Miehet! Hairitseeko teita ihan tajuttomasti jos nainen ei himoitse kullia suuhun samalla intensiteetilla kuin nalkainen vauva tissia?
Ajattelin vain, kun tykkään kyllä ottaa suihin mutta en rynni elimen kimppuun kuin viimeistä pisaraa hinkuen. Enkä hymyile pervosti, nuole kiihkeästi miehen persereikää enkä tuijota " tuhmasti" silmiin.
Kommentit (17)
Naisen tulee himoita kyrpää ylikaiken vähän samaan tapaan kuin viikon syömäti ollut hamuaa ruokaa. Valitettavasti osa naisista on kovin pikkukylläisiä eli voivat joskus imeä, mut sitten taas on pitkän aikaa hiljaista. Onneksi on vielä naisia, jotka ymmärtävät kullin päälle ja käyvät kiinni kuin sika limppuun aina kun mahdollista.
Hysteriaa. Saan seksiä joka päivä eikä pippeli ole koskaan herättänyt mussa mitään erityisiä tunteita. Ihan kiva vehje kyllä, mutta en mä nyt sen takia ala kuolata kuin pavlovin koira. Ja kenenkään kakkareikää en nuole. Silmiin tuijottaminen tuntuisi alentavalta, teeskentelyltä ja näyttelemiseltä.
Vierailija:
Ajattelin vain, kun tykkään kyllä ottaa suihin mutta en rynni elimen kimppuun kuin viimeistä pisaraa hinkuen. Enkä hymyile pervosti, nuole kiihkeästi miehen persereikää enkä tuijota " tuhmasti" silmiin.
Mä suorastaan rakastan mun miehen varustusta!
Mielestäni teen aika paljonkin! Harrastan seksiä usein miehen kanssa ja otan suihin useammin kuin hän pyytää. Mutta todella harvoin koen seksissä mitään suurta kiimaa, enkä koskaan ole himoinnut penistä mitenkään ihan älyttömästi. Tosin ei mies kyllä munkaan pimpin kimppuun ryntää kuin rykimähirvas, vaikka hänkin seksistä pitää.
Seksi on silti ihan KIVAA. Ja usein jopa IHANAA. Mutta ei se mulla mitään " kuolaan kiihkosta" -reaktiota aiheuta - en ala raskaasti huohottaa ja säntää elimen kimppuun tyyliin " anna se suuhun, saanksmäsen, jooko, anna se suuhun, anna mun imee sitä" .
ap
Vierailija:
Mä suorastaan rakastan mun miehen varustusta!
ja se tulee ihan luonnostaan suhteessa, jossa himoitsee toista kokonaisuudessaan..
Vierailija:
ja se tulee ihan luonnostaan suhteessa, jossa himoitsee toista kokonaisuudessaan..
mutta ei sitä ole koskaan kestänyt kuin 3-5 kertaa. Sen jälkeen mielenkiinto on sammunut täysin.
Nykyistä miestäni haluan ja seksi on mielekästä, mutta en vain huohota kikkelin perään. Onhan se koko ajan saatavilla. En ole kyllä muutenkaan pirskahtelevaa sorttia, en kilju, pompi enkä sätky.
ap
mies jota himoitsen ihan kympillä ja näen päiväunia siitä että avaan sen housut ja SAAN sen ihanan suuhuni..muutenkin sen miehen vartalo ja koko mies on niin ihana ja kiihottava ettei ole toista sellaista maan päälle..ikävä kyllä hän ei ole just nyt saatavilla. Mutta kyllä mä ainakin RAKASTAN sen vehjettä..
ja vaikka haluaisinkin miestäni, en ala hyperventiloida peniksen nähdessäni.
Ja jos totta puhutaan, hän on sanonut, että pitäisi sitä jollain tavalla omituisena käytöksenä. Meillä olen enemmän sellaista " pinnan alla tapahtuu" -kiihkoa kuin sitä, että ulvoisin kuin narttukissa kuutamolla.
kun samanlainen killuu jokaisella miehellä jalkojen välissä
Vierailija:
kun samanlainen killuu jokaisella miehellä jalkojen välissä
Ja riippuu hänenkin fiiliksistään, millaista seksiä harrastamme. Jos suu vaahdossa pyyhkäisisin hänen munansa kimppuun, hokisin " anna se suuhun" ja haukkaisin sen poskeeni, hän voisi jäädä vähän ihmettelemään, mikä mua oikein vaivaa.
Ei tarkoita ettenkö tekisi aloitteita seksiin, mutta olen mieluummin hellä kuin kiimainen.
Itse olen vain yhtä miestä himoinnut niin, että mielelläni otan suihin, mutta silloinkin pidän silmät kiinni. Se silmiin tuhmasti katsominen ei sovi mulle, olen ehkä coolisti kiimainen ja se tosiaan tuntuisi jotenkin alentuvalle. Kuin suoraan jostain seksileffasta, jossa joku näyttelee kiimaista. Tulee mieleen pikkutyttö, joka leffojen perusteella luulee, että niin PITÄÄ tehdä.
Vierailija:
Tulee mieleen pikkutyttö, joka leffojen perusteella luulee, että niin PITÄÄ tehdä.
Että se on joku henkisesti lähiöruusu, jonka sivistys ei ulotu kioskikirjallisuutta pidemmälle ja ainut kanssakäyminen mitä se tietää miesten kanssa olevan on seksi, seksi ja sitten ehkä yhteinen formula/jääkiekko/ralli-ilta. Puheenaiheet ulottuvat ehkä julkkiksiin, naapureiden seksiin ja prisman tarjouksiin.
No siitii ja siitii maku on ihanan makea sain kokea sen ensimmäisen suihin panon loppu vaiheen vaan tei pienen mokan otin jus ennen orgiaa se peniksen suuta ja se alkoi pumpata sitä nestettä ulos panin sen peniksen nopeasti takaisin suuhuni otin sen mitä sieltä vielä tuli suuhun ja vielä työnsi vähän peremmälle että se osa siitä menis ensin nieluun ja nielaisn sinne meni se osa sitä såermaa ja vedin päätä vähän eteen päin en kokonaan ottanut ulos koska sieltä tuli vielä siemen nestettä. Pidin tuikasti huulien välissä suusani peniksen päätä jaterskaa se laukoi loput spermat suuhun ja nielaisin ne ensimmäisen lastin perässä nieluun ja AAAAHHH! MMMMMMHHH!!!!!!!!!!!!Miten täyteleäsen makeaa nestettä se olikaa tio sperma. Minun mieheni sperma ei ollut kitkerän makusta vaan samettisen pehmeän täyteläistä nestettä. Maitui muuten ihan sokeritärkkelykselle jota perunassa on. Samalla ihanan pehmeän lämpöisen armaattiselle ulos suusta tulvahti hunajainen tuoksu kieli lipoi vielä sen jälkeenkin huulia suussa tuntui pehmeän samettinen sperma ja menin pesemään hampaat suuseksin jälkeen. Oli se niin kihottava kokemus toi suuseksi.