Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiinnittymisvuoto tieteellinen fakta vai kuumeilijoiden hömppää??

Vierailija
28.07.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haepa vaikka kuukkelilla niin huomaat että on se olemassa oleva asia.

Vierailija
2/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole koskaan sellaista ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos näkyy olevan sellaista vuotoa tiettyyn aikaan ja huomaa myöhemmin olevansa raskaana,niin onko se mielikuvitusta se tuhru? Vai ehkä pikkareihin mystisesti ilmaantunutta väriä?

Vierailija
4/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo googlannut. Ei tullut kuin linkkejä keskustelupalstoille, missä aiheesta on keskusteltu.

Haluaisin lukea jonkun fakta-artikkelin aiheesta.

Vierailija
5/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaa epätavallista välivuotoa ja myöhemmin selviää että jokseenkin siihen aikaan oli kiinnittyminen niin lienee varsin luonnollinen johtopäätös kutsua sitä kiinnittymisvuodoksi. Mitä tieteellä on siihen lisättävää? Eihän sitä kaikilla ole eikä ehkä edes suurimmalla osalla, mutta kiinnittymisen aikoihin limakalvo on kapillaarisuonista niin turpea ettei ole mikään ihme jos jollakulla joskus vuotaa

Vierailija
6/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varmasti yli 99 tapauksessa sadasta tiputtelun syy on ihan jokin muu kuin kiinnittyminen.

Vierailija
7/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli ja silloin olin raskaana. Viikko noista muutamasta pisarasta testasin plussan ja myöhemmin ultran jälkeen voitiin määritellä, että tuo pieni vuoto oli tapahtunut noin 4-5 päivää hedelmöityksestä. Eli mulla oli jonkinlainen kiinnittymisvuoto.:)

Vierailija
8/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Munasolun kiinnittyessä kohdun seinämään joitakin pieniä verisuonia rikkoontuu. Tämä ilmenee verensekaisena emätineritteenä ja on täysin vaaratonta."

Ja eiköhän kirjan tekemisessä ole ihan ammattilaisia ollut, joten miksi en uskoisi, varsinkin, kun toisesta lapsesta tämän itsekin totesin, vaikka ensimmäisen kohdalla ei mitään ollutkaan.

julkaisija: Vau`kirja

Suomalaisen toimitusneuvoston jäsenet:

Merja Kumpula, kätilö, ylihoitaja HYKS:n Naistensairaala

Anna-Paula Sariola, naistentautien ja synnytysten hoitoon erikoistunut lääkäri, HYKS:n Naistensairaalan osastonlääkäri

Anna Jääskeläinen, kätilö

Vierailija
9/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita vuotoja kyllä, välillä ihan lorottamalla verta. 4 raskautta.

Vierailija
10/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestävä, niukka ruskehtava vuoto, jota luulin alkaviksi menkoiksi. Olinkin sitten raskaana - itse ajattelin, että tämä oli sitten sellainen kuuluisa " kiinnittymisvuoto" , mutta tiedä sitten.

Vierailija
11/11 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaista faktatietoa asiasta kaipailinkin.

T:AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan