Laihtuukohan näin?
Olen tänään syönyt (normaali ruokapäivä)
Kourallisen suolapähkinöitä
Oltermannia ja medwurstia pari siivua molempia,puolikas tomaatti
Kaksi palaa kylmäsavustettua kirjolohta ja ruokalusikallinen majoneesia,pala kurkkua
Lisää juustoa ja kinkkua,pari siivua molempia,puolikas tomaatti
Maitokahvia pari kuppia ja 3 litraa vettä.
Olen treenannut tunnin + vähän hyötyliikuntaa.
Kommentit (7)
Miksi noin vähän kasviksia & kokojyväviljaa? Ketoosiin vedät tuolla, mutta toki sillä laihtuu, mutta karkki myös siten olet.
Ja kyllä, itse ainakin laihduin aika vastaavanlaisella ruokavaliolla 7 kg kolmessa kuukaudessa. Tosin syön kyllä useimmiten ihan kunnon lämpimän aterian (lihaa/kalaa + kasviksia) päivittäin ja yrin välttämään tuollaista suoraan jääkaapista syömistä :)
t. ei karppi, mutta sinne päin
En ole heidän ideoita tutkinut tarkemmin,täytyy lukea jostain enemmän.
Ap
Noinko aiot elää lopun elämääsi? " Pala kurkkua, puolikas tomaatti, oltermannisiivu" . Voi tsiisus... Mitäs jos ihan söisit kunnon ruokaa...
Aamulla: kuppi maitokahvia, ruisleivän siivu, siivu juustoa (17%), siivu leivänpäällismakkaraa, kurkkua ja paprikaa sekä maustamaton jogurtti, jossa tuoreita mustikoita.
Päivällä: Lasi rasvatonta maitoa, 2dl makaronilaatikkoa (tehty rasvattomaan maitoon paistijauhelihasta), puoli lautasellista vihersalaattia (jäävuorisalaatti, paprika, kevätsipuli, tomaatti, kurkku) sekä 1 rkl vähärasvaista salaatinkastiketta ja nokare feta-juustoa.
Välipala: kuppi vihreää teetä ja omena
Iltaruoka: Tomaattikeittoa ja paahdettuja leipäkrutonkeja (itse paahdettu uunissa ruisleivästä, päällä hiukan oliiviöljyä), iso lasillinen vettä ja jälkiruoaksi hedelmäsalaattia.
Illalla: sitruunalla maustettu rahka ja ½dl mysliä...
Tässä minusta onkin jo jotain syöty ja saatu tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet... Sinun ruokavalio taas - no kai sillä laihtuu, kaikella laihtuu mistä saa tarpeeksi vähän kaloreita, mutta mielitekoihin tuollainen yksitoikkoinen ruokavalio kyllä johtaa etkä tule sitä lopun elämää noudattamaan... Tuleeko kilot sitten takaisin?
Kuulostaa karpilta, paitsi on kaikinpuolin päin persettä. Vähän näyt närkkineen sitä sun tätä, vatsassa varmaan kurnii nälkä ja mitään järkeviä kuituja ja vitamiineja et liene saanut ollenkaan. Varmasti laihtuu, kun tuota dieettiä pidät yllä, sanotaanko 6kk. Tule sit kertomaan meille, kuinka on energinen olo, ja miten on menuu pitänyt kutinsa :)
Ap