Taas yli viisikymppinen nainen laittelee kuvia itsestään facebookkiin
Miksi? Miksi ihmeessä hän odottaa jotain kehuja? Ihan tavallisen näköinen nainen.
Kommentit (13)
Mistä päättelet, että hän odottaa kehuja? En itse laita omakuviani Faceen kuin ehkä kerran parissa vuodessa. En tee sitä saadakseni kehuja vaan koska kuva on otettu jossain minulle merkityksellisessä tilanteessa.
Eivätkö muut kuin nuoret ja kauniit saisi postata someen muistoja, joissa he ovat omilla kasvoillaan?
Mitä helkkaria tietyllä iällä on merkitystä kyseisessä toiminnassa? Yhtä idioottimaista se on kaikenikäisillä :D
Onko FB nykyään varattu vain alle viisikymppisille tai miehille?
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä enää edes alle viisikymppisiä?🤣
Eikö tavallisen näköinen saa laittaa itsestään kuvaa??
Vierailija kirjoitti:
Eikö tavallisen näköinen saa laittaa itsestään kuvaa??
Ei.
Lapsuudessani, kun otettiin vielä tavallisia valokuvia, kuvattiin melkein aina ihmisiä. Keski-ikäiset ja vanhuksetkin kelpaisivat kuvaan poseeraamaan jonkun nähtävyyden eteen. Siinä ei ollut mitään ihmeellistä.
Puuh, nyt tuli sellanen loukkaus vanahempia immeisiä kohtaan, jotta oksat pois! Muistahan sitte ap ku olet ite siellä sammoilla ikälisillä, jottet missään nimessä vaan erehy naamaas näyttään, missään :p
Näkyykö bosat, onko pahat riipparit?
Vierailija kirjoitti:
Eniten sitä käyttä eläkeläisnaiset. Nuorempi polvi alle 55v. pitää vaan profiilia F.B. Joskus muutama heippa kuva laitaa.Että voivat sala nimillä olla suvulta instagram.Ja Rauhassa Suvun tantoilta.
Mulla on myös yksi tämmöinen keski-ikäinen nainen, joka tuuttaa omaa kuvaansa sivulleen monta kertaa päivässä. Hieman ihmetyttää, että miksi ihmeessä. Näyttää työkaverit tykkäävän runsain mitoin =)
Siis ovatko nämä jotain tissikuvia vai miksi jonkun kuvat sinua häiritsevät, iästä riippumatta?