Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rehellisesti, onko ns. kakkonen aina vain pano vai

Vierailija
13.10.2008 |

voiko häntä kohtaan olla tunteita?

Mikä ajaa ihmisen jopa vuosia kestävään sivusuhteeseen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on ykkönen ja kakkonen. Ei ykkösen kanssa välttämättä naimisissa olla.

Se voi olla ainoastaan lasten äiti ja tuoda vaihtelua ykkösen kanssa paneskeluun.

Vierailija
2/20 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on yhteistyökyvytön idiootti, joka on järjestelmällisesti kieltäytynyt kaikesta parisuhdetta edistävästä toiminnasta, alkaen likaisten sukkien viemisestä pyykkikoriin, päättyen perheterapiasta kieltäytymiseen. Eipä tuo myöskään halunnut puhua, pussata tai panna. On kuitenkin ihan hyvä isä meidän lapsille, enkä tässä elämäntilanteessa halua erota.

Aviomies kerran sanoi mulle, että älä aina jankuta auton tekemättömistä huolloista, pakkoko hänen on sitä tehdä kun sen joku muu tekee paremmin ja nopeammin. Sovelsin sitten samaa periaatetta muuhunkin elämään, ja siihen mitä kaikkea mies jättää tässä liitossa tekemättä.

Mulla on siis rakastaja, joka samalla on myös mun paras ystävä. Lisäksi hän tosiaan tekee ne asiat, joista aviomies ei ole ihan pariin vuoteen jaksanut kiinnostua.. Siis puhuminen, seksi, kukkien tuominen, auton ajovalon vaihtaminen (juu, olen niin nainen etten osannut itse, noloa), jne jne, nämä kaikki on nyt tästä liitosta ulkoistettu ja hyvin toimii. Kakkonen on todella ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, tyytymättömyys ja muutosvastarinta, omaa elämää ei kuitenkaan haluta muuttaa oikeasti vaan roikutaan vanhassa tekosyillä, hyvä isä/äiti, taloudellinen tilanne jne... jne... ihminen on mestari huijaamaan itseään :)

Vierailija
4/20 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kakkonen ei oo pelkkä pano, muttei hän ykköseksi nouse, koska meillä miehen eli ykkösen kanssa arki pelaa. Mun kakkonen on vanha tuttu, jonka kans meillä oli seksisuhde jo n 15 v. sitten, mutta siihen se jäi silloinkin. Me ei tehdä muuta yhdessä kuin naidaan ja jutellaan, tavataan välillä baarissa ja kerran käyty yhdessä syömässä! Hän on silti mukava "henkireikä", arjen katkaisu, jonka tapaamista odotan...

Vierailija
5/20 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta uteliaisuuteni heräsi.

Jos kakkonen on kerran ykkönen, mikset tee asiasta virallista ja tee hänestä ykköstä?? Miksi ihmeessä haluat olla sitoutunut lastesi isään jos hänen ainoa hyvä puoli on, että on lastesi isä? Ja miten kakkosesi suostuu olemaan vuodesta toiseen vain se kakkonne? Naimisissa hänkin?

Vierailija
6/20 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kyse on siitä, että sivusuhteen luokittelee sivusuhteeksi - siinä ei katsella eteenpäin vaan nautitaan hetkestä. Mutta onhan se niin, että seksin ongelmia ei sivusuhteissa suvaita. Jos halut ei käy yksiin niin homma loppuu siihen. Mutta hulluhan sitä olisi, jos ei tunteita syntyisi mukavaa nuorta naista kohtaan, jonka kanssa voi jutella ja jonka silmistä paistaa halu.

Vierailija
7/20 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies on vielä aviomies, koska mä en halua hajottaa meidän perhettä nykyisessä tilanteessa.. Mies elätti mut kun opiskelin, ja on muutenkin ollut vastuussa perheen tuloista. Nyt on hänellä lomautuksia, ja mä ensimmäistä kertaa "elatusvastuussa" perheestä. Hän kantoi mua silloin kun mulla ei ollut mitään, mä yritän nyt maksaa sitä velkaa takaisin.

Jos nyt laitettais lusikat jakoon, kummallakaan meistä yksin ei olis varaa lunastaa tätä taloa omakseen, käytännössä molempien kohtalona olis kaupungin vuokrakämppä jossain periferiassa. Tämä on kuitenkin lasten syntymäkoti, ja tätä on rakkaudella kunnostettu ne vuodet, kun ollaan oltu perhe.

Kakkonen suostuu olemaan kakkonen, kun tietää mun ajatukset ja tilanteen. En mä tiedä kauanko tuo suostuu mua odottamaan, ja mä todella toivon etten kulje onneni ohi tässä, kun en nykyisestä suhteesta lähde.. Hän ei ole naimisissa.

Vierailija
8/20 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
9/20 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kakkosen viime kesänä, aluksi juteltiin ja huomattiin olevamme hyvin samanlaisia. Tykätään samoista asioista ja molemmat elävät liitoissansa hyvin samantyyppisistä syistä.

Ollaan yhteydessä päivittäin, puhun kakkosen kanssa enemmän kuin aviomieheni. Kun päädyttiin lopulta sänkyyn niin se oli taivaallista, en ole saanut niin hyvää seksiä sitten teini-aikojen. Ihana mies, kaikin puolin, ihan unelma.

Olenkin alkanut rakastua kakkoseen... Perheemme taloudellinen tilanne on vain juuri samankaltainen kuin tuolla aiemmin kuvattu. Taloa laitettu vuosikausia ja uhrattu siihen, ja toisaalta lapsille ykkönen on paras isä mitä toivoa voi. Mutta ykkösen kanssa avioliitto vain ei toimi, seksiä ei ole lainkaan ja voin liitossa koko ajan vain huonommin. Kakkosen kanssa olen löytänyt itsestäni niitä tunteita mitä tiedän pinnan alla olevan mutta joita ei ole näkynyt vuosikausiin.

Niin että joo, näyttää siltä että kakkosesta tulisi ykkönen. Toinen asia sen sijaan on että mitä mieltä hän on asiasta. Emme ole vielä niin pitkällä että olisimme puhuneet näin lopullisista asioista. En myöskään halua painostaa kakkosta mihinkään, jokaisen on itse tehtävä omat valintansa.

Vierailija
10/20 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen täyttää ykkösen kanssa puuttuvat "panoreiät" ja kokeiluhalun...

Vierailija
11/20 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sellaisen henkilön pitää ylipäätään olla ykkönen?

Vierailija
12/20 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin jotenkin tuollaiselle sivulle..

www.aviomiespalvelu.fi tai aviovaimopalvelu

Jotku saa tuolta ilmeisesti myös tarpeensa 🙄

Vierailija
13/20 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyyllä aviossa olevan naisen jonka aviomies ei koske siihen on oikein arpaonni. pääsin kerran tuossa pari vuotta ajamaan umpeenkasvanutta, tuli ihan nuoruus mieleen kun kulli työnsi itselleen tietä tiukkaa vaginaan ja jossa oli vielä puristukset tallessa. tavattiin aina kun oli rakoa ja sitähä oli. onneksi imetin muna useasti sillä kun oli hanakka nielemään.  halusi tehdä kaikkea mitä nuoruudessa ja perversioni  vielä päälle.

kivaa oli ja siemenneste lensi 

Vierailija
14/20 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyyllä aviossa olevan naisen jonka aviomies ei koske siihen on oikein arpaonni. pääsin kerran tuossa pari vuotta ajamaan umpeenkasvanutta, tuli ihan nuoruus mieleen kun kulli työnsi itselleen tietä tiukkaa vaginaan ja jossa oli vielä puristukset tallessa. tavattiin aina kun oli rakoa ja sitähä oli. onneksi imetin muna useasti sillä kun oli hanakka nielemään.  halusi tehdä kaikkea mitä nuoruudessa ja perversioni  vielä päälle.

Fantasioin kaltaisestasi miehestä, joka saisi tehdä kanssani sen, mitä haluaa. Saisit karkeasti käyttää minua hyväksesi salaisilla tapaamisillamme, joista lähtisin aina pillu hellänä ja siemennestettäsi valuen.

Vierailija
15/20 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkästään pano. Tai no itsehän olen vapaa, mutta olen "suhteessa" varattuun. Olemme hyviä ystäviä, seksi sujuu ja kemiat kohtaa. En usko, että edes jaksaisin tapailla ketään pelkästään seksin takia. Suhteessa pitää olla muitakin elementtejä.

Vierailija
16/20 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi mainiosti olla avioliitossa seksin saralla laiminlyödyn naisen kakkonen. En halua rikkoa perhettä, mutta varatun naisen paneminen omisi vaan aivan upeaa puuhaa. Jos vielä seksi toimisi yhdessä niin mikä sen hienompaa tapailla säännöllisesti ja toteuttaa itseämme vailla mitään estoja toisillemme nautintoja tuottaen.

Vierailija
17/20 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen kairaaminen ei merkitse mitään syvällistä ihmissuhdetta. Anaaliseksi ei muuta pelkkää panoa miksikään rakkaustarinaksi. Se ei toisaalta myöskään sulje pois tunteiden paloa.

Vierailija
18/20 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oli pelkkä pano. Mutta kun noin intiimiä puuhaa kahdestaan harrastaa niin lähentyyhän siinä. Seksin jälkeen mukavaa juttelua. Ei tarvitse esittää mitään. Mielestäni hän on ystäväni ja tärkeä sellainen.

Vierailija
19/20 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomies on vielä aviomies, koska mä en halua hajottaa meidän perhettä nykyisessä tilanteessa.. Mies elätti mut kun opiskelin, ja on muutenkin ollut vastuussa perheen tuloista. Nyt on hänellä lomautuksia, ja mä ensimmäistä kertaa "elatusvastuussa" perheestä. Hän kantoi mua silloin kun mulla ei ollut mitään, mä yritän nyt maksaa sitä velkaa takaisin.

Jos nyt laitettais lusikat jakoon, kummallakaan meistä yksin ei olis varaa lunastaa tätä taloa omakseen, käytännössä molempien kohtalona olis kaupungin vuokrakämppä jossain periferiassa. Tämä on kuitenkin lasten syntymäkoti, ja tätä on rakkaudella kunnostettu ne vuodet, kun ollaan oltu perhe.

Kakkonen suostuu olemaan kakkonen, kun tietää mun ajatukset ja tilanteen. En mä tiedä kauanko tuo suostuu mua odottamaan, ja mä todella toivon etten kulje onneni ohi tässä, kun en nykyisestä suhteesta lähde.. Hän ei ole naimisissa.

Kumpikohan tossa on pahemmin aisuri, miehesi jonka vaimoa toinen mies kyntää vai tää sivu-ukko, joka paapoo pettäjää tyytyväisenä osaansa. Nyky”miehet”, mitä lassukoita.

Vierailija
20/20 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin kaltaisestasi miehestä, joka saisi tehdä kanssani sen, mitä haluaa. Saisit karkeasti käyttää minua hyväksesi salaisilla tapaamisillamme, joista lähtisin aina pillu hellänä ja siemennestettäsi valuen.

no eronneena kun olin niin ihastuin vielä tähän naiseen ja meni muutama vuosi sitten ihan hänen aikataulullaan , ihmetteli aina niitä orgasmien määrää mitä koki tavatessamme enkä panisi pahitteeksi joskus samanalaisesta....mistä päin olitkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi