Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

++++ MARRAKSET 05++++++

29.07.2007 |

Aloitan uuden pinon kun vanha on jo niin pitkä :)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän sitä aktivoitua kun oli oikeen galluppi laitettu.Varmasti esiin tulee kaikille hyödyllisiä ja kiinnostavia asioita:)

Ensimäiseksi pitää kuitenkin kommentoida auringonkukalle.Et mielestäni todellakaan ylireagoinut.Itse olisin tehnyt/ja olenkin tehnyt samalla lailla jo monta kertaa.Varsinkin tuo syöttämisasia kuulosti niin tutulta.Ja olisin kyllä raivostunut siitä tutin antamisesta.Meillä on myös tutti jätetty vähän aikaa sitten pois, tosin yötutti samalla kertaa päivätutin kanssa.

Noemalle todellakin sattuu kaikenlaista.Toivottavasti pääsette pian takaisin omaan kotiin,eikä mitään isompaa ole sattunut.vaikka onhan se kiva varmasti välillä hotellissakin asua;)

Nyt siihen galluppiin...

1) Miten teillä jaksetaan leikkiä yksin?

valitettavasti tosi huonosti, kaipaa kokoajan seuraa.Ainakin äidin

2) Onko moni marrastaapero yökyläilemättä?

Veeti on ollut kerran yökylässä.Tämä tapahtui kolme viikkoa sitten ja oli kerralla kolme yötä

3) Millaisia sänkyjä olette katselleet?

juuri tilasin lasten sängyn netistä.Ihan perusmalli aluslaatikolla

4) Missä säilytätte leluja?

meillä on lelut erilaisissa muovilaatikoissa ja tynnyreissä.Kirjat ovat hyllyssä.

5) Onko uni-/yöpullo käytössä vielä?

ei ole koskaan ollut pullo käytössä.

6) Paljonko annatte katsoa tv:tä?

aika paljon on tv auki, muttei kyllä viihdy sen ääressä.Joskus katsoo veljen kans teletappeja

7) Koska aiotte antaa mpr-rokotuksen (te jotka ette siis ole vielä antaneet)

ei ole annettu.Enkä tiiä millon annettas...

8) Paras siivousvinkkisi

Korjaa jäljet aina heti pois ja tiskit myös kannattaa tiskata aina iltaisin

9) Mitä kirjaa luette tällä hetkellä? Mitä kirjaa suosittelet?

Tällä hetkellä luen jotain danielle steelin kirjaa(nimeä en muista)kauheesti ei kylä kerkee lukemaan.Kunto-ja vauvalehtiä luen.

10) Onko seksielämä normalisoitunut?

No aikalailla.Mies tosin innokkaampi kuin minä:)

11) Laihdutusvinkki? Suosikkiliikuntasi?

Liiku enemmän kuin kulutat.Spinninki ja easyline ovat huippuja kalorinkuluttajia.Minusta on tullut himoliikkuja.Käyn salilla 2krt viikossa ja 2kertaa spinningissä tai easylinessa.Välissä lenkillä.yks lepopäivä välissä.

12) Miten usein vietätte aikaa kaksin miehenne kanssa? (paitsi illalla kun lapset ovat nukkumassa)

Harvoin keretään viettämään.Useemmin pitäs.

Mistähän on ollut muuten puhetta.ainakin kodin värityksestä.me asutaan vuokralla, joten kauheesti ei oo voinu tehdä.Lastenhuoneessa on nalle puh teema.Muuten aikalailla valkosta.

Meillä puhutaan kovasti ja touhutaan.Parhaimmillaan tulee 5sanan lauseita.Vauhtia myös riittää :)

Jos tässä kaikki tällä kertaa...

Mukavaa loppukesää kaikille marrasmammoille ja muruille

Vierailija
62/63 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla jo 5.45 töihin alle 6 tunnin yöunien jälkeen ja koko aamu kotona meni pojan kenkää etsiessä. Toista ei yksinkertaisesti löytynyt mistään! Noh, poika vietiin kaatosateessa sandaaleissa hoitoon jossa onneksi kumpparit odottivat. Myöhemmin päivällä toinen kävelykenkä löytyi autosta, tarina ei kerro kuinka poika on eilen tullut autosta sisälle yhdellä kengällä kenenkään huomamatta....

Pitkä päivä töissä, pojan haku ja käynti kalustefirmassa vielä viimeiseen kertaan varmistassa kalustetilauksemme ja lyömässä hinta lukkoon. Lähtiessä poika viskasi myyjää jollain rautaisella isohkolla palikalla jalalle. Kotona huomattiin, että pojan hattukin oli jäänyt sinne firmaan.

Kotona ruoan laittoa meille aikuisille, poika söi omaa pöperöään ja minä yritin patistaa miestä koko ajan vahtimaan pojan syöntiä. Häntä kiinnosti kuitenkin enemmän puhua isänsä kanssa päivän rakentamisasioista. Aina kun käänsi pojalle selkänsä tämä kaatoi maidon, levitti ruokaa pöydälle ym.

Annoin pojalle tänään ostamani Brion junarata-setin. Minusta ne on ihania ja olen odottanut kauan että poika saa omansa. Noh, poika ei tykännyt siitä yhtään ja menetti hermonsa heti kun ei saanut junan vaunua kiinni veturiin, jonka seurauksena heitti minua potkumopolla.

Mies meni nukkumaan kun oli niiiiiiiiiiin väsynyt (olihan hän kuitenkin joutunut aamulla heräämään jo klo 7, vrt. minun herätykseni 5.45).

Minä laitoin miehen nukkuessa pyykkiä kuivumaan, jonka jälkeen löysin pojan luistelemasta keittiöstä. Oli kaatanut puoli pulloa Fairya lattialle ja liukasteli siinä kumpparit jalassa.

Mies heräsi, keitti kahvit ja lähti raksalle. Poika ehti hieroa puolikkaan banaanin sohvaan.

Mies soitti raksalta. Hän aikoo mennä aamulla ennen töihin menoa klo7 K-rautaan ja käski minun viedä poika aamulla hoitoon. En suostunut. N. 8km:n pyöräretki todennäköisesti sateessa kera pojan, oman työrepun, pojan hoitokassin, sadevaatepussin ja vaippapaketin ei kauheena nappaa.

Nyt olen ihan poikki. Keittiössä odottaa vielä vino pino tiskiä (tietenkään kukaan minua lukuunottamatta ei ole käytön jälkeen huuhdellut astioitaan). Onneksi poika jo nukkuu. Ja onneksi kohta myös appiukko (joka tänään taas marttyyrina uhkasi lähteä omaan kotiinsa, kun meillä on kuulenmma niin kireä tunnelma).

Että eipä muuta kuin illanjatkot kaikille toivottaa kireähkö Manna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päästiin vihdoin kotiin! Johan tässä jo melkein kaksi viikkoa hotellissa asuttiinkin.

Tosiaan siis olin imettämässä Sisua sohvalla alusvaatteissani, kun mies juoksi pihalta sisälle, kaappasi lapset kainaloon ja käski pian ulos talosta, koska vedet tulvivat kellariin ja tontti oli romahtanut naapurin kunnianhimoisen rakennusurakan johdosta meidänkin puolelta niin, että talo oli sortumavaarassa. Meidän auto roikkui 3 metriä syvän kuopan reunalla kolmella renkaalla.

Tästä lähtien ollaan asuttu hotellissa ja tänään päästiin vihdoin kotiin. Tätä päivää on odotettu. Meidän talo on nyt uudelleen putkitettu vakuutusyhtiön piikkiin, jotain hyvää siis tässäkin sopassa.

Ollaan saatu käsittämättömän töykeää palvelua Fenniasta. Ovat syyttäneet meitä koko jutusta ja väittäneet jopa, että minä olen jotenkin junaillut koko homman, että saan hotelliloman perheelleni. Haloo, hotelliloman kotikaupungista 3 vrk synnytyksen jälkeen?!? Kymmenen tikkiä alapäässä ja jälkivuoto rajoittaa jokseenkin perinteistä käsitystä lomailusta (tämän sanoin erään puhelun aikana vakuutusyhtiön naisedustajalle, joka oli sitä mieltä, että ollaan vain nautiskelemassa hotellilomalla. Mun vanhemmat on niin kuumana vakuutusyhtiön käytöksestä, että valitus lähtee ja isäni sanoi, että jos kerrankin vielä urputtavat jostain aiheeseen liittyvästä, niin hän nostaa koko puljun oikeuteen. Joo, meillä on tapana pitää omien puolta ;)

Viimeinen puhelu, jonka vakuutusyhtiön edustajan kanssa puhuin päättyi siihen, että itkin ja huusin " älä enää koskaan soita minulle" . Mies oli jo etukäteen sanonut Fenniaan, että tämä asia hoidetaan hänen välityksellään, koska vaimo on juuri synnyttänyt, eikä kaipaa mitään ylimääräistä stressiä. No, pakkohan niiden oli alkaa minulle rimputtamaan ja syyttelemään. Niin törkeitä kommentteja olemme Fennian edustajilta saaneet, että ovat suoranaista herjausta.

No joo, joka tapauksessa nyt ollaan kotona ja vakuutusyhtiö korvaa kaiken, aivan kuten heidän pitääkin. Yrittävät vain todellakin keplotella itsensä kaikesta vastuusta. Heikompi olisi jo antanut periksi. Siinä vaiheessa alkoi vasta tapahtua, kun mieheni sanoi tekevänsä rikosilmoituksen Fennian toimista.

Arki on lähtenyt fantastisesti liikkeelle. Vauva on rauhallinen, mutta sisukas tarpeen vaatien. Tykkää olla sylissä, syödä ja nukkua. Vatsavaivoja ei ole. Rauhallinen ja viisaan näköinen tapaus. Sellainen vanhasielu.

Onni ei ole näyttänyt mitään negatiivisia tunteita liittyen vauvaan. Halii ja pussaa, hoitaa kuin isompikin isoveli. Naama näkkärillä hymyilee, kun saa pitää vauvaa sylissä (tietenkin minun kanssani).

Mulla ei siis ole mitään kauhutarinaa kerrottavana näistä pienellä ikäerolla tehdyistä veljeksistä. Kaikkeahan ehtii toki vielä tapahtua, mutta alku on ainakin lupaava. Vauva nukkuu niin hyvin yönsä, että mulla ei ole edes univelkaa! Taidan olla aika onnekas.

Nyt pitää mennä syömään iltapalaa, vatsa kurnii. Palaan huomenna kommentoimaan juttujanne :)

Sen verran pitää tosin sanoa, että et tosiaankaan Auringonkukka ollut kohtuuton miehellesi. Ihan samoin olisin reagoinut. Voi näitä miehiä..

Plussat:

+ Kotona!

+ Talo täynnä ihania miehiä ja ne ovat kaikki minun :)

+ Pääsin taas seuraanne.

Noema