Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
8kk ikäisen vauvan maidon tarve?
28.07.2007 |
Kuinka paljon maitoa pitäisi mennä vuorokaudessa tuon ikäiselle vauvalle?
Meillä siis korvikelapsi, niin helppo seurata.
Tähän asti on mennyt 6-7dl päivässä, mutta nyt on parina päivänä jättänyt yhden päikkärit pois, niin silloin maitoakin on mennyt vähemmän.
Muistan vaan, että 6kk nla:ssa sanottiin maidon tarpeen olevan 7dl, mutta kuinka kauan?
mam80
Kommentit (2)
menee se max. 600ml/vrk. Ruuan kanssa juo vettä jota menee kyllä aika vähän (max.50ml) . Oli pakko vähentää yksi pullo kun ruokahalut alkoi putoomaan. Syö kyllä jugurttia ja juustoa päivittäin että varmasti calsiumin tarve täyttyy.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ohjeelliset äidinmaidonkorvikkeen määrät
0 ¿ 1 kk 500 ¿ 600 ml
1 ¿ 2 kk 600 ¿ 800 ml
2 ¿ 3 kk 700 ¿ 1000 ml
3 ¿ 5 kk 700 ¿ 1200 ml
5 ¿ 6 kk 700 ¿ 1000 ml
6 ¿ 8 kk 600 ¿ 800 ml
8 ¿ 10 kk 600 ml
10 ¿ 12 kk 600 ml
Nämä löytyvät STM:n dokkarista, jonka osoitetta en nyt löydä mistään. Katson jos saan jostain velä kaivettua...
KL.