Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö, miten ihanaa on kun on johdatus elämässä?

Vierailija
29.07.2007 |

Kun Jumala johdattaa kohti sitä oikeaa valintaa, sitä mikä on tarkoitus kokea. Ei tarvitse itse tehdä huteria valintoja omalla tietämättömällä sydämellä tai päällään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin haluan tehdä valintoja elämäsäni.

Onko teillä hyvän työpaikan saaminen johdatuksen ansiota, kun minulle se on sitä että itse hain ja sain työpaikan?

Vierailija
2/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä hyvän työpaikan saaminen johdatuksen ansiota, kun minulle se on sitä että itse hain ja sain työpaikan?

--------------------------------------------------------------------------

Joo, kyllä se on johdatuksen tulosta. Minulle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun Jumala johdattaa kohti sitä oikeaa valintaa, sitä mikä on tarkoitus kokea. Ei tarvitse itse tehdä huteria valintoja omalla tietämättömällä sydämellä tai päällään.

Kun sinä haet samaa työpaikkaa, teet sen johdatuksen ansiosta?

Ymh...

Vierailija
4/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se työpaikan saaminen on johdatusta ;)

Olen kiitollinen Taivaanisälle sekä nykyisestä työpaikasta että asunnosta, lapsista ja perheestäni. Ihan kaikesta ;).

Vierailija
5/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun on johdatus, ei tarvitse hakea töitä;)

Vierailija
6/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hauskempaa varmaan olisi, jos minäkin saisin kokea johdatuksen. Olen nimittäin työttömänä.

Vierailija
7/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä sillä johdatuksella tekisit,jos et edes usko?

Vierailija
8/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdatushan on vain osa elämää- on monia teitä, joista voi valita- miten olet siis onnistunut?

Vierailija
9/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä uskovillakin tuntuu että välillä meinaa usko loppua " koetuksissa" mutta ei lopu kuitenkaan. Ja sittenhan uskot jos saat rukousvastauksen vai mitä? Jumala ei kylläkään ole mikään automaattinen KYLLÄ-vastauksia syytävä instituutio, rukoile avoimesti Jumalan mielen mukaisia asioita, esim niin että tapahtukoon Sinun tahtosi Jumala.

Jos ruvetaan tahtomaan väkisin jotain tiettyä juttua, ei se välttämättä olis meille kuitenkaan hyväksi, luottakaa siihen että Jumala antaa mitä TARVITSETTE kun sitä pyydätte.

Vierailija:

mitä sä sillä johdatuksella tekisit,jos et edes usko?

Vierailija
10/10 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takas,kun olin menossa alspäin - mutta tarkotin 10 kaltasia jotka olettaa että mitään tolalsta ei ole, koska he eivät sitä ole kokeneet ja miks kokisivatkaan jos eivät edes usko Jumalan olemassa oloon?

11