Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vieläkään ole tullut kotiin!

Vierailija
29.07.2007 |

Mitä voin tehdä? Olen kolmen pienen lapsen kanssa yksin. Voiko poliisille soittaa tai sairaalaan? Miten esitän asiani? Auttakaa!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanon lapsille kun kohta heräävät? Miten pystyn esittämään etten ole huolesta puoli kuollut!?

Vierailija
2/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun kanssa ollut liikenteessä, jolle voisi soittaa ja kysyä onko tietoa?

Sairaalaan ja poliisille voi soittaa ja kysyä, jos ei miestä kuulu. Sitä ei tarvitse liikaa miettiä...eivät toisin vielä ala tekee mitään mut tietävät kyl jos jotain on sattunut...

Toivottavasti kaikki on hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko tavannut tuttujaan. Ollaan vast ikään muutettu uuteen kaupunkiin, joten ei montaa tyyppiä tunne. Heidän numeroitaan mulla ei ole.

Vierailija
4/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut varmistuupahan asia!

Vierailija
5/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko soittaa 112? Vai häiritsenkö niitä turhaan?

Vierailija
6/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain hätänumeroon soita. Soita paikalliselle poliisille, he kyllä opastavat eteenpäin. Hätänumero on vain hätätilnteita varten. Kyllä kaikki on varmasti kunnossa, mutta soita ihmeessä niin saat edes hieman mielenrauhaa:)

Vierailija
7/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnu noteeraavan mua. Miksei?

Vierailija
8/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, kohta kylä saat haluamasi pettämisvastuaksen, tosin et multa.

Vierailija
9/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ne mitään vielä tee. Tai edes kerro onko joutunut heidän kanssaan tekemisiin. Pyysivät soittamaan iltapäivällä uudestaan, jollei mitään kuulu.

Mä olen ihan turta. Täysin varma että olen jo leski. Vaikea kuvitella, että olisi johonkin jatkoille mennyt, kun ei tunne niin hyvin täältä ketään. Nyt on pakko sitten vaan odottaa...

Vierailija
10/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua pelotella, mutta näinkin on voinut käydä. Onko pettänyt aiemmin? Mun ex teki just noin ja oli siis herännyt toisen naisen luota. Aamupäivästä tuli kotiin nolona ja jäi siis heti kiinni... Mutta toivotaan, että mitään pahaa ei ole miehellesi tapahtunut. Etkö saa häntä kännykästä kiinni?

Vierailija
11/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei välttämättä ole kyllä sulle mieleinen...

Vierailija
12/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se voinut löytää joitain mukavia tyyppejä ja lähtenyt niitten kanssa jatkoille ja sammunut sinne.

Onko sillä puhelin mukana?

Oikeesti, älä hätäile. Olen ihan varma, että tulee kotiin, häpeillen ja anteeksi pyytäen. (joo, kokemusta on...)

Vierailija
13/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieniä lapsia ja olen raskaana, joten pettäminen on jopa todennäköistä. kai. Jotenkin vaan lähti niin hyvissä merkeissä että mun on nimenomaa tällä kertaa vaikea uskoa siihen. Ja ettei olisi edes ilmoittanut, jollei tule kotiin yöksi. Olisihan se voinut sanoa menevänsä johonkin jatkoille vaikka naisen kanssa olisikin.

Vierailija
14/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sammunut jonkun tutun luokse. Kyllä se sieltä herättyään palaa.

Vierailija
15/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku luottoystävä, joka tuntee teidät molemmat, soita sille. Osaa rauhoitella sua, ja tietää myös miehesi. Sano, että olet vähän hysteerinen raskautesi takia ja haluat jutella.

Soita myös sairaalaan ja kysy, onko sen ja sen nimistä potilasta.

Kyllä tämä tästä selviää. Älä huoli.

Vierailija
16/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tässä lasten edessä muuta kuin olla niinkuin tämä olisi ennalta sovittu juttu. Sairaalaankaan en varmaan uskalla soittaa.. Enkä tiedä mihin numeroon soittaisin, enkä jaksaisi moneen kertaan asiaani selittää, olen niin siinä ja siinä etten hajoa.

Vierailija
17/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ja ota puhelin käteesi. Saapahan miehesikin ajattelemisen aihetta, kun huomaa, että olet huolesta soikeena kolunnut jopa sairaalat läpi! Älä usko pahimpaan, varmaan tälle löytyy joku selitys (sammuminen tai vastaava)... Voimia!

Vierailija
18/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet hänelle lähin omainen? Melko varmasti ukkosi on tosiaan vaan sammunut kaverin tms . luokse, eikä ole sen kummemmassa vaarassa. Minun ex ainakin oli, ja tiedän kyllä miltä tuntuu soitella sairaalat ja poliisit läpi, saati sitten kirjaimellisesti jalkautua ulos etsimään normaalilta kotiintuloreitiltä. kyllästyin alkoholistin temppuiluun 2 vuotta sitä katsottuani joka halvatun vkloppu. Jossain vaiheessa sitä vaan lakkaa välittämästäkään missä on, kun sitä tapahtuu tarpeeksi usein. Voimia, ja kun ukko kotiutuu, tehkäähän pelisäännöt TOSI selviksi...

Vierailija
19/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä ei miehestäs tiedetä mitään niin alat lasten kanssa tekemään aamutoimia.

ihan oikeesti, kyllä se ukkokulta kotia tulee!

Ja vedät sille kunnon pultit kun palaa. (tosin ei lasten kuullen)

Meillä on näin käynyt, ukko oli lähtenyt jatkoille ja sammui sinne. Ei ollut toisia naisia mukana. Kotia tuli puolen päivän maissa ja sai kyllä kuulla kunniansa.

Vierailija
20/40 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosiaan jossain jatkoilla, niin en edes halua että tulee kotiin.