui niin iltapala, seksi, kuin unikin... :) ja siita aikaa jo yli 5v.

Vierailija
37/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitään sellaista puhunut että pitäs olla huomenlahja. Ihan itse se sen oli ostanut. Eikä ollut mikään kallis upea timanttijuttu, vaan tavallisempi ja minulle tärkeä ajatuksensa vuoksi.

Ei se lahja meinaa automaattisesti vaativaa morsianta ja vaimoa, ei tulis mieleenkään kinuta kalliita lahjoja hääpäivinä jne.

Sen sijaan mies muistaa silloin kun haluaa ja sillälailla kun haluaa. Miehen perään minä olen enkä materian ja lahjojen. Meille hankittiin helluntaina kihlat alennusmyynnistä, ei tullut hamekangasta vaan sormus ;)

Vierailija
38/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen kuului se huomenlahja tyynyn alla. Eli olit sitä odottanut ja suunnitellut etukäteen.

Vierailija
39/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineet oli ehtineet kasautua ja kiinnostus toista kohtaan oli todella kova. Kaikki oli uutta. Me rakasteltiin kuin pikku puput. Monta kertaa.

Välillä käytiin saunassa ja syömässä. Olimme häälomalla 4vrk ja se olikin todellinen rakasteluloma :). Minulla oli alapää kaikesta kokeilusta ja nautinnoista ihan hellänä, kun kotiin päästiin. Viides yhteinen yö piti olla tämän vuoksi ilman, mutta sen jälkeen seksielämämme jatkui vielä pitkään todella kiihkeänä. Nyt se on yhteisten vuosien (10) jälkeen tasoittunut kerroissa. Mutta edelleen ollaan melkoisia pupuja :)

Vierailija
40/43 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi ostaa äitienpäivälahjaa tai huomenlahjaa. No voi kauhea paikka. Jotkut ihmiset vaan haluavat hemmotella rakastaan. En tunne yhtäkään naista, joka vaatisi kalliita sormuksia tai huomenlahjoja. Enkä usko, että kovin moni muukaan tuntee.

Minä ostin miehelleni huomenlahjan ja hän minulle. Ostamme myös hääpäivänä jotain ja kihlauksen vuosipäivänä ja joskus ihan muuten vain.

Kertokaa ihan oikeasti, miksi emme saisi tehdä niin, kun me kummatkin siitä pidämme. Miten se on joltain jotain pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan