Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nummela

28.07.2007 |

Löytyykö Nummelen seudulta pienten lasten äitejä? Itselläni noin puoli vuotias pikku poika Joona.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan lähellä tässä nummelan keskustaa.mulla on 2.v poika...

Vierailija
2/6 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun n.5 km keskustasta ja olen kotiäitinä kahdelle tytölle 1,9v ja 7kk. Ikää itselläni 30v. Laittakaa postia ninnuli_76@yahoo.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kaivataan myös uusia tuttuja Nummelasta, sillä olen perheeni kanssa muuttamassa paikkakunnalle n. kuukauden kuluttua. Meillä mieheni kanssa poika 7,5kk.

Vierailija
4/6 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä itsekään vielä kauheasti tunne ihmisiä täältä. Itselläni 10 kk poika. Missäpäin Nummelaa asustelet?

Vierailija
5/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava vaihtaa ajatuksia. Olen asunut täällä noin kaksi vuotta, enkä vieläkään tunne kuin siskon perheen...

Vierailija
6/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin Lankilaan reilu vuosi takaperin, enkä ole tutustunut täällä kehenkään, kun tähän asti olen käynyt töissä ja muutenkin viettänyt vapaa-aikani Helsingissä. Nyt sylissä pörheltää vähän vajaa 3 kk vanha Elias ja elo on siirtynyt huomattavasti enemmän tänne kodin suunnalle (ei jaksa lapsen kanssa niin usein tonne stadiin painella). Oliskin kiva saada aikuisiakin juttukavereita ja seuraa vaikka vaunulenkeille :)

Ottakaahan yhteyttä sähköpostitse osoitteella elmeriina1@hotmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä