Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun aina ompelemaan rintsikoiden

Vierailija
29.07.2007 |

keskikohtaa enemmän umpeen iset käsin. Ärsyttää, kun rinnat pulpahtaa rintsikoista ulos siitä keskeltä. Ja tämä tapahtuu joka ikinen kerta niin halvoille kuin kalliille rintsikoille. Mulla on koko 90D, mutta oisko mun syytä harkita jotain muuta rintsikkakokoa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä jonkun ammatti-ihmisen kanssa valitsemaan liivit.

Vierailija
2/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

push up malli voi sopia sinulle. Otat vaan tarpeeksi isot kupit ettei rinnat ole liian push up. itellä on ko. malli ja vähän reilumpi kuppi, niin rinnat on tukevasti mutta ei törröllään tai pursuile tyrkysti kupeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti rintasi ovat melko löysät - suosi mallia, joka peittää enemmän, ei mitään balconette tai pigeonning -mallia.

Vierailija
4/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ennen samasta " ongelmasta" kärsinyt

Vierailija
5/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jatkaa ompelua, tulee halvemmaksi.

terv. ap

Vierailija
6/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidan jatkaa ompelua, tulee halvemmaksi.

terv. ap

Vierailija
7/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kun sama ongelma ollut mallista riippumatta, oli koko sitten A tai E tai nykyinen C. Jotkin balconetteliivit on hyvät ja tietysti urheiluliivit, en vaan ole tyyliltäni kovin sporttinen.

Ja liiviliikkeeseen en mene, opiskeleva yh-äiti ei voi maksaa yli 50-euroa rintsikoista. Valitettavasti...

Vierailija
8/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, että urheiluliivit on olleet parhaita.

ap

Vierailija
9/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raskaat rintanne vetävät niskanne jumiin.

Ennaltaehkäisy on usein edullisempaa.

Kokeilisitte kerran kunnon liivejä, niin näkisitte mikä parantava vaikutus niillä on elämänlaatuun! Kauniisti tukevat liivit kohentavat ryhtiä ja itsetuntoa. Pian ei yh:kaan enää olisi yh ;)

Vierailija
10/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin tapahtuu sekä halvoilla että kalliilla rintsikoilla, ellet käytä kuin halpoja?

Vierailija
11/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut niitä kalliitakin, mutta juuri se vituttaa, jos niissä on samaa vikaa ja rahat meni hukkaan. Ja olen käynyt liiviliikkeessäkin, joten tiedän, mikä riski siinä on tuhlata rahansa täysin samanlaiseen ongelmallisiin liiveihin kuin markettikaupoissakin.

ap

Vierailija
12/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun raskaat rintanne vetävät niskanne jumiin.

Ennaltaehkäisy on usein edullisempaa.

Kokeilisitte kerran kunnon liivejä, niin näkisitte mikä parantava vaikutus niillä on elämänlaatuun! Kauniisti tukevat liivit kohentavat ryhtiä ja itsetuntoa. Pian ei yh:kaan enää olisi yh ;)

Olen käyttänyt E-kuppisena liiviliikkeiden kalliita rintsikoita joihin minulla ei nyt ole varaa. Eikä muuten ole koskaan olleet niskat rintojen takia kipeät. Mutta kun kerran fysioterapiaan joudun, niin silloin olen todnäk jo työelämässä ja varaa maksaa maksut :) Nyt en voi pistää puolta opintotuesta yksiin rintaliiveihin!

Ja olen ollut yh 5kuukautta, että... :D Ja ottaen huomioon miten hirvittivän ruma vartalo minulla muuten on, puhumattakaan kasvoja kirjovista aknearvista, niin ei tässä itsetunto kalliilla rintsikoilla nouse.

Vierailija
13/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä esim. Viipurin erikoiskorsettiliike.

Toiset " liiviliikkeet" vain myyvät kalliita hepeneitä, mutta tuolta saa asiantuntevaa neuvontaa.

Vierailija
14/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ette ostakaan rintsikoita sieltä, niin saatte kuitenkin ne vinkit minkä kokoiset rintsikat sopii teille parhaiten.

Vierailija
15/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa rintojen alta mitta uudestaan ja se täytyy mitata tiukasti. Jos saat alle 90cm kun mitta on todella tiukka niin sit kannattaa otta 85

Vierailija
16/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vika on yksinkertaisesti siinä että kupit ovat liian kaukana toisistaan. ympärysmitta on 70. Tokihan rinnat pysyvät ns mummomallin rintsikoissa, mutta varsinkin kesäaikaan kun haluaisi pitää avonaisempaa toppia niin ei halua rintsikoiden pursuavan sieltä.

11&17

Vierailija
17/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita puolta opintotuesta; säästä vähän lapsilisistä, vähän elatustuista, vähän muista tuloistasi ja JÄTÄ ennen kaikkea OSTAMATTA parit seuraavat halpisliivit.

Mutta jos haluat harsia p****liivejä ja kulkea sellaisissa, niin siitä vaan. Oma valintasi.

Vierailija
18/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän kun ne ei sovi mulle kun mun rinnat on melkein kainaloissa.

Vierailija
19/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä laita puolta opintotuesta; säästä vähän lapsilisistä, vähän elatustuista, vähän muista tuloistasi ja JÄTÄ ennen kaikkea OSTAMATTA parit seuraavat halpisliivit.

Mutta jos haluat harsia p****liivejä ja kulkea sellaisissa, niin siitä vaan. Oma valintasi.

Minä ainakin tarvitsen aika monet erilaiset liivit, valkoisia, ihonvärisiä, mustia, olkaimettomia... Tänä vuonna olen ostanut yhdet rintaliivit, maksoin niistä reilun kympin. Jostain kumman syystä kun nämä halpisliivitkin kestävät minulla ihan hyvin. Mutta kaipa se kymppi olisi pitänyt pistää säästöpossuun, ehkä jo joulukuussa olisi varaa ostaa liiviliikkeen liivit ;)

Jos muistat minkä suuruisia ovat opintotuki, elatusmaksut ja lapsilisä (muita tuloja ei ole) ja mitä maksaa eläminen, vuokra yms niin ei näista kauheasti säästellä.

17

Ja tosiaan oma on valintani. Mutta miksi se sinua niin nyppii?

Vierailija
20/20 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun täällä kysellään neuvoja ja valitetaan, mutta mitään neuvoja ei ikinä haluta vastaanottaa, niin kärsikää sitten.

Voin vakuuttaa, että olen elänyt tiukemmin kuin sinä, mutta ymmärrän kuitenkin hyvien liivien tärkeyden. Itse asiassa kuljen itsekin p****liiveissä odotellessani valoisampia aikoja ;-) mutta se onkin oma valintani. Jos asia vaivaisi vähän enemmän, en tulisi AV:lle, vaan keräisin vaikka tyhjiä pulloja pari viikkoa (vaunujen alakorissa kulkee ihan näppärästi...) ja marssisin erikoisliikkeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän