etsin Au-pairia,voiko joku auttaa!!
Me olemme löytäneet au pairit juuri netin kautta; edellä kirjoittava mainitsikin yhden sivuston, toinen on esim. http://www.easyaupair.com/. Jos lähellänne on kielikylpypäiväkoteja, kannattaa kysyä sieltäkin. Meidän tarhaan (saksalainen) tulee usein hakemuksia saksalaisilta tytöiltä jotka etsivät suomesta Au pair paikkaa.
Kommentit (3)
verkkosivulta aupair-world.net voisit ainakin yrittaa (jos haluat siis ulkomaalaisen aupairin Suomeen). Meille loytyi sielta monta varteenotettavaa tarjokasta mutta valitsimme sitten lopulta miehen kaukaisen sukulaistyton talla kertaa (toka aupair meille, eka loytyi Suomesta mol.fi sivun kautta ja lahtee nyt vuoden jalkeen opiskelemaan, asumme siis ulkomailla - mol.fi on lahinna sopiva suomalaisen aupairin etsintaan ulkomaille).
Moi!
Kokeiles löytää ahvenanmaalta, yksi paikallinen lehti on mm. nya åland. Monet haluavat petrata suomenkieltään...
Hei! Olen etsinyt au-pairia kotiin,lähinnä virosta lehti-ilmoituksella mutta ei ole onnistunut.muunkin maalainen tyttö olis kiva kotiin saada ei tarvi ollla virosta.Olen töihin lähdössä ja tarvitsisin kotiin apua,Auttakaa mua nyt!