Hävettääkö sinua ettet ole hankkinut ajokorttia?
Tämä kysely siis niille, joilla ei ole ajokorttia.
Kommentit (52)
Ja kai sitä joskus täytyy sen keskustan ulkopuolellakin käydä?
enkä ole miehen armoilla :)
Bussilla ja pyörällä olen päässyt oikein hyvin kulkemaan, en tarvitse autoa tai ajokorttia mihinkään.
Olenpa miehenkin muutamia kertoja saanut bussilla kaupungille houkuteltua. Minusta se on paljon helpompaa kuin lasten änkeäminen autoon istuimiinsa ja rattaiden kasaaminen ja nukkuvan lapsen siirtäminen autoon tai rattaisiin (herää kuitenkin ja on loppumatkan hirveän kiukkuinen). Pysäköintiajastakaan ei tarvitse kantaa huolta.
Jonkun ne 7 kauppakassia täytyy kantaa.
5
Hankin ajokortin sitten kun se on tarpeellinen.
En ole koskaan vielä ajokorttia tarvinnut. Jos on ollut niin iso huonekalu tms. että on vaatinut pakun, niin se on pitänyt jostain joka tapauksessa lainata ja joku on sen meille ajanut, kuskina siis.
Pääsen julkisilla sukulaisten luo, kauppoihin ja melkeinpä minne vain osaan toivoa. Ja minulla on polkupyörä. ;)
Niin paljon että se harmittaa todella. Esimerkiksi työmatkani olisi autolla 20 minuuttia, julkisilla tunti. Ja meillä on siis autokin jolla voisin mennä jos osaisin.
Minulla on kortti, mutta ei ajotaitoa. Ja mikä pahinta, hemmetinmoinen fobia.
Vierailija:
Niin paljon että se harmittaa todella. Esimerkiksi työmatkani olisi autolla 20 minuuttia, julkisilla tunti. Ja meillä on siis autokin jolla voisin mennä jos osaisin.
Minulla on kortti, mutta ei ajotaitoa. Ja mikä pahinta, hemmetinmoinen fobia.
Kyllä se taito siitä äkkiä palautuu!
Vierailija:
Meidän läheisimmästä supermarketista taksimatka maksaa n. £3 eli 4.50 euroa. Ehkä kerran tai kaksi kuussa otetaan kaupasta taksi, kun tehdään isompia ostoksia. Läheisimpään sairaalaan taksimatka on £7 eli n. 10.50 euroa. Sinne ei satu menemään suoraa bussia, joten joskus harvoin ajellaan taksilla lääkärintapaamisiin. Eipä noista tosiaankaan isoa summaa kerry.49/50
Vierailija:
Voin sanoa, että monesti harmittaa kuskata aikuisia ihmisiä, jotka eivät itse osaa ajaa. Ja kun kyse on siitä, että samat henkilöt tarvitsevat useinkin kyytiä, mutta vastaavaa palvelusta ei heiltä voi odottaa.
Entäpä sitten sellainen kyyditettävä, jolla on kortti, mutta joka kieltäytyy ajamasta? Kyllä harmitti yhdessä vaiheessa olla aina kuskaamassa tiettyä tapausta...
en oo sen koommin ajanut =( En vaan halua ja piste.
t jo 8v autoa ajamatta KORTILLINEN nainen