Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektion jalkeen ukkovarvas tunnoton aina selinmakuulla? Onko normaalia, meneeko ohi, liittyyko sektioon vai onko jotain muuta?

Vierailija
29.07.2007 |

Ei ennen sektiota ole ollut tämmöistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksen aikana, kipua en kuitenkaan aistinut. Ilmeisesti puudutetta oli liian paljon kun hengittäminen vaikeutui ja sain lisähappea?

Vierailija
2/6 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyyskertomuksesta tuo puudutus yleensä löytyy. Sen voi myös tarkistaa sieltä sairaalasta ja kannattaakin kysyä voisiko puutuminen johtua siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voiko olla merkki jostakin ikävästä, MS-taudista tms???

Vierailija
4/6 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sektista tosin jo kohta 2 vuotta ja tunnottomuutta varmaan ollut saman verran mutta en ole kiinnittänyt huomioita kun vasta äskettäin. Taidan varata ajan lekurille ja selvittää asiaa. Kerron mitä saan selville.

t. lavender

Vierailija
5/6 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

spinaali- että epiduraalipuudutukseen voi joskus harvoin liittyä ohimenevä (?) hermovaurio tai jopa halvaantumisoireita jaloissa. Sinällään ei mun nyt hyödytä kysellä synnäriltä kumpi puudutus mulla oli, tuskin kuuluu heille jatkoselvittelyt muutenkin jos tuollainen voi johtua puudukkeesta.

Kuulisin erittäin mielelläni kuinka sinun on käynyt, onko syytä selvinnyt! Laitatko viestiä tähän ketjuun, olisi helpompi löytää vastauksesi?

Vierailija:

Mun sektista tosin jo kohta 2 vuotta ja tunnottomuutta varmaan ollut saman verran mutta en ole kiinnittänyt huomioita kun vasta äskettäin. Taidan varata ajan lekurille ja selvittää asiaa. Kerron mitä saan selville.

t. lavender

Vierailija
6/6 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri saa puudukkeen kyllä selville, ei varmaan edes uskoisi vain mun kertomana vaan haluaa lääketieteellistä faktaa. Taidan siis edetä normaalin selvittelyn kautta.