Kohdunsuu pehmennyt ja sormelle auki....
Heip,
kyselen täältä puolen josko joku osaisi sanoa...
Viikko sitten oli lääkäri ja hän totesi että kohdunsuu on pehmennyt ja sormelle auki..sairaslomalla olen supistusten takia..ei niinkään ole kivuliaita, normaalia, " maha kovettuu" mutta nyt myös joskus iltaisin alkaa kuukautiskipuja muistuttavaa kipua tuntua alavattassa?
Raskausviikkoja 31+3... onkohan muilla ollut? Millä viikolla vauvalla syntynyt?
Kommentit (3)
Oih, kiva kuulla että sinulla on mennyt aina sopivan pitkälle :)
Itse on niin huolestunut kun esikoista odottaa.. =/
Huomenna olisi lääkäri ja saas nähdä kuin on tilanne muuttunu kohdunsuulla vai onko ollenkaan!
Muutama pvä sitten oli tosiaan ultra ja neiti oli raivotarjonnassa ja painoa arvioitiin 1634g :)
jo n vkolla 22. Sairaslomalla olin loppuraskauden.
Poika syntyi 38+4 käynnistyksellä (kalvojen puhkaisu) koska oli maksa-arvoissa häikkää ja olin auki 7cm ilman supituksia...
Esikoisesta jäin myös sairaslomalle samasta syystä,en muista paljonko silloin oli viikkoja,ehkä n 30. Aikaa tästä on yli 8v.
Ja esikoinen syntyi 38+1.
Toivotaan että sullakin kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy sisällä!
Eli toukokuussa lääkäri totesi kohdunsuun olevan pehmentynyt ja alkaneen aueta. Mulla oli menkkamaisia alavatsa ja alaselkäkipuja. Minut määrättiin lepoon, enkä saanut rehkiä tai istua pitkiä aikoja. Tämä on minulla toinen raskaus. Ensimmäinen lapsi syntyi rv 37+ kun samanlaisia kipuja oli ollut pari viikkoa.
Pelkäsin todella, että vauva syntyy liian aikaisin, mutta täällä sitä vielä raskaana ollaan, nyt rv37+. :-))
Nyt tilanne on kuitenkin sikäli edistynyt, että kanavaa on reilu sentti jäljellä ja on kahdelle sormelle auki. Saapi nähdä miten pitkään saan pitää masuvauvan:-)
Eve