Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin lenkillä hoikan, hyväkroppaisen, isorintaisen naisen! Miten voin saada kauniin lenkkeilevän naisen?

Vierailija
30.07.2026 |

Oli sen vaan upea näky, isorintainen nainen valkoisessa lenkkitopissa. Tuollaisen näyn jälkeen mies ei voi hetkeen oikein muuta ajatellakkaan.

Lenkillä näkyy muutenkin usein kauniita naisia! Naiset, erityisesti alle 30-vuotiaat ja lapsettomat: toivooko kukaan teistä löytävänsä miesseuraa lenkiltä? Minun ikäni? 36 vuotta, mutta tuskinpa se on alle 30-vuotiaille naisille mikään ongelma. Ehkä joillekkin parikymppisille voi olla.

Olen muuten myös hyvässä työssä ja tienaan hyvin. Ylimään tulokymmenykseen kuulun. Oma auto ja asunto molemmat löytyy. Tai no asunto on asuntolainalla tietty.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamalla vauva palstalle ja kysyt neuvoa.

Hah 

Hah 

Haaaa

Vierailija
2/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse perässä ja tarraa perseeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin iskemisoppaassa kehotettiin pysäyttämään juokseva naaras asettumalla keskelle tietä ja levittämällä kädet, sitten pitäisi hymyillä ja sokeltaa jotakin iskurepliikkejä...

Vierailija
4/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v. on parikymppinen. 😄

Vierailija
5/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ikäisesi naisista.

Vierailija
6/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen miljoonaa euroa ja näytä hänelle tiliote, muuten jatka yksinäistä elämääsi.

Vierailija
7/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen, jota ahdistellaan lenkillä. Ei, en etsi seuraa, enkä halua jutella tuntemattomien miesten kanssa. Olen ulkoilemassa, rentoutumassa, kuluttamassa kaloreita ja nauttimassa ulkoilmasta, hiljaisuudesta ja rauhasta. 

Omaisuutta ei kannata mainostaa, eikä kiinnostustaan isoihin rintoihin. Jos tutustut, niin tutustu luonteeseen ja keskity yhteisiin luonteenpiirteisiin.

Vierailija
8/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten lenkkeilee säännöllisesti samoja reittejä samoihin aikoihin. Retkipöytä koreaksi lenkkipolun varteen ja huikkaat sen kahville.

Vierailija
9/9 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäytä, esittäydy ja pyydä treffwille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä