Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rehellinen mielipiteesi luonnonkiharoista!

Vierailija
28.07.2007 |

Miltä ne näyttää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on, tosi sitkee kihara, ei taltu vaikka laittais puol tuubia geeliä. Pörhöllään aina päälaelta, ja sadesää on yhtä h-ttiä.

Bad hair day jo 39 vuotta:)))

Vierailija
2/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisivatkohan käkkäräpäät joskus saada tukkansa suoraksi - ihan vain vaihteen vuoksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni 10v on pitkät luonnonkiharat hiukset. Onhan ne ihanan näköiset heti harjaamisen jälkeen. Mutta kun niitä pitäis harjata ainakin sata kertaa päivässä, että olisivat " selvät" . Takkuuntuvat tosi helposti.

Vierailija
4/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen yhä :).

Olen kade kaikile, joilla on sellaiset tuittupääkiharat tai korkkiruuvisöpöläiskiehkurat.

Vierailija
5/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha vaan että ne muotoilutuotteet pitää aina pestä pois tai muuten pää on seuraavana päivänä IHAN KAUHEA.

Suoristusraudalla saa suoraksi ja kiiltäväksi, mutta mulla on kyllä silloin aika outo olla. Ihan hassua, kun hiukset valuu kumartaessa naamalle ja kun niistä saa sormet läpi.

*35 v käkkäräpää, jolta luokkakaveri ala-asteen tokalla kysyi, että kuinka sun äitis jaksaa noi joka aamu kihartaa.*

Vierailija
6/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on kysytty tytön ollessa 2v, että onko sille laitettu permanentti. Hei haloo, 2v:lle. Ja samat kyselyt jatkuu yhä.

T. jo aiemmin 10v luonnonkiharatukkaisen tytön äiti

Vierailija
7/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, aikuiset kysyneet ja aimmein vastannut...

T. nro 12

Vierailija
8/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta antaa olla. Nyt mä menen nukkumaan...

Vierailija
9/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen inhonnut kiharoitani aina. Mulla on paksut ja karheat, karvapörröiset hiukset jotka sojottaa mihin sattuu. Nyt ne on olleet suoristettuna pari kk, ja rakastan yli kaiken näitä sileitä, terveen kiiltäviä suoria hiuksia!

Vierailija
10/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia joskus vihasin, en enää moneen vuoteen. Nyt vain kivaa et on kiharat!Lasten hiukset musta sitä kauniimmat mitä enempi menee kiharaan. Tytöillä pitkän pitkät korkkiruuvit, kaunista!! Ja myös poika suloinen kiharoineen.

Vierailija
11/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on ihan pakko jotain sanoa, niin ne on musta oikeastaan ihan kivan näköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi